apuaa mikä täää on

apuwaaaa o.O

En tiiä onko tää joku sairaus vaa ihan luonnollista. Kun siis aina välil mun pillust tulee jotai valkoista tahnan tapasta. Ja nyt kun kattosin peilii nii toinen sisähäpyhuulest on vaalean ruskea

8

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tiedä, itselläni ei mitään poikkeavaa

• flöfgklfgzgfl

Se voi olla tippuri tai klamydia, kannattaa mennä testeihin, jos olet ollu suojaamattomassa yhdynnässä.

• apuwaaaa o.O

Nii...mut en oo harraatanu seksii laisinkaa

• AAtu2

Hiivatulehdus
      Apteekista saa salvaa jolla hoituu

• Lekuriin äkkiä

Tulehdukselta kuulostaa, suosittelen käymään lekurissa, voi olla mikä tahansa joka ei ilman lääkärin määräämää lääkehoitoa parane! Jos tuo jää hoitamatta, se aiheuttaa herkästi lapsettomuutta...

• rrrrrrrraaar

jos olet vielä neitsyt niin ei huolta se voi oll liiallisesta pesusta johtuvaa ärsytystä
      lainaa kirja kuhne kylpyjä tai istumakylpyjä siellä on ohjeet ja sillä paranee ilmaiseksi

• Okeeeei....neitsyt oon kyl

• emmajauh kirjoitti:

Okeeeei....neitsyt oon kyl

Xd no ei on mul vähä sama mut sen tiiän et se on hiivatulehdus. Mut sinusta en tiedä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3683
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2509
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      38
      2393
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2185
    5. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1609
    6. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1582
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      15
      1552
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      286
      1372
    9. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      131
      1365
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1305
    Aihe