Pillu märkänä, tahtoo kovaa kullia sisään ja kunnon kieli hoidon..... Olen 18v Mimmi..kiimainen.. Voin olla pikkunarttusi..
tulkaa tyydyttämään
kiimatyttö
331176
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
Vastaukset 33
Vanhimmat
mistä pääin olet?
Pirkanmaalta
moikka oon itsekin pirkanmaalta tampereelta 19v nuori urheilullinen mies osaan kaikenlaisia temppuja sängyssä, ja takaan erittäin ihanan ja kiihottavan tuokion;) kik:jontteri96 tai s posti:[email protected] ota yhteyttä;D
Kik jarehhh nii helpottaa
tuu skypee
Jaa skypesi oli?
Ei ole.
Nuori tyttö, olet naisen oloinen, ehkä suloinen????
Kiinostaisko 60v vapaa äijä ;-)
Mistä päin kiimapillu olet?
Pirkanmaalta.
Kiimatyttö. Kiinnostaisko 60v. vapaa äijä
Tuleppas minun ja vaimoni käsittelyyn ni luulenpa että olemme lopussa kaikki tyydytettyjä
Tuu kikkaa väh nuoremmalle 14 iso kyrpä löytyy ja teen mitä ikinä haluut kikkaa pave01
moi. vieläkö olis miehelle tarvetta? olen kans Pirkanmaalta..
Kiimatyttö !
Voisikohan sinua kiinnostaa seuraavanlainen ystävyys..?
Täällä olisi tarjolla ihan normaali, suomalainen, nelikymppinen, miehekkääksikin kehuttu mies, joka haluaisi löytää vain yhden naisystävän, jonka kanssa voisi tapailla satunnaisen säännöllisesti kuinka molemmille sopisi.
EN etsi yhden illan seuraa vaan pidempiaikaista ystävyyttä ihanan seksin merkeissä...
Mahdolliset tapaamiset onnistuisivat melko monipuolisesti mutta päivästä riippuen.
Ensitapaaminen, jos sinua niin paljon kiinnostan, sopii mainiosti johonkin julkiselle paikalle vaikkapa kahvi- tai teekupposen äärelle.
Kokoa minulla olisi 182/96, nuorena salilla käynyt joten en ole hoikka mutta en lihavakaan. Hiukset lyhyet ristiveriset ja muuten karvoitusta mielestäni kohtuudella... Intiimialueen pidän siistittynä! Tatuointeja tai lävistyksiä en omista mutta kevyen suuparran kylläkin. Tupakkaa en polta ja mahdolliset tapaamiset selvinpäin.
Seksin suhteen en harrasta mitään omituisuuksia mutta kokeilunhaluinen olen. Erityisesti nauttisin jos saisin antaa sinulle suuseksiä vaikka ihan loppuun asti ja useammankin kerran jos vaan haluaisit... Minusta se olisi vaan niiiin ihanan intiimiä ja kiihoittavaa... Tuntea kuinka laukeaisit suutani vasten! Kaikenlainen naisen hyväileminen olisi mielestäni hyvin ihanaa ja kiihoittavaa mutta erityisesti tuo suuseksi. Muuten sellainen normaali, hellän hyväilevä, monipuolisen kiihoittava ja estottoman nautiskelevakin seksi olisi kaikkein mieluisinta.
Asun ja elän parisuhteessa mutta jo pidemmän aikaa on menty ilman lähempää kanssakäymistä ja koska koen olevani hyvin eroottinen ja seksuaalinen, läheisyyttä kaipaava ihminen niin siksi seuraa etsin pidemmäksi ajaksi yhdestä nuoremmasta naisesta, jonka kanssa tällainen ystävyys voisi onnistua.
Jos yhtään kiinnostaa niin kirjoittele, tutustutaan paremmin ja katsotaan jos vaikka saisimme molempia kiinnostavan, kiihoittavan ja tyydyttävänkin suhteen aikaiSEKSI...
Terv. Tomppa
Ps. Kahville ehtisin vaikka vielä tänä iltana...? 5./6.1....
Vituttaa tuo ainainen "komeaksikin kehuttu"- paskamantra ! Itserakkaan narsistin omakehuun hukutettu nynnyn insinöörijupipipaskan tilitys.Vedä hanuriis saatanan runkkuperse!
ootko tosissas vitun pedari :DDD toivottavasti sulla ei oo lapsia oot saastaa ja säälittävä
Saat kyrvän pilluus .nauti kunnolla.
kyrpä on ihan kivikova.olis ihana naida sua.
nauti vaan.
Onko antaa numeroa tai muut ni ni vois ottaa yhteyttä? ;)
Hei Kiimatyttö, mies pirkanmaalta haluaisi seuraasi seksin merkeissä.Ota yhteyttä??
Hei.
Kerron itsestäni sen verran, että olen erittäin vapaamielinen aihettasi kohtaan.
urheilullinen vartalo ja vahvat kädet.
kik Juselius22
NUOLISIN PILLUN ENEN PANOA JA PANON JÄLKEEN . KERRO MISSÄ VOIS TAMPEREELLA TAVATA OON 64 HOIKKA PANO MIES AINA KOVANA
Liukas saunareissu
https://www.youtube.com/watch?v=26K-gg8PGg0
tilaa kanava ja soita faninumeroon
Kik tuta900. Saat kovaa kyrpää ;)
Missä olet Rakkaani että voin sua panna kunnolla?
Kiinnostais kyllä. Miten suhun saa yhteyden?
Oletko jo saanut munaa ja muuta.jos et niin ota minuun yhteys niin opetan sinut nauttimaan.tykkään nuolla naista useita tunteja putkeen ja pidän myös dildoilla runkkaamisesta samalla.välillä upotan oman kyrpäni johonkin reikään ja jatkan taas.minusta on kiihottavaa jos nainen saa kymmeniä isoja orgasmeja.jos olet apua vaille niin laita viestiä.
Onko sulla sähköpostiosoitetta kenties sitten? Voitaisiin keksiä jotain tuhmaa;-)
Laita viestiä [email protected]
Tuu kikkaa jos saisit helpotusta kiimaisuuteesi siten ;) kik: att3.aro
Kikkaa edevartti
Mulla on kovaa tule tänne haluaisin sitä