Parhaat valittiin!

minä

Onkohan kenelläkään varaa tällä palstalla arvostella bändejä? Kaikista heistä ainakin joku tulee pärjäämään musiikin saralla. Erään ihmisen sanoin:
kyllä hävettää olla suomalainen! tämä maa on varmasti ykkönen siinä että kateellisuutta riittää.
Asioiden julki tuominen negatiivisessa muodossa antaa just ilmi kateutta joten koittakaahan pysytellä jotenkin iisisti

5

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      Ennemmin tässä maailmassa mättää se, ettei kritiikkiä saa esittää. Heti joku ottaa pultit, koska ei ollakaan samaa mieltä.

      Kritiikkiä pitää esittää jos siihen on aihetta, vaikka itse ei olisikaan parempi siinä mihin kritiikkiä laukoo. Tällä ei ole mitään tekemistä kateellisuuden tai suomalaisuuden kanssa.

      • minä

        on tässä kyse myös kateellisuudesta nimenomaan kun uskaltaa olla eri mieltä mitä taas kaikki ei uskalla kun kulkevat sokeina ja kuuroina massan mukana:D


    • Joopa joo

      Jos parhaat olis valittu, olisi Asikainen ollut voittaja.

    • ja suku

      käy kirjoittelemassa ja kehumassa itteensä täällä näpit puuduksissa.
      Vaan ei parhaita valittu.

      Luin yhden ammattilaisen viestistä, että Antti Tuiskukin laulaa paremmin kuin kukaan Indx pojista. Se kertonee kaiken.

    • pretty_girl_bullshit

      Joo kyl mäkinoon sitä mieltä et ind-x voittoon. :D onneks se voitti siis ihan oikeesti mä en tykännyt yhtäään siit jane bändin teasta!!! hyi!!! se esittti liikaa.. ihan likaa.. oon ehdottomasti sitä mieltä et ind-x on paras mä soitinkin sinneja äänestin sitä. :D ja tota niin.. :) RENE ON IHANIN!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1243
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      976
    3. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      899
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      879
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      864
    6. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    7. 3
      770
    8. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      760
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      751
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    Aihe