Hei,
Nyt on pitkän ajan (n. vuoden verran varmaan) valunut alapäästä "nestettä", joskus enemmän, joskus vähemmän. Tulee kuitenkin alushousut märäksi. Haisee vähän. Muuten väritöntä, mutta kun jää alushousuihin siitä tulee vähän valkoisen väristä. Saa kuitenkin rapsutettua irti alushousuista.
Papanäyte otettu kuukausi sitten - ei mitään normaalista poikkeavaa.(Normaali solukuva, ei merkkejä tulehduksesta)
Hiivatulehdus katsottu kaksikin kertaa puolen vuoden sisään - kummallakaan kerralla ei ole ollut.
Klamydia tutkittu 2kk sitten - ei klamydiaa.
Bakteerivaginoosi tutkittiin siis papanäytteen avulla eikä ollut sitäkään.
Vaiva häiritsee minua todella paljon. Onko kellään ollut samoja oireita? APUA!
Olen 17-vuotias tyttö.
mistä voi olla kyse? APUA!
6
161
Vastaukset
Minullakin sama vaiva..en tiiä mikä se on :/
- ovu1
Ovulaatio todennäköisesti.
Yleinsä 2-3 viikon kuluttua kuukautisista alkaa ovulointivuoto, jonka määrä vaihtelee yksilöllisesti. Vuotoa voi olla niin paljon, että värjää pikkuhousut valkoisiksi.
Täysin vaaraton, eikä aiheuta toimenpiteitä. Jos ovuloinnin aikana alavatsakipuja, niin niihin voi ottaa särkylääkettä.- epätoivoinen
En usko että kyse on ovulaatiosta. Jatkuu siis koko kierron, koko ajan. (paitsi vuodon aikaan.)
- ovu1
epätoivoinen kirjoitti:
En usko että kyse on ovulaatiosta. Jatkuu siis koko kierron, koko ajan. (paitsi vuodon aikaan.)
Millä tavoin se sitten häiritsee? Joudutko käyttämään koko ajan pikkuhousuissa jotakin suojaa vai haittaako se esimerkiksi seksielämää? Jos se ei johdu ovuloinnista, eikä ole tulehdus, niin voisiko se olla ihan luonnollinen määrä, mitä yleinsäkin tulee "nestettä" alapäästä? Käytätkö kireitä, hankaavia housuja? Onko sinulla virtsankarkailua?
- epätoivoinen
ovu1 kirjoitti:
Millä tavoin se sitten häiritsee? Joudutko käyttämään koko ajan pikkuhousuissa jotakin suojaa vai haittaako se esimerkiksi seksielämää? Jos se ei johdu ovuloinnista, eikä ole tulehdus, niin voisiko se olla ihan luonnollinen määrä, mitä yleinsäkin tulee "nestettä" alapäästä? Käytätkö kireitä, hankaavia housuja? Onko sinulla virtsankarkailua?
Aikalailla joutuu käyttämään jotain suojaa pikkuhousuissa koko ajan. Seksielämässä en ole kokenut sitä haitaksi, tosin mietin voiko se tarttua, vaikka en itsekkään tiedä mikä se on. Käytän yleensä pillifarkkuja. Luonnollinen määrä se ei ole, olen aivan varma. Ilman suojaa pikkuhousut tulevat aivan märiksi. Minulla ei ole virtsankarkailua.
- ovu1
"Aikalailla" koko ajan pikkuhousunsuojan käyttäminen ei kuulosta oikein normaalilta minusta. Kannattaisi ehkä uudestaan mennä lääkäriin ja testeihin???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292178
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261738Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121339Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701211Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121177- 88992
- 83876
- 17867
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16761Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107701