Putiini otti Hrursevin lahjan pois,Nato-Natzeille jäi luu käteen,ja Kiovan terroristit elätettäviksi.
Vastaukset 11
- ukrainan terrroriste
Sen oton on venäläiset jo lähes unohtaneet. Nyt on tärkeämpää miten ruplat riittävät elämiseen. Ostosmatkoista länteen rys sät ovat jo lähes luopuneet, kun rupla on kohta vessapaperia.
Grimillekkään ei matkustus kiinnosta polsu- nazeilla on luu kädessä. - Putlerin renki
Kremlin trolli pääsi taas aloittamaan Putlerin tarinoita. Aina pitää palkkansa eteen tehdä töitäkin. Tosi on.
- Gremlin trolli siell
Tarkista sanakirjasta kuinka paikkojen nimet kirjoitetaan suomeksi. Menee paremmin läpi jutut.
Äidilläni oli tapana sanoa:"Ei köyhän lahja kauas kerkiä - kun pirtissä antaa niin porstuassa pois pyytää!"
- Staalin hjuva
Hei kaik. Mina taala tas kirjutan. En jummarra mitn. En kirjuta osa, en lukia osa. Mina vain parkuva pjikku rysssa oon. Putiini otti grim. Staalin otti grim. Natonaxi ei saa grim. Staalin tappoi meit rysssia 20 miljuuna. Se hjuva alku on
- älä huoli
Vanhempasi joi siellä Petroskoissa aika rankasti. Ymmärrämme tautisi.
- lksdflk
älä huoli kirjoitti:
Vanhempasi joi siellä Petroskoissa aika rankasti. Ymmärrämme tautisi.
"Ymmärrämme tautisi."
Sinun tautisi on huono huumorintaju.
- näin se vaan on
Juttu ei ole kyllä ohi, eikä mene ihan heti ohi .....
- Grimin reitti??
Mitä kautta Grimi palasi kotiin? Onko jo perillä? Paljonko maksoi? Keitä oli matkaseurana?
- öosgösdölf
" Paljonko maksoi?"
Lopullinen hinta ei ole vielä tiedossa, mutta liian liian kallis "ostos" venäläisille. - Karjala samoin?
Nyt kun vielä Karjalakin palaa äiti-Suomen yhteyteen, niin jo on tsuhnat tyytyväisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän46892Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14763Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl488761- 45672
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE164503- 44470