En tiiä onko tää joku sairaus vaa ihan luonnollista. Kun siis aina välil mun pillust tulee jotai valkoista tahnan tapasta. Ja nyt kun kattosin peilii nii toinen sisähäpyhuulest on vaalean ruskea
apuaa mikä täää on
8
218
Vastaukset
En tiedä, itselläni ei mitään poikkeavaa
- flöfgklfgzgfl
Se voi olla tippuri tai klamydia, kannattaa mennä testeihin, jos olet ollu suojaamattomassa yhdynnässä.
- apuwaaaa o.O
Nii...mut en oo harraatanu seksii laisinkaa
- AAtu2
Hiivatulehdus
Apteekista saa salvaa jolla hoituu - Lekuriin äkkiä
Tulehdukselta kuulostaa, suosittelen käymään lekurissa, voi olla mikä tahansa joka ei ilman lääkärin määräämää lääkehoitoa parane! Jos tuo jää hoitamatta, se aiheuttaa herkästi lapsettomuutta...
- rrrrrrrraaar
jos olet vielä neitsyt niin ei huolta se voi oll liiallisesta pesusta johtuvaa ärsytystä
lainaa kirja kuhne kylpyjä tai istumakylpyjä siellä on ohjeet ja sillä paranee ilmaiseksiemmajauh kirjoitti:
Okeeeei....neitsyt oon kyl
Xd no ei on mul vähä sama mut sen tiiän et se on hiivatulehdus. Mut sinusta en tiedä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252038
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221400Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631151Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111059Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti10987- 87908
- 80809
- 17767
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16731Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107661