Kun ei vaan enää jaksa

Eienään

Oon ollu masentunu jo noin vuoden ja kaikki alko menee vähä aikaa sitte paremmin mut nyt mun tila on huonontunu. Oon kertonu joillekki ihmisille et oon masentunu eikä kukaa oo ottanu mua vakavasti. Yritin käydä jollain psykiatrilla mutta se ei auttanut millään tavalla niin lopetin se psykiatrikaan ei ymmärtänyt kuinka paha mulla on oikeesti olla. Älysin vähän aikaa sitten että mulla on vaan pari kaveria ja niitäkään ei oiikeasti kiinnosta miten mulla menee. Oon viillellyt koska se on ainoo asia mikä auttaa tähän pahaan oloon. Oon miettinyt itsemurhaa, mietin sitä joka päivä... Ja tajusin just et ei mulla ees ole mitään syytä jatkaa. Mulla ei ole poikaystävää tai ketään joka oikeasti välittäisi. Ehkä jotkut perheenjäset suris hetken mut neki pääsis nopeesti yli ja kaikki jatkuis ihan normaalisti. Mä en vaan jaksa sitä että mulla ei ole ketään jolle puhua tai ketään joka oikeesti välittäis. En tiiä mut mul on koko mun elämän vaa ollu semmonen olo et en oo tarpeeks hyvä, ihan siit asti ku olin pieni. Itken joka yö itteni uneen enkä vaa enään jaksa. Enkä tiiä mitä mun pitäs tehä. Mä tarvitsen apua...

6

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ystävä 11

      Voi..kun ikävää..kuule sinulle vielä tulee ystävä ..jos nuo kaksi ystävääsi ei osaa kuunnella eivät hyviä ystäviä ole täälläkin voit kirjoitella ..itsekin elänyt kovaa elämää
      joten tiedän mitä yksinäisyys on
      Kirjoittele tänne tai laita yv jos kahden haluat jutella jos sinulle on eposti
      tai tee kuinka vaan..mutta kiltti ..jätä itsemurhajatus pois...jooko :)

    • jospa auttaisi

      Minkä ikäinen olet? Osaatko mitenkään mieltään, mikä tuon alakulon laukaisi?

    • Hei,

      ohjaisin Sinua keskustelemaan tai kirjoittamaan tilanteestasi ja olostasi tarkemmin. Valtakunnallinen kriisipuhelin päivystää numerossa 010195202. Myös muita auttavia puhelimia on olemassa ja keskusteluapua myös netissä löytyy. Ohessa Suomen Mielenterveysseuran tarjoamat palvelut.

      http://www.mielenterveysseura.fi/fi/etusivu/tukea-ja-apua-0

    • älä huijaa itseesi

      Ei niitä välittäjiä tuu koskaan löytymään. Ei ketään oikeasti kiinnosta kenenkään ongelmat. Edes niitä paljon kehuttuja läheisiä, joille mukamas tulisi ah, niin paha mieli, toisen itsarista. Paskat tulee. Jos joku oikeasti välittäisi, sinunkin elämäsi olisi muuttuntu jo kauan sitten.

    • Eienään

      Oon 13 enkä yhtään muista mistä se lähti. Yks päivä mä vaan älysin että mulla oli ollu tosi huono olla jo kauan. Se kuulostaa ehk oudolt mut niin siin vaan kävi...

    • joku12

      Eienään

      Luuletko TOSIAAN että joku luulee sinun olevan muuta kuin Provo??

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      121
      2231
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      102
      1324
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      314
      1033
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      94
      994
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      107
      990
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      85
      896
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      690
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      677
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      660
    10. 50
      654
    Aihe