Tässä ovat kansan terveyden ongelmat ja riskitekijät

healt-gym

Nämä kaikki ovat terveys riski kansan terveydelle. Kaikki nämä tappavat pikku hiljaa, tai nopeasti.

Korkean verenpaineen syyt ovat ylipaino, geenit "perimä", suola, runsas alkoholin käyttö, vähäinen liikunta ja tupakointi.

Kaikki mitkä nostavat levossa sykettä ja verenpainetta, rasittavat sydäntä, sen rytmiä ja munuaisia.

Lisäksi vähäinen liikunta on terveys riski koko elimistölle, ja sen anatomialle. Ihminen on luotu liikkumaan, ja suoriutumaan erilaisista haasteista.

TÄMÄ NYRKKI SÄÄNTÖ TOIMII >>KAIKKEA KOHTUUDELLA!

10

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvinvoiva

Suurin tekija sairauksiin on epäterveet elämäntavat ja oleellinen osa on ravinto! Tota on että ihminen on fyysinen liikkuja siis voidakseen hyvin on liikkuttava. Sairauden yläpito tapahtuu sairauskeskuksien toimesta. Kela maksamat korvaukset lääkityksestä mahdollistavat lääkkeiden käytön. Oletan että 80% lääkeistä on turhia ja elämäntavan muutos voisi johtaa terveempään ja hyvinvoimaan elämään. Suomessa vallitsee lääketsemis uskonto ja saarnamiehillä on valkoiset takit / stetoskooppi. Laborantit vahvistavat uskomuksia kun on lääketehtaiden asettamat arvot. Kansanterveyden tuhoaja on Terveyden ja Hyvinvoinninlaitos, tämä on järkyttävää. Pitäisi kiireesti muuttaa kriteerit lääkitsemiseen. Painoindeksi on hyvä mittari moneen asiaan mm sokeritautien hoitoo, nivel ongelmiin. Suosittelen lukemaan kirjan Tuhon Sie..net sekä Parantavat Ras...t. Vähähiilihydraattinen ruokavalio on perusterveyteen johtava mahdollisuus, kannattaa kokeilla vaikka 1kk.

• Hyvinvoiva

Näin menee! Katso mitä syöt! Käytä kehoa!

• Älykäs ja oppinut

Jännä juttu, että terveistä elämäntavoista neuvoa antavat, osoittavat kirjoitustyylillään olevansa niitä vähemmän koulutettuja! Ehkä se on niin, että toisille on annettu aivot, joita osaavat käyttää, toisille vain aivot, jotka ovat käyttökelvottomat.

Tätä palstaa lukiessa huomaa, että usein ne, jotka mainostavat olevansa timmejä ja hoikkia, eivät ymmärrä asioista mitään. Eivät osaa edes kirjoittaa, eivät ilmaista itseään selkeästi. No, heille taitaa riittää lihakset kropassa, vitamiinit purkissa ja proteiini lautasella.

Hyvää Uutta Vuotta!

• tietäjä.

se että on ylipainoinen mätisäkki, ei ainakaan kerro mistään hyvästä älykkyydestä vaikka suoltaisi virheetöntä tekstiä. Älykäs ihminen ei tahallaan tärvele kehoaan ylipainolla. Tietäkää vi_tun läskit tämä.

• tietäjä.
        tietäjä. kirjoitti:

se että on ylipainoinen mätisäkki, ei ainakaan kerro mistään hyvästä älykkyydestä vaikka suoltaisi virheetöntä tekstiä. Älykäs ihminen ei tahallaan tärvele kehoaan ylipainolla. Tietäkää vi_tun läskit tämä.

Olen itsekin vi_tun läski, joten tiedän mistä puhun.

• kylmä totuus

Olen yksi ylipainosta kärsineistä,mutta tilanteeni on kohentunut huomattavasti
      muutamassa kuukaudessa.
      Minun kompastuskivinäni olivat grillimakkarat ja valmispitsat.Onneksi minulla ei
      ole makeantarvetta.

Havahduin ylipainooni muutama kuukausi sitten,kun huomasin,että juuri mitkään
      farkkuni eivät mahdu päälleni.
      Pienestä ylipainosta ei ollu kyse,vaan olin lihonut n.20 kiloa.

Oli pakko muuttaa ruokavaliotani,jos mielin mahtua vaatteisiini.
      Olen selkeästi kaikkiruokainen,joten lihaa en voi jättää pois.
      Syön broileria ja rasvatonta possua edelleenkin.
      Makkarat ja pitsat olen jättänyt kokonaan pois.
      Kalaa pitäisi syödä enemmän,mutta yhdenkin ruodon löytyminen ruuasta,stoppaa
      syömiseni.Hullua,mutta totta.

Usein laitan ruokaa broilerin maustamattomista fileesuikaleista ja wokkivihanneksista,lisään joukkoon parsakaalia ja suppilovahveroita tai kanttarelleja ja mausteet (grilli-- ja intialainenmauste).Hyvää on.
      Iltapalaksi marjoja tai hedelmiä ja näkkäriä.

Kasvisten lisääminen ruokavalioon tuottaa tulosta ja valikoimat ovat valtaisat.
      Tämä oli minun reseptini!

Pikadieetteihen tai lisäravinteisiin en usko alkuunkaan.Koen ne vain rahastuksena!
      Jos haluatte pudottaa painoanne,niin ensimmäiseksi muuttakaa ruokavaliotanne.
      Seuraavaksi liikkukaa hieman enemmin.Kotona tehdyt treenit eivät maksa mitään.
      Ohjeita on netti pullollaan!

Näillä keinoilla olen laihtunut huomattavasti,eikä näläntunnettakaan ole.

• Sorry, näin se meni

Aloittajan kielelliset taidot on niin olemattomat, ettei pystynyt lukemaan loppuun.

• tietäjä.

kyllä sä siitä selvän sait, mutta itsekurittoman läskinä aloitus harmitti sen verran, että et muka "pystynyt lukemaan loppuun" Tiedä vi_tun läski tämä.

• tietäjä.
        tietäjä. kirjoitti:

kyllä sä siitä selvän sait, mutta itsekurittoman läskinä aloitus harmitti sen verran, että et muka "pystynyt lukemaan loppuun" Tiedä vi_tun läski tämä.

Minä muuten jaksoin kaikessa tyhmyydessäni luke lauseesi loppuun ja vastata siihen. Olen ylpeä itsestäni.

• delirium tremes

Peräaukon kutina on kiusallinen vaiva josta kärsivät sadat tuhannet naiset ja miehet ympäri suomea. Se saattaa haitata suoriutumista työssä, johon liittyy vaikea työasento ja kiireinen työrytmi. Asiantuntijat ovat kehittäneet vaivaan tehokkaan lääkkeen.

Liity tuhansien tyytyväisten suomalaisten joukkoon ja käy osoitteessa https://www.pragroup.fi/contact-us/

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3235
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2293
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1859
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      28
      1775
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1411
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1381
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1276
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      29
      1261
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1187
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1177
    Aihe