Hei vaan kaikille;)
Mä kaipaisin kovasti piristystä...
Mun mies lähti sotaväkeen ja en ikinä olis uskonu kuinka vaikeeta se voi tehdä, ku on aina tottunu olee kaksin...
Kävin hakee unilääkettä, ku uni ei tuu yksin..Kauheeta!Mut minkäs voi ku on "kasvanu" toiseen kiinni...ei tietenkään pitäs olla näin kiinni...mutta aika tekee tepposensa...
kertokaa omia kokemuksia ja tuntemuksia;) kaipaan kovasti jonka kanssa vois keskustella!
KIITOKSIA AJASTANNE!
yksinäinen sotaleski
3
389
Vastaukset
- Minä
hah hah...jo on korkea aika opetella yksin ja erillään elämään ja olemaan ...ja muistappa, ettei ketään voi omistaa vaikka kuin läheinen ihminen sinulle olisi niin saattaa helpottaa...Ja sotaleski?....sotaakaan tuskin olet nähnyt ja leskeksikään tuskin olet joutumassa, joten jopas olet nimimerkin oikein tempaissut .....HaH sanon Minä
- Waltteri
Hyvä että on edes lähtenyt sotaväkeen ja toivottavasti on siellä loppuun saakka.. alku on se pahin, mutta siihen tottuu pian! Ja ohi se on ennenkuin huomaattekaan.
Loppuen lopuksi vuosikin on lyhyt aika! Ja varmasti ikävä on sotapojankin kotio. Koita sitten kestää ne tuhannet tarinat mitä armeijasta on kerrottavana. Se on tosi tärkeetä sille "sankarillesi". - äiti ja tytöt
..koita nauttia nyt omasta rauhasta ja yksinäisyydestä, niin minäkin tein ja ukkokulta tuli kotiin vuoden alku päivinä. Mikään ei ollut ihanampaa kun saada olla yksin, vaikkakin lasten kanssa. Ei viitsitä valittaa turhista vaan nauttia siitä mitä tarjolla on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark974806Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv2054645"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1173134Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m223097Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p983013Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1382288- 922231
Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.342193- 222148
Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi392075