Hei vaan kaikille;)
Mä kaipaisin kovasti piristystä...
Mun mies lähti sotaväkeen ja en ikinä olis uskonu kuinka vaikeeta se voi tehdä, ku on aina tottunu olee kaksin...
Kävin hakee unilääkettä, ku uni ei tuu yksin..Kauheeta!Mut minkäs voi ku on "kasvanu" toiseen kiinni...ei tietenkään pitäs olla näin kiinni...mutta aika tekee tepposensa...
kertokaa omia kokemuksia ja tuntemuksia;) kaipaan kovasti jonka kanssa vois keskustella!
KIITOKSIA AJASTANNE!
yksinäinen sotaleski
3
362
Vastaukset
- Minä
hah hah...jo on korkea aika opetella yksin ja erillään elämään ja olemaan ...ja muistappa, ettei ketään voi omistaa vaikka kuin läheinen ihminen sinulle olisi niin saattaa helpottaa...Ja sotaleski?....sotaakaan tuskin olet nähnyt ja leskeksikään tuskin olet joutumassa, joten jopas olet nimimerkin oikein tempaissut .....HaH sanon Minä
- Waltteri
Hyvä että on edes lähtenyt sotaväkeen ja toivottavasti on siellä loppuun saakka.. alku on se pahin, mutta siihen tottuu pian! Ja ohi se on ennenkuin huomaattekaan.
Loppuen lopuksi vuosikin on lyhyt aika! Ja varmasti ikävä on sotapojankin kotio. Koita sitten kestää ne tuhannet tarinat mitä armeijasta on kerrottavana. Se on tosi tärkeetä sille "sankarillesi". - äiti ja tytöt
..koita nauttia nyt omasta rauhasta ja yksinäisyydestä, niin minäkin tein ja ukkokulta tuli kotiin vuoden alku päivinä. Mikään ei ollut ihanampaa kun saada olla yksin, vaikkakin lasten kanssa. Ei viitsitä valittaa turhista vaan nauttia siitä mitä tarjolla on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833