Yhtä Heleevettiä!

Elämän halun menettä

Tiedän etä monilla muilla on pahempiakin ongelmia kuin mulla... Mut ois tosi hienoa jos joku lukis tämän jutun, saati komentois sitä:)

Mä en tiiä onko tää miltä musta tuntuu niin kaikilla nuorilla yhteistä, vai oonko erilainen? Oon nyt jokusen kuukauden ollut 12w. Eli oon kutosella. Ja oon tyttö

1-2 luokilla mul oli muutama hyväkin kaveri, mutta ku kielivalintojen aika tuli ja mä otin ranskan. Kylhän mun luokalta kolme(kahestatoista) tyttöö tuli kolmoselle. 2ranskan lukiaa ja yks enkun lukia. Se enkun lukia oli mun paras kaveri ollu ykköseltä saakka, mut sit se vaihto kaveri piiriä ja alotti kiusaan mua uusien kamujensa kaa, netissä ja koulussa. Yritin löytää meiän luokalta muitakin kavereita mut niit kiinnosti muut asiat ku mua. Niil oli samoja harrastuksia, olihan ne ekat luokat ollu yhessä. Eskarissa tykkäsin olla poikien kaa ja tykkäsinkin siitä, sillä tykkäsin enemmän poikien leikeistä ku tyttöjen. Siitä kiusaamis jutusta olin koulun KiVa puhutteluissa, mut ei se hirveesti auttanu. Siä oli mun vihaama ope eikä se tehnyt siit yhtään kivempaa. No välkät olin rinnakkais luokan kanssa. Sitä jatku parivuotta.
Viime kesänä mun äiti tapas yhen miehen jota vihaan! Ne tapailee edelleen. En oo varma et seukkaakone vai ei. Koulun jälkeen lukittaudun omaan huoneeseen itkemään. Se mies ei tunne mua yhtään. Se pelottelee mun lemmikkejä (kanoja) sillee et laittaa sellasen ison karhun niitten päälle ja nauraa, ei se sitä kai pahalla tee mutta ei se musta oo ainakaan kivaa. Sit ku en tykkää karkista (en tiiä et tietääkö se sitä) niin synttäri ja joululahjois se on antanut mulle karkkia ja äiti käskee kiittää sitä vaikka en haluais!
Haluisin vaihtaa koulua ja muuttaa kauas täältä.

No siinä se lyhyt elämänkerta mut siitä se vast alko. Ku oon lukittautunut huoneeseen ni oon aatellut kaikenlaista ja lukenut netistä juttuja; Oon 12 ja haluisin rastat ja lävistyksiä. Oon miettinyt et mikä on mun tarkoitus elämässä, siis oisko parempi kuolla. Oon varmaan joittenkin mielestä outo mutta haluisin käyttää huumeita, ja oon kauan halunnut vankilaa/nuoriso kotiin, haluun olla masentunut, oon halunnut olla sekaisin päästä ja joutua hoitoon, kaipa haluun vain pakoon elämää. Oon kirjotellut paljon räppejä ja tykkään räpätä. Niist suurin osa kertoo paskasta elämästäni. Omasta mielestä tää kaikki johtuu siitä äitin kaverista.

Siis kuka ihminen voi haluta kuolla tai olla sekaisin päästään???

Mua auttaa välillä ku luen jotain blogeja ihmisistä jotka on huonossa jamassa. Sillon tunnen etten oo yksin. Tää ei oo helppoo kirjottaa tätä kaikke. Linkatkaa teidän blogeja niin käyn kurkkaamassa, on sitten millasii tahansa.

Ja mitä ulkonäköön tulee ni en oo tyytyväinen. Mulla on paljon finnejä ja mustapäitä ja muita semmosii "nyppyjä". En oo mikään laihakaan.

Kuuntelen usein suomenkielistä musaa. Jos ette oo löytänyt viä tätä mahtavaa artitistia niin nyt viimestään menkää kuunteleen--> Juju http://jujumusiikki.fi/ toi on sen koti sivu ja tubesta löytää https://www.youtube.com/user/axlhoes oma lempi biisni on Loppu https://www.youtube.com/watch?v=yz-OJ5aM-Eg toi on sen lyrics versio.

Voisko joku kertoo et onko tavallsta jos haluu olla lesbo.. Ja käyttää huumeita ja haluta kuolla..??

~Kiitos jos luit~

10

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elämän halun menettä

      Ja joskus kattoin itsemurha juttuja se olisi vaan niin helppoa...

    • Visionisti

      Moi elämän halun menettänyt.

      Vaikutat fiksummalta ja syvällisemmältä ihmiseltä kuin monet ikäises.

      Ensinnäkin, elämässä on huonoja aikoja, sulla on nyt, mutta paremmat koittaa, sun älylläs ja ajattelu kyvyllä pärjäät.

      Huumeet tekee mielen vielä huonommaksi, lesbo ajattelulla yrittänet saada edes jonkun läheisen. Siitä sanon, että seksillä ei saa ystäviä ei läheisyyttä siten miten haluat, sillä saa olon vielä halvaksikin. Se voi olla kaunista, mutta se on tehtävä vasta vanhempana ja siksi että luottaa toiseen, tai että toinen on jo osoittautunut luottamuksesi arvoiseksi.

      Kun elämä on paskaa, eikä ketään jolle avautua varmasti tulee kuolema ajatuksia, ihan normia, ne kannattaa jättää ajattelematta, katso vaikka kauniita pilviä tai lintuja syömässä, niiden värejä ja kauniita yksityis kohtia. Laulussakin sanotaan "elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa".

      Vanhemmillesi kannattaisi sanoa jotain tästä, esim kirjoittaa äidillesi tämän tapainen kirje. Äidin mies ei ehkä osaa olla kaveri, haluaa, koska tarjoaa karkkeja. Voisit kertoa sille mistä tykkäät ja sanoa että sulle tulee paha mieli, kun kanoja kiusottelet. Sillä on varmaan vain huono huumorin taju, ei aikuiset ole täydellisiä kukaan.

      Sitten niistä näppylöistä voin kertoa omasta kokemuksesta, että kaikki clerasilit vain aiheutti mulle sellasia syviä ja kipeitä paiseita, kun lopetin kaikki saippuat naamasta ja aloin käyttää pelkkää vettä, niin helpotti paljon, ensin paheni viikoksi, mut sit auttoi. "vesi vanhin voitehista" Siinä asiassa sulla on ainakin miljoona suomalaista sielunsukulaisina.

      Aloita joku harrastus, esim kuvataidekerho, siellä on varmasti erilaista, mukavaakin porukkaa, kun tollaset oikeesti huonon itsetunnon omaavat kiusaajasi. Ne turvautuu toisiinsa ja sä pärjäät itsekin, siitä on vähän vanhempana sulle suunnaton etu kaikessa, sä tulet olemaan vahva ja ne on edelleen heikkoja sisimmässään. Tiedän että sulla on nyt tuskaista kasvaa, mut se palkitsee vielä.

      Voimia alkavaan teini-ikään, moni vanhempi kahdehtii sua ihan sun nuoruuden takia, elä ja etsi nautintoja yksitellen. Älä lähde huumeiden tielle vaikka ne voivatkin tuntua helpolta ratkaisulta ja tehdä olon ekoilla kerroilla jopa kivaksi, suuri on riski että ne oikeesti tappaa tai tappaa mielen ainakin.

    • Visionisti

      Sen verran vielä lisäisin, että kerroit vihaavas jotain opee ja äitis miesystävää.

      Vihaaminen tai yleensäkin negatiivisesti tunteminen vie paljon energiaa. Jos yrittäisit olla "vihaamatta" niitä ajatuksissasi niin olosi ainakin siltä osin helpottaisi.

      Esim. Sen opettajan näkeminen ei enää ärsyttäis sua, jos voisit vaikka mielessäs kattoa jonkun hauskan vaatteen sen päältä ja vaikka hymyillä sille miellessäs, vois olla paljon mukavampaa, varsinkin jos joutuu istuu sen tunneilla.

      Tarkoitan siis, että sinä itse voit vaikuttaa omiin ajatuksiisi, ovatko ne negatiivisa vai positiivisia, eli hyviä vai pahoja. Jos opit kääntämään jonkun huonon ajatuksen vähitellen sellaiseksi, että se ei enää harmita ja vähitellen jopa mukavaksi, niin taas helpottaa olo. Se on aluksi vaikeeta, mutta onnistuessasi huomaat sen helpottuvan.

      On paljon ihmisiä jotka elävät jatkuvassa vitutuksessa ja sit elämä on vittumaista. Mut sit on ihmisiä joilla ei oo yhtään helpompaa, mut silti ne näkee elämän hyvät puolet.

      Se ettei oo ketään hyvää kaveria on varmasti rankkaa, sun kannattaa kerätä rohkeutta lähestyä vaikka jotain uusia ihmisiä koulussas, vuotta nuoremmissa vois olla ihan hyviä kaveri ehdokkaita. Sit sitä musiikki ja sanoituspuolta kannattaa myös kehittää.

      Jos haluaa ajatella positiivisesti tästä asiasta, niin kysyisin yhden kysymyksen. -Olisitko yhtä hyvä sanoittamaan, jos sulla ei olis ollu nyt niin vaikeeta, kun on ollut?
      Tarkoitan että huonoistakin asioista tulee esille hyviä, kun oikeen katsoo..

    • Elämän halun menettä

      Kiitos, noista oli hiukan apua.

      Toivoisin et vaihtaisin sellaseen kouluun ylä-asteellle et siä ei ois mun vanhoja luokkallaisia lähes tulkoon yhtään. Ja niin ehkä niin käykin, kun haluaisin matikka painotteiselle ja muut menee sinne mihin koulupolku johtaa.Eli että jatkaa ranskanlukiana.
      Ja onneks mun pitää kestee mun luokkaa enään 95 päivää (kesään saakka).

      Siitä harrastuksesta, oon jo pitkään halunnut alottaa lentopallon. Ja eilen sähköpostiini tuli viesti että pääsen kattoon/harjottelemaan reeneihin. Ja parasta siinä on se että jos pääsen siihen toivomaani kouluun, niin se paikka jossa on reenejä on lähellä sitä koulua;) Elikä sieltä voin yrittää hankkia kavereita.

      Mutta vieläkään en tiedä että onko normaalia haluta olla sekaisin päästään?

      • Visionisti

        Tuossa tilanteessa, mikä sinulla, on varmasti normaalia yrittää kaikin tavoin pois.

        Eli sinä nyt mietit pois pääsyä menemällä sekaisin. Se on väärä tapa ja tekisi olon vähänajan päästä vielä kurjemmaksi, montaka kertaa kurjemmaksi.

        Parempi tapa on yrittää hyvällä ja hyviä terveitä harrastuksia lisäämällä. Esimerkiksi hölkkä tai juoksulenkin jälkeen tulee mukavan raukea olo, varsinkin kun saa sitä tavan. Ensimmäiset kerrat saattavat olla vähän tylsiä, mutta kyllä se siitä paranee.

        Muista myös puhuminen, esim. äidillesi tai sen mies ystävälle voisi auttaa, vaikka sinusta tuntuu etteivät he ehkä ymmärtäisi.

        Tärkeintä on puhumisessa, ettei hermostu ja hauku toista, vaan kerrot mistä sinusta tuntuu ja mitä haluaisit, esim. halauksen äidiltä kerran päivässä?

        Siis normaalia on, mitä tunnet. Vaikutat myös aika fiksulta, koska osaat asioita ajatella noinkin kypsästi noin nuorena.

        Se että alkaisit muuttaa ulkonäköasi, koska ilmeisesti haluisit vähän näyttää sinut "hylänneille" kavereille on myös normaalia, mutta ei ehkä paras tapa. Rastat ja lävistykset kannattaa ottaa vähän vanhempana, jos ne itselleen vielä tuntuvat sopivan.

        Niitä ei kannata ottaa vain näyttämisen takia, ne eivät muuta sisintäsi ja saattavat aiheuttaa lisää vaivaa. Parempi on olla oma itsensä ja kasvaa vahvaksi, vaikka se sattuu.

        "hiljaa hyvä tulee"


      • Elämän halun menettä
        Visionisti kirjoitti:

        Tuossa tilanteessa, mikä sinulla, on varmasti normaalia yrittää kaikin tavoin pois.

        Eli sinä nyt mietit pois pääsyä menemällä sekaisin. Se on väärä tapa ja tekisi olon vähänajan päästä vielä kurjemmaksi, montaka kertaa kurjemmaksi.

        Parempi tapa on yrittää hyvällä ja hyviä terveitä harrastuksia lisäämällä. Esimerkiksi hölkkä tai juoksulenkin jälkeen tulee mukavan raukea olo, varsinkin kun saa sitä tavan. Ensimmäiset kerrat saattavat olla vähän tylsiä, mutta kyllä se siitä paranee.

        Muista myös puhuminen, esim. äidillesi tai sen mies ystävälle voisi auttaa, vaikka sinusta tuntuu etteivät he ehkä ymmärtäisi.

        Tärkeintä on puhumisessa, ettei hermostu ja hauku toista, vaan kerrot mistä sinusta tuntuu ja mitä haluaisit, esim. halauksen äidiltä kerran päivässä?

        Siis normaalia on, mitä tunnet. Vaikutat myös aika fiksulta, koska osaat asioita ajatella noinkin kypsästi noin nuorena.

        Se että alkaisit muuttaa ulkonäköasi, koska ilmeisesti haluisit vähän näyttää sinut "hylänneille" kavereille on myös normaalia, mutta ei ehkä paras tapa. Rastat ja lävistykset kannattaa ottaa vähän vanhempana, jos ne itselleen vielä tuntuvat sopivan.

        Niitä ei kannata ottaa vain näyttämisen takia, ne eivät muuta sisintäsi ja saattavat aiheuttaa lisää vaivaa. Parempi on olla oma itsensä ja kasvaa vahvaksi, vaikka se sattuu.

        "hiljaa hyvä tulee"

        Oot kaikessa yllättävän oikeessa :D


      • Elämän_halun_menettä
        Visionisti kirjoitti:

        Tuossa tilanteessa, mikä sinulla, on varmasti normaalia yrittää kaikin tavoin pois.

        Eli sinä nyt mietit pois pääsyä menemällä sekaisin. Se on väärä tapa ja tekisi olon vähänajan päästä vielä kurjemmaksi, montaka kertaa kurjemmaksi.

        Parempi tapa on yrittää hyvällä ja hyviä terveitä harrastuksia lisäämällä. Esimerkiksi hölkkä tai juoksulenkin jälkeen tulee mukavan raukea olo, varsinkin kun saa sitä tavan. Ensimmäiset kerrat saattavat olla vähän tylsiä, mutta kyllä se siitä paranee.

        Muista myös puhuminen, esim. äidillesi tai sen mies ystävälle voisi auttaa, vaikka sinusta tuntuu etteivät he ehkä ymmärtäisi.

        Tärkeintä on puhumisessa, ettei hermostu ja hauku toista, vaan kerrot mistä sinusta tuntuu ja mitä haluaisit, esim. halauksen äidiltä kerran päivässä?

        Siis normaalia on, mitä tunnet. Vaikutat myös aika fiksulta, koska osaat asioita ajatella noinkin kypsästi noin nuorena.

        Se että alkaisit muuttaa ulkonäköasi, koska ilmeisesti haluisit vähän näyttää sinut "hylänneille" kavereille on myös normaalia, mutta ei ehkä paras tapa. Rastat ja lävistykset kannattaa ottaa vähän vanhempana, jos ne itselleen vielä tuntuvat sopivan.

        Niitä ei kannata ottaa vain näyttämisen takia, ne eivät muuta sisintäsi ja saattavat aiheuttaa lisää vaivaa. Parempi on olla oma itsensä ja kasvaa vahvaksi, vaikka se sattuu.

        "hiljaa hyvä tulee"

        En varmaa voi koskaan kertoa näist ajatuksista kellekkään (siis kasvotusten). "Äiti, haluaisin tappaa itteni, mitä mieltä oot?" Mutta uskon etten pääse tästä ohi helpolla. Ei siitä "kavereitten" avulla nousta. Ite mun pitää päättää että haluan pois tästä tilanteest.Ehkä joku vertais tuki voi auttaa mutta sielä vaan sanotaan "yritä parantua ei sulla oo muuta vaihto ehtoa!".

        Enään mulla ei oo ollut niitä niin itsetuhoisia ajatuksia ;))

        Ja pääsin sinne matikkapainotukseel, eli yhtään mun nykyistä luokkalaista ei tule sinne ´elämässäni käännettiin uusi puhdas sivu´.

        ja siis tää nimimerkki koska ei suostunut siihen vanhaan (MIKSI??)


    • ...

      Se o vaa sitä murrosikkää, kyllä se mennoo ohi

      • aikuiseksi kasvanut

        Jumalauta. Kukaan ei haluu kuulla tuota. Oot oikee vinkkimestari. -.-


      • jokujoku
        aikuiseksi kasvanut kirjoitti:

        Jumalauta. Kukaan ei haluu kuulla tuota. Oot oikee vinkkimestari. -.-

        ÄLÄ XDDD


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2954
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1596
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe