mistä voi olla kyse? APUA!

epätoivoinen

Hei,

Nyt on pitkän ajan (n. vuoden verran varmaan) valunut alapäästä "nestettä", joskus enemmän, joskus vähemmän. Tulee kuitenkin alushousut märäksi. Haisee vähän. Muuten väritöntä, mutta kun jää alushousuihin siitä tulee vähän valkoisen väristä. Saa kuitenkin rapsutettua irti alushousuista.

Papanäyte otettu kuukausi sitten - ei mitään normaalista poikkeavaa.(Normaali solukuva, ei merkkejä tulehduksesta)
Hiivatulehdus katsottu kaksikin kertaa puolen vuoden sisään - kummallakaan kerralla ei ole ollut.
Klamydia tutkittu 2kk sitten - ei klamydiaa.
Bakteerivaginoosi tutkittiin siis papanäytteen avulla eikä ollut sitäkään.

Vaiva häiritsee minua todella paljon. Onko kellään ollut samoja oireita? APUA!

Olen 17-vuotias tyttö.

6

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minullakin sama vaiva..en tiiä mikä se on :/

    • ovu1

      Ovulaatio todennäköisesti.
      Yleinsä 2-3 viikon kuluttua kuukautisista alkaa ovulointivuoto, jonka määrä vaihtelee yksilöllisesti. Vuotoa voi olla niin paljon, että värjää pikkuhousut valkoisiksi.
      Täysin vaaraton, eikä aiheuta toimenpiteitä. Jos ovuloinnin aikana alavatsakipuja, niin niihin voi ottaa särkylääkettä.

      • epätoivoinen

        En usko että kyse on ovulaatiosta. Jatkuu siis koko kierron, koko ajan. (paitsi vuodon aikaan.)


      • ovu1
        epätoivoinen kirjoitti:

        En usko että kyse on ovulaatiosta. Jatkuu siis koko kierron, koko ajan. (paitsi vuodon aikaan.)

        Millä tavoin se sitten häiritsee? Joudutko käyttämään koko ajan pikkuhousuissa jotakin suojaa vai haittaako se esimerkiksi seksielämää? Jos se ei johdu ovuloinnista, eikä ole tulehdus, niin voisiko se olla ihan luonnollinen määrä, mitä yleinsäkin tulee "nestettä" alapäästä? Käytätkö kireitä, hankaavia housuja? Onko sinulla virtsankarkailua?


      • epätoivoinen
        ovu1 kirjoitti:

        Millä tavoin se sitten häiritsee? Joudutko käyttämään koko ajan pikkuhousuissa jotakin suojaa vai haittaako se esimerkiksi seksielämää? Jos se ei johdu ovuloinnista, eikä ole tulehdus, niin voisiko se olla ihan luonnollinen määrä, mitä yleinsäkin tulee "nestettä" alapäästä? Käytätkö kireitä, hankaavia housuja? Onko sinulla virtsankarkailua?

        Aikalailla joutuu käyttämään jotain suojaa pikkuhousuissa koko ajan. Seksielämässä en ole kokenut sitä haitaksi, tosin mietin voiko se tarttua, vaikka en itsekkään tiedä mikä se on. Käytän yleensä pillifarkkuja. Luonnollinen määrä se ei ole, olen aivan varma. Ilman suojaa pikkuhousut tulevat aivan märiksi. Minulla ei ole virtsankarkailua.


    • ovu1

      "Aikalailla" koko ajan pikkuhousunsuojan käyttäminen ei kuulosta oikein normaalilta minusta. Kannattaisi ehkä uudestaan mennä lääkäriin ja testeihin???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      26
      4458
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      299
      3604
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      33
      2580
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2519
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      142
      2132
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      1956
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      120
      1841
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1545
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1442
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      20
      1368
    Aihe