Itse kun menen hierojalla aina tykkään katsoa hierojaa sillä silmällä että se hieroisi mua alastomana ja samalla kaluni kovenee.Hieronnan aikana hieroja riisuu itsensä ja tulee kalun päälle ratsastaa..lopuksi kun hieronta loppuu mä tyydytän koska tuota ei oikeesti tapahdu..Moni hieroja on kropaltaa todella pantava.
itsetyydytys hierojalla
16
2457
Vastaukset
- homojaska
MM vai NM
- mmmmmmmmmmmmmmmmm
mm
- Käytän palveluja
Mene tietynlaiselle hierojalle. Heitä on ainakin pk-seudulla ja Tallinnassa.
- hierontaa vailla
Onko Oulussa yhtään tietääkö kukaan???
- handjob
Missä käyt Tallinnassa hierotuttamassa? Vanhassa kaupungissa vai jollakin klubilla?
- Massage 10
Itse hierojana voin sanoa, etä moni ujostelee aivan suotta luonnollista seisokkiaansa. Moni runkkaa aina ennen hierojalle menoa lastit liikkeelle, ettei vaan käy nolosti. Mun asiakkaat saa seisottaa, en tartu aina kiinni...
- hgi.
siis missä olet hierojana?
- Massage 10
Kotikäynnit ok...
- Peppuboy
Olisi kiimasta kun hieronnan päätteeksi hieroja työntäisi kovan kullinsa mun hyvin öljyttyyn peppuun...uuuh
- Massage 10
Hieronta tekee kyllä hyvää!
- Peppuboy
Miten on sinä hieroja massage 10, jos olet oikein kiimoissasi ja annan sinun nousta selkään niin panisitko hieronnan päätteeksi minua? Olen komea ja hyväkroppainen!
- massage 10
Peppuboy kirjoitti:
Miten on sinä hieroja massage 10, jos olet oikein kiimoissasi ja annan sinun nousta selkään niin panisitko hieronnan päätteeksi minua? Olen komea ja hyväkroppainen!
Syvähierontakin onnistuu kyllä ;)
- Peppuboy
Oih....haluun sun käsittelyyn
- hieronta rules
http://xhamster.com/movies/3859934/mature_muscle_woman_jerks_a_big_cock.html
Tässä voimakkaan näköinen hieroja ja kulli....- "Kova" tyyppi
Onkohan tolla kaverilla jotain ongelmia? Nainen vatkaa vaikka kuinka kauan ja vehje näyttää todella letkeältä kuin spagetti. Meikäläisellä sojottaisi jo siinä vaiheessa, kun nainen tarttuisi elimeen.
- Anonyymi
Miten voi tehdä itsetyydytystä sellasella hieronta koneella pissä on pallo pää ja se tärisee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285410
- 1611845
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1561501Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231174- 941125
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711068viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101033Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan38924- 38885