Seksikauppojen myydyinpiin suosikkiartikkeleihin kuuluvat kumi-,latex- ja pvc-asut. Kuitenkin tuntuu että kyseisiä asuja käyttäviä ihmisiä ei löydy mistään, ainakaan ilmoituksella hakemalla. Ilmeisesti ainoastaan Kinky-clubin partyissa tapaa samanhenkisiä, mutta sinnekään ei ole aina mahdollisuutta mennä.
Nahkaa käyttäviä naisia ja pareja löytyy huomattavasti helpommin. Heidän kanssaan onkin ollut mahtavia sessioita joissa on ollut sitomista, piiskaamista sekä erilaisia "leikkikaluja" ahkerasti käytössä.
Kuitenkin olisi kiva tavata samanhenkisiä, kumiin pukeutuvia ihmisiä, joiden kanssa voisi olla mm. kesäisessä vesisateessa, suihkussa jne. Olla sidottuna ja nauttia "suihkun" ropinasta vaatteille ja maskille. Tuntea kumin tuoksu ja narina toisen painautuessa kiinni sinuun.
Mielestäni asujen käyttöön liittyy paljon muuta kuin vain pikainen nainti, siinä on myös visuaalinen nautinto, erilaisten roolileikkien ja pitkän session mukanaan tuoma kiihoittuminen.
Kommenttejanne ja kokemuksianne odottaen....
Kumiasut ja roolileikit
35
8777
Vastaukset
- orvokki
..käytän joskus latexkorsettia,-ja minihametta ukon mieliksi,muttei tulis mieleenkään,että jossain ryhmässä,sidottuna yms.!se ei ole mun juttu!! sulle toivon antoisia hetkiä niissä jutuissa,joista pidät!
- Kumimies
Hei ! Kiitos vastauksestasi. On mukava kuulla että miehesi saa olla niin onnellisessa asemassa että käytät asuja hänen vuokseen. Toivottavasti nautit itsekin niistä. En tarkoittanutkaan että kaikkien pitäisi olla ryhmässä, nauttia BD/SM:stä jne. vaan halusin herättää keskustelun ja tietää löytyykö kumi-ja latexasuista pitäviä henkilöitä ja kuulla heidän kokemuksistaan. Tietysti ihannetilanne olisi jos tätä kautta löytyisi seuraakin samanhenkisistä ihmisistä.
Miellyttäviä hetkiä teille kumin ja latexin parissa.
- Rub6969
'Tilastojen' mukaan löytyy 1 nainen kymmentä miestä kohden, joita kiinnostaa kumifetismit tai yleensäkin fetismiin luettavat jutut. Suomessa kumiasujen tai sadeasujen tai muovipöksyjen ja niihin liittyen vaippojen käyttö fetisminä on 'lapsenkengissään' verrattuna 'sivistysvaltioihin' (sori tämä provosoiva kirjoittelu). Olis kiva kun jotkut naisetkin edes kiinnostuisivat hiukan näistä 'taiteen' aloista. Mainitsemasi BD/SM jutut ovat eräs alalaji, sitten on kevyempää DFP (dressing for pleasure) jota oma harrastukseni edustaa. Jos kiinnostaa kirjoitella privaatisti niin osoite on [email protected]
- kiinnostunut
Itse olen kovin nuori (alaikäinen), mutta todella kiinnostunut bdsm-leikeistä ja muutenkin tunnen olevani jonkinasteinen kumi(yms)-fetisisti. Hieman myös kokeillut ja luulisin, että tulevaisuudessa siitä kehittynee kunnon harrastus. Tällä hetkellä vastaan haraa eniten rahatilanne, joten en saa juurikaan asusteita ja muita välineitä hommattua.
- rub6969
kiinnostunut kirjoitti:
Itse olen kovin nuori (alaikäinen), mutta todella kiinnostunut bdsm-leikeistä ja muutenkin tunnen olevani jonkinasteinen kumi(yms)-fetisisti. Hieman myös kokeillut ja luulisin, että tulevaisuudessa siitä kehittynee kunnon harrastus. Tällä hetkellä vastaan haraa eniten rahatilanne, joten en saa juurikaan asusteita ja muita välineitä hommattua.
..löytyy osoitteesta
www.denber.co.uk
firma on luotettava, mutta luottokortti täytyy löytyä. Suosittelen.
- Kumityttö
Yhdessä helsingin liikkeessä kerrottiin että asiakaskunta koostuu yhtä paljon naisista kuin miehistä ja naiset ostavat suuremmaksi osaksi asusteita (varsinkin pvc on suosittu) ja miehet muita juttuja. Parit sekaisin kaikkea. Joten kyllä nähtävästi niitä asusteita ihmisillä on. Sinkkunaiset ei vaan välttämättä tee yhtä suurta numeroa mieltymyksistään kuin miespuoliset ja parisuhteessa elävät nauttivat keskenään.
Minua on kumi- ja pvc-asusteet kiinnostaneet pitkään mutta aikasempi miesystäväni ei lämmennyt asialle yhtään. Kun hän ei enää ole kuvioissa niin olen tehnyt melkoisesti asuhankintoja ja nautin niihin pukeutumisesta erittäin paljon, mutta haluan miellyttää niillä vain itseäni joten en pidä asiasta suurta meteliä.- Kumimies
Moi !
Mukava kuulla että olet kiinnostunut kumista ! Asuja tosiaan ostaa varmasti tasapuolisesti miehet ja naiset, mutta miehet uskaltavat tulla enemmän esiin mieltymyksineen. Itselläni myös sama tilanne että pukeudun omaksi ilokseni kissapukuun, huppuun, hanskoihin jne. Jos haluat vaihtaa mielipiteitä asiasta enemmän, niin mailaile suoraan osoitteeseeni...
[email protected] - suki
PIDÄN KUMI ASUISTA ITSEKKIN.TEXTAILE T.TUOMO
- suki
voit myös textailla 0500333965 t.tuomo
- Rosbif
Olen ollut melko vakuuttunut, ettei naisia jotka kumista ja vastaavista asusteista lämpene. Toki olen löytänyt tyttöjä jotka kumiasuihin ja -saappaisiin pukeutuvat, kun ovat huomanneet saavansa itsekin parhaat ”kiksit” näin … suoritukseni parasta tuolloin. Mutta tämä hieman turhauttavaa, koska tietää toisen tekevän näin joko miellyttääkseen tai omaksi edukseen … mutta ei koska nauttii itse asusteista. Olisi jännä joskus tuottaa vastaava mielihyvä kumissa viihtyvälle naiselle … Mailaillakin saa … [email protected]
- Kumityttö
Kahdesta edellisestä viestistä huomaa sen eron mikä naisen ja miehen välillä on. Ei naiset toimi niin kuin esim. Tuomo kuvittelee että vain sen takia että on sama kiinnostuksen aihe niin riennettäis tekstailee ja tapaamaan.
Rosbiffille voin todeta että mieltymyksiini kumi- ja pvc-vaatteisiin ei mitenkään liity teidän miesten miellyttämiseen. Tähän mennessä yksikään mies ei ole minua kumiasusteisena nähnyt. Eli taiden sitten olla "todellinen Kumityttö". PVC-alusasut ovat minulla kylläkin ihan normaalia bilepukeutumista. Asia on minulle kuitenkin verratain uusi, noin vuoden verran, koska edellinen miesystävän mielestä kumi- ja pvc-asut eivät sovi kuin huorille, kun ehdottelin hankintoja. Jopa korkeiden korkojen käyttö aiheutti hänellä paheksuntaa.
Miettikää miehet myöskin sitä että kun niin haluatte fetissi-asuissa viihtyvää naista, joka ei pukeudu miellyttääkseen miestä, niin kestääkö itseluottamuksenne sen että hän käyttää niitä myöskin silloin kun ette itse ole läsnä.
Kumimiehen viesteistä tässä keskustelussa huomaa järkevän suhtautumisen asiaan jota voisivat muutkin vähän oppia. Kaikkiea hyvää sinulle. Suljin juuri silmät ja yritin kuvitella sinua kissapuvussasi mutta en saanut ihan sellaista tuntoa siihen. Mies kissapuvussa ei välttämättä minua säväytä mutta sehän ei olekaan tarkoitus vaan annetaan meidän kaikkien nauttia omalla tavalla. Itse pidän kumi- ja pvc-asusteista sekä korkeista koroista lähinnä kahdesta syystä: niiden tunteesta sekä niiden näyttävyydestä. - Kumimies
Kumityttö kirjoitti:
Kahdesta edellisestä viestistä huomaa sen eron mikä naisen ja miehen välillä on. Ei naiset toimi niin kuin esim. Tuomo kuvittelee että vain sen takia että on sama kiinnostuksen aihe niin riennettäis tekstailee ja tapaamaan.
Rosbiffille voin todeta että mieltymyksiini kumi- ja pvc-vaatteisiin ei mitenkään liity teidän miesten miellyttämiseen. Tähän mennessä yksikään mies ei ole minua kumiasusteisena nähnyt. Eli taiden sitten olla "todellinen Kumityttö". PVC-alusasut ovat minulla kylläkin ihan normaalia bilepukeutumista. Asia on minulle kuitenkin verratain uusi, noin vuoden verran, koska edellinen miesystävän mielestä kumi- ja pvc-asut eivät sovi kuin huorille, kun ehdottelin hankintoja. Jopa korkeiden korkojen käyttö aiheutti hänellä paheksuntaa.
Miettikää miehet myöskin sitä että kun niin haluatte fetissi-asuissa viihtyvää naista, joka ei pukeudu miellyttääkseen miestä, niin kestääkö itseluottamuksenne sen että hän käyttää niitä myöskin silloin kun ette itse ole läsnä.
Kumimiehen viesteistä tässä keskustelussa huomaa järkevän suhtautumisen asiaan jota voisivat muutkin vähän oppia. Kaikkiea hyvää sinulle. Suljin juuri silmät ja yritin kuvitella sinua kissapuvussasi mutta en saanut ihan sellaista tuntoa siihen. Mies kissapuvussa ei välttämättä minua säväytä mutta sehän ei olekaan tarkoitus vaan annetaan meidän kaikkien nauttia omalla tavalla. Itse pidän kumi- ja pvc-asusteista sekä korkeista koroista lähinnä kahdesta syystä: niiden tunteesta sekä niiden näyttävyydestä.Mieltymyksesi kumiin on sangen lyhytaikainen, mutta olet varmaan mieltänyt suhteesi siihen erittäin hyvin. Useimmille tämä harrastus on tosiaan "dressing for pleasure" eli omaksi iloksi ja kiihoitukseksi. Ihmettelen miesystäväsi suhtautumista asiaan, ilmeisesti hänellä on ollut huono itsetunto sillä luulisi suurimman osan miehistä olevan otettuja jos heille ehdotettaisiin samaa. Olisikohan mustasukkaisuudella jotain tekemistä asian kanssa ? Minä olisin ylpeä jos minulla olisi nainen joka käyttäisi asuja myös muulloin kuin kotona tiukasti seinien sisällä piilossa muiden katseilta.
Kiva että mietit miltä näyttäisin puvussani.. ! Kyllä se on ainakin omasta mielestäni näihin raameihin (185/86) tiukasti sopiva, jopa hyvännäköinenkin... Onhan siinä mukana myös muuta rekvisiittaa... Hankintoja tietysti täytyy suorittaa lisää, ehkä seuraavana pitkät housut ja uusi maski...
Nautinnollisia kumihetkiä
Kumimies - Kumityttö
Kumimies kirjoitti:
Mieltymyksesi kumiin on sangen lyhytaikainen, mutta olet varmaan mieltänyt suhteesi siihen erittäin hyvin. Useimmille tämä harrastus on tosiaan "dressing for pleasure" eli omaksi iloksi ja kiihoitukseksi. Ihmettelen miesystäväsi suhtautumista asiaan, ilmeisesti hänellä on ollut huono itsetunto sillä luulisi suurimman osan miehistä olevan otettuja jos heille ehdotettaisiin samaa. Olisikohan mustasukkaisuudella jotain tekemistä asian kanssa ? Minä olisin ylpeä jos minulla olisi nainen joka käyttäisi asuja myös muulloin kuin kotona tiukasti seinien sisällä piilossa muiden katseilta.
Kiva että mietit miltä näyttäisin puvussani.. ! Kyllä se on ainakin omasta mielestäni näihin raameihin (185/86) tiukasti sopiva, jopa hyvännäköinenkin... Onhan siinä mukana myös muuta rekvisiittaa... Hankintoja tietysti täytyy suorittaa lisää, ehkä seuraavana pitkät housut ja uusi maski...
Nautinnollisia kumihetkiä
KumimiesNiinhän se aika vierähtää.
Tämä ns. lyhytaikaisuus johtuu kertakaikkiaan siitä että pitkästä suhteesta ja yhdessäelosta on vaikeata irtautua eikä heti ensimmäisenä tule mieleen kumivaatteiden osto. Pikkuhiljaa olen kuitenkin löytänyt itseni uudestaan. Uskon että kumista pitävät ihmiset eivät yhtäkkiä herää vaan kyllä se on jotain mikä on aina ollut osaa itseään mutta viimeiset vuodet ovat tämän asian avoimuuden tai ehkä paremmin hyväksymisen suhteen saanut ihmeitä aikaan, eli sinä aikana kun itse olen elänyt avoliitossa.
Toisaalta olen viimeisen vuoden aikana kuronnut menetystä kiinni ja ollut pukeutunut kumiasuihin tuntimääräisesti varmaankin enemmän kuin monet kymmenessä vuodessa. - Kumimies
Kumityttö kirjoitti:
Niinhän se aika vierähtää.
Tämä ns. lyhytaikaisuus johtuu kertakaikkiaan siitä että pitkästä suhteesta ja yhdessäelosta on vaikeata irtautua eikä heti ensimmäisenä tule mieleen kumivaatteiden osto. Pikkuhiljaa olen kuitenkin löytänyt itseni uudestaan. Uskon että kumista pitävät ihmiset eivät yhtäkkiä herää vaan kyllä se on jotain mikä on aina ollut osaa itseään mutta viimeiset vuodet ovat tämän asian avoimuuden tai ehkä paremmin hyväksymisen suhteen saanut ihmeitä aikaan, eli sinä aikana kun itse olen elänyt avoliitossa.
Toisaalta olen viimeisen vuoden aikana kuronnut menetystä kiinni ja ollut pukeutunut kumiasuihin tuntimääräisesti varmaankin enemmän kuin monet kymmenessä vuodessa.Kaikkien suhteiden loppumisessa on oma suruaikansa jossa käy läpi tapahtumia, syitä, seurauksia.. Ei varmaankaan ensimmäisenä tule mieleen seksikauppaan rientäminen ja elämän risaiseksi laittaminen, mutta kaikki korjaantuu aikanaan.
Omalta kohdaltani olen miettinyt usein milloin kiinnostukseni kumiin on herännyt, mutta sitä on mahdoton sanoa... se on kehittynyt ajan mukana ja kun alkoi hankkimaan asuja, niin siitä se on mennyt eteenpäin. Huomaa vaan että ns. tavallinen seksi kiinnostaa päivä päivältä vähemmän...
Mutta niinhän se on että nälkä kasvaa syödessä..
Itsekin käytän asuja aina kun siihen on mahdollisuus eli kyllä niitä tunteja on kertynyt vuosien aikana ihan mukavasti..ehkä tämänkin viikonlopun aikana tulee lisää... Sinullekin
Hyvää viikonloppua - tom
Kumityttö kirjoitti:
Niinhän se aika vierähtää.
Toisaalta olen viimeisen vuoden aikana kuronnut menetystä kiinni ja ollut pukeutunut kumiasuihin tuntimääräisesti varmaankin enemmän kuin monet kymmenessä vuodessa.heipss..tahtoisin tutustua toisiin kumista pitäviin ihmisiin joskus tuntuu et olen yksin täällä maailmassa sen jutun kanssa.ole kiltti ja textaile
- Kumityttö
tom kirjoitti:
heipss..tahtoisin tutustua toisiin kumista pitäviin ihmisiin joskus tuntuu et olen yksin täällä maailmassa sen jutun kanssa.ole kiltti ja textaile
Millainen on oma suhteesi kumiin jne?
- Jussi
Kumityttö kirjoitti:
Kumimiehen viesteistä tässä keskustelussa huomaa järkevän suhtautumisen asiaan jota voisivat muutkin vähän oppia. Kaikkiea hyvää sinulle. Suljin juuri silmät ja yritin kuvitella sinua kissapuvussasi mutta en saanut ihan sellaista tuntoa siihen. Mies kissapuvussa ei välttämättä minua säväytä mutta sehän ei olekaan tarkoitus vaan annetaan meidän kaikkien nauttia omalla tavalla. Itse pidän kumi- ja pvc-asusteista sekä korkeista koroista lähinnä kahdesta syystä: niiden tunteesta sekä niiden näyttävyydestä.Omakohtaisiin kokemuksiin perustuen.. kommenttisi osuvat naulan kantaan. Itse elän pysyvässä parisuhteessa, jossa puolisoni - onneksi - hyväksyy mielihaluni ja haluaa pukeutua PVC- ja kumiasuihin ja muihin varusteisiin lähes aina rakastellessamme, kuten minäkin. Ero on siinä, että hän tekee tämän ensisijaisesti minua miellyttääkseen, kun taas itselleni kyseessä
on fetissi.
Olisiko sitten hienoa, jos puolisollani olisi sama fetissi? Ajatusleikkinä on toki kiihottavaa ajatella vaimoani kumipuvussa pitämässä "omaa kivaa". Tässäkin tosin sillä taka-ajatuksella, että pääsisin itse yllättämään ja jatkamaan valmiiksi katetusta pöydästä.
Entäpä sitten, jos hänelle riittäisikin sooloilu? Todennäköisesti tunne olisi sama kuin silloin, jos pukeudun vain itseäni varten ilman, että tarkoituksena olisi yhteistoiminta. Aivan varmasti monelle miehellekin tulisi mieleen tämä klassinen epävarmuus siitä, että rakastaakos tuo nyt minua vai kumisaappaitaan. - Kumityttö
Jussi kirjoitti:
Omakohtaisiin kokemuksiin perustuen.. kommenttisi osuvat naulan kantaan. Itse elän pysyvässä parisuhteessa, jossa puolisoni - onneksi - hyväksyy mielihaluni ja haluaa pukeutua PVC- ja kumiasuihin ja muihin varusteisiin lähes aina rakastellessamme, kuten minäkin. Ero on siinä, että hän tekee tämän ensisijaisesti minua miellyttääkseen, kun taas itselleni kyseessä
on fetissi.
Olisiko sitten hienoa, jos puolisollani olisi sama fetissi? Ajatusleikkinä on toki kiihottavaa ajatella vaimoani kumipuvussa pitämässä "omaa kivaa". Tässäkin tosin sillä taka-ajatuksella, että pääsisin itse yllättämään ja jatkamaan valmiiksi katetusta pöydästä.
Entäpä sitten, jos hänelle riittäisikin sooloilu? Todennäköisesti tunne olisi sama kuin silloin, jos pukeudun vain itseäni varten ilman, että tarkoituksena olisi yhteistoiminta. Aivan varmasti monelle miehellekin tulisi mieleen tämä klassinen epävarmuus siitä, että rakastaakos tuo nyt minua vai kumisaappaitaan.Hienoa Jussi kun tuet näkemykseni miesten yleisestä ongelmasta: katsotaan mielellään muita seksikkäitä naisia mutta oma pitäisi olla näkymätön harmaa.
Montakohan "myrskyä" olen itsekin kokenut sen takia että juhliin olen pukeutunut sukkanauhaliiveihin ja sukkiin yhdistettynä minihameeseen ja korkeisiin korkoihin vain koska itse viihdyn niissä, oli miesystäväni mukana tai ei. Eikä kyse ole silloin sen enempää miesten miellyttäminen kuin iskeminenkään. Eihän kukaan näe mitä päällimmäisen kerroksen alla on mutta pukeutuminen on yksi osa juhlatunnelmaa ja hyvä pukeutuminen alkaa ihosta eikä ole pelkkä näkyvä pinta. - Kumimies
Kumityttö kirjoitti:
Hienoa Jussi kun tuet näkemykseni miesten yleisestä ongelmasta: katsotaan mielellään muita seksikkäitä naisia mutta oma pitäisi olla näkymätön harmaa.
Montakohan "myrskyä" olen itsekin kokenut sen takia että juhliin olen pukeutunut sukkanauhaliiveihin ja sukkiin yhdistettynä minihameeseen ja korkeisiin korkoihin vain koska itse viihdyn niissä, oli miesystäväni mukana tai ei. Eikä kyse ole silloin sen enempää miesten miellyttäminen kuin iskeminenkään. Eihän kukaan näe mitä päällimmäisen kerroksen alla on mutta pukeutuminen on yksi osa juhlatunnelmaa ja hyvä pukeutuminen alkaa ihosta eikä ole pelkkä näkyvä pinta.Jussin kommentit aiheeseen olivat huippuluokkaa... kyllä suurin osa miehistä ajattelee useimmiten vain itseään ja vaatii toiselta seksikästä ja kiihoittavaa pukeutumista, mutta vain neljän seinän sisällä itseään ajatellen. Itselläni on siitä valitettava tilanne, että puolisoni tietää mieltymykseni, mutta ei halua tehdä sen eteen yhtään mitään. Itse kyllä kannustan häntä pukeutumaan seksikkäästi hänen lähtiessä ulos erilaisiin tilaisuuksiin tai muuten vaan pitämään hauskaa "tyttöjen kanssa". Olen huomannut että seksikkäästi pukeutuminen kiihoittaa häntä kuitenkin ja hän itsekin nauttii siitä todella paljon.
Mikä tilanne sitten olisi jos hänellä olisi sama fetissi kuin minulla, pukeutuisiko hän ulos lähtiessään kumisiin alusasuihin...? Luulisin että itse kiihoittuisin tilanteesta niin että olisin asuihin pukeutuneena odottamassa häntä malttamattomana kotiin ....
Itselläni pukeutuminen kumiin on osa kokonaisuutta joka ei tähtää nopeaan laukeamiseen, vaan siihen pitkään, nautinnolliseen tunteeseen joka tulee jokaisen neliösentin ollessa kumin tiukassa puristuksessa.
Jälkikäteen ajatellen olisi ollut viisasta kertoa mieltymyksistäni jo seurusteluaikana, ei pakon edessä hänen löydettyä asuni.
Vaimoni ei tietenkään hyväksy "vieraissa" käyntiä, mutta muutakaan mahdollisuutta ei ilmeisesti ole, sillä luulen että fetissistäni ei ole mahdollisuutta päästä eroon kovinkaan helpolla.... Tuskinpa haluankaan - Kumityttö
Kumimies kirjoitti:
Jussin kommentit aiheeseen olivat huippuluokkaa... kyllä suurin osa miehistä ajattelee useimmiten vain itseään ja vaatii toiselta seksikästä ja kiihoittavaa pukeutumista, mutta vain neljän seinän sisällä itseään ajatellen. Itselläni on siitä valitettava tilanne, että puolisoni tietää mieltymykseni, mutta ei halua tehdä sen eteen yhtään mitään. Itse kyllä kannustan häntä pukeutumaan seksikkäästi hänen lähtiessä ulos erilaisiin tilaisuuksiin tai muuten vaan pitämään hauskaa "tyttöjen kanssa". Olen huomannut että seksikkäästi pukeutuminen kiihoittaa häntä kuitenkin ja hän itsekin nauttii siitä todella paljon.
Mikä tilanne sitten olisi jos hänellä olisi sama fetissi kuin minulla, pukeutuisiko hän ulos lähtiessään kumisiin alusasuihin...? Luulisin että itse kiihoittuisin tilanteesta niin että olisin asuihin pukeutuneena odottamassa häntä malttamattomana kotiin ....
Itselläni pukeutuminen kumiin on osa kokonaisuutta joka ei tähtää nopeaan laukeamiseen, vaan siihen pitkään, nautinnolliseen tunteeseen joka tulee jokaisen neliösentin ollessa kumin tiukassa puristuksessa.
Jälkikäteen ajatellen olisi ollut viisasta kertoa mieltymyksistäni jo seurusteluaikana, ei pakon edessä hänen löydettyä asuni.
Vaimoni ei tietenkään hyväksy "vieraissa" käyntiä, mutta muutakaan mahdollisuutta ei ilmeisesti ole, sillä luulen että fetissistäni ei ole mahdollisuutta päästä eroon kovinkaan helpolla.... Tuskinpa haluankaanFetissi tulee jostain sieltä syvältä, tutkimattomalta alueelta joka ihmisen mielessä on. Siitä ei voi päästä eroon, koska se on mielessä. Sen voi tietenkin kieltää ja tuntea ahdistusta joka kerta kun se tiedostaa olemassaolostaan. Sen kanssa on opittava elää, yksin tai yhdessä.
Kimuranttisempi juttu on juuri tämä kumppanille kertominen. Mikä on se oikea ajankohta. Ei sitä välttämättä heti ensiaskeleella tule purettua sisimpiä mieltymyksiä toiselle, vaikka ehkä niin pitäisi. Sitten kun tunnepuoli vahvistuu niin tulee pelko ettei toinen hyväksy ja sydämet särkyy. Mitä pidempään aika kuluu, sen kovemmat ovat panokset ja jos yhteistä säveltä ei löydykään niin sirpaleiden siivoomiseen voi mennä pitkäkin aika. - Aku
Kumityttö kirjoitti:
Kumimiehen viesteistä tässä keskustelussa huomaa järkevän suhtautumisen asiaan jota voisivat muutkin vähän oppia. Kaikkiea hyvää sinulle. Suljin juuri silmät ja yritin kuvitella sinua kissapuvussasi mutta en saanut ihan sellaista tuntoa siihen. Mies kissapuvussa ei välttämättä minua säväytä mutta sehän ei olekaan tarkoitus vaan annetaan meidän kaikkien nauttia omalla tavalla. Itse pidän kumi- ja pvc-asusteista sekä korkeista koroista lähinnä kahdesta syystä: niiden tunteesta sekä niiden näyttävyydestä.kiitos Kumityttö. Tosin itseltäni tuon oppimiseen
on mennyt monta vuotta mutta näin se tuntuu olevan. Hyvää talvenjatkoa. - tom
Kumityttö kirjoitti:
Fetissi tulee jostain sieltä syvältä, tutkimattomalta alueelta joka ihmisen mielessä on. Siitä ei voi päästä eroon, koska se on mielessä. Sen voi tietenkin kieltää ja tuntea ahdistusta joka kerta kun se tiedostaa olemassaolostaan. Sen kanssa on opittava elää, yksin tai yhdessä.
Kimuranttisempi juttu on juuri tämä kumppanille kertominen. Mikä on se oikea ajankohta. Ei sitä välttämättä heti ensiaskeleella tule purettua sisimpiä mieltymyksiä toiselle, vaikka ehkä niin pitäisi. Sitten kun tunnepuoli vahvistuu niin tulee pelko ettei toinen hyväksy ja sydämet särkyy. Mitä pidempään aika kuluu, sen kovemmat ovat panokset ja jos yhteistä säveltä ei löydykään niin sirpaleiden siivoomiseen voi mennä pitkäkin aika.kun luin kertomuksesi niin olen ihan samaa meiltä kanssasi,asun aika pienellä paikka kunnalla ja täällä on todella vaikee tutustua ihmisiin jos on ns..erillainen mutta olen kuiteski päättänyt elää vaikka sitten ilman kavereita .
- Jussi
Kumityttö kirjoitti:
Fetissi tulee jostain sieltä syvältä, tutkimattomalta alueelta joka ihmisen mielessä on. Siitä ei voi päästä eroon, koska se on mielessä. Sen voi tietenkin kieltää ja tuntea ahdistusta joka kerta kun se tiedostaa olemassaolostaan. Sen kanssa on opittava elää, yksin tai yhdessä.
Kimuranttisempi juttu on juuri tämä kumppanille kertominen. Mikä on se oikea ajankohta. Ei sitä välttämättä heti ensiaskeleella tule purettua sisimpiä mieltymyksiä toiselle, vaikka ehkä niin pitäisi. Sitten kun tunnepuoli vahvistuu niin tulee pelko ettei toinen hyväksy ja sydämet särkyy. Mitä pidempään aika kuluu, sen kovemmat ovat panokset ja jos yhteistä säveltä ei löydykään niin sirpaleiden siivoomiseen voi mennä pitkäkin aika.Jep, ei ole helppoa tuo avautuminen alussa, mutta vaikeammaksi vain käy ajan myötä. Ainahan suksien ristiin meneminen satuttaa, mutta erityisen pahasti silloin, jos silloinen "sydämen valittu" varovaisestikin valittujen sanojen jälkeen vetää luukkunsa kiinni. Ei tee hyvää kenenkään itsetunnolle, ja seuraavalla kerralla on vieläkin hankalampaa olla avoin.
Fetissi on yhtä ihmisen minuuden kanssa aivan kuin pisamat tai punaiset hiukset; voi yrittää peitellä, mutta eroon ei pääse vaikka kuinka yrittäisi. Itselläni meni aikansa oppia hyväksymään tämä puoli itsessäni, mutta en kadu päivääkään. Prioriteetit olkoon jokaisella omansa, mutta itse en enää voisi olla suhteessa, jossa en voi olla oma itseni. Aikaisemmista vaikeuksista viisastuneena kerroin asiasta nykyiselle puolisolleni pienissä erissä ja aloitin ennen kuin seurustelu oli vakavalla tasolla. Jos ei olisi tärpännyt, olisin mieluummin yksin.
Ajatusleikki: jos Videotreffeihin osallistuja, olkoon mies tai nainen, ilmoittaisi julkisesti fetissistään, niin millaiset ihmiset soittaisivat hänelle? - LatexBoy
Kumityttö,
Kirjoituksesi kuulostaa aika paljon samalta kuin oma tilanteeni. Olen parikymppinen kundi ja ollut pitkään yhdessä tyttöystäväni kanssa. Olen vihdoin saanut kerrottua hänelle ja heti kävi ilmi että hän ei vain pysty ymmärtämään eikä myöskään hyväksymään fetissiäni kumiin. Hänen mielestään se on lähinnä sairaus, jonka taitava psykologi parantaisi helposti. Joskus hän saa hetkellisesti jopa itseni uskomaan samoin, että tämä on vain ohimenevä hullutus. Mutta kun taas kerran saan tilaisuuden pukea päälleni kumipaidan tai farkut, tiedän että tämä ei mene ohi
enkä edes haluaisi sen menevän.
Itse pidän kumiasuista sekä itseni, että naisten päällä. Lähinnä siitä miten ne kiiltävät, mille ne tuoksuvat, miten ne istuvat päälle ja miltä ne tuntuvat päällä.
On hienoa, että aiheesta on saatu aikaan älyllinen ja avoin keskustelu. Olin jo heittänyt toivoni siitä, että aiheesta pystyttäisiin keskustelemaan järkevästi keskusteluryhmissä.
Olisi kiva meilailla kanssasi. En ole nyt hakemassa uutta suhdetta, vaan olen kiinostunut
vaihtamaan ajatuksia aiheesta.
[email protected]
- Jagge
Onhan meitä. Itselläkin on vaatekaappiin
kertynyt jo muutamia asuja. Harvemmin
sitä silti tuo mieltymyksiään julki, kun
asiat hoituu mukavasti oman kullan kanssa
ja makuuhuoneen puolella.
Olen samaa mieltä, että kumiasuissa rakasteluun
kannattaa varata reilusti aikaa ja kiihoittua
oikein kunnolla. Varsinaisia roolileikkejä
meillä ei ole, mutta jompikumpi on yleensä
hallitsevampi osapuoli ja kevyt sidonta on
ihan mukava lisä. Harvemmin pukeudumme
samaan aikaan kumiasuihin, iho tuntuu jotenkin
herkemmältä kun kumin peittämään ihoon
painautuu paljaalla iholla ja päinvastoin.
Ehdoton suosikkini on, kun itse olen alla ja
vaimo kiemurtelee kumisukissa ja korsetissa
sylissäni.
Näin siis meillä. Minkälaisissa suhteissa
te muut muuten mahdatte olla? Onko kukaan
miettinyt esim. miten lapsen kasvatus
onnistuu vaikuttamatta lapsen mieltymyksiin.
Vai saako siis kumivaatekaappi väistyä
lasten tieltä, kääk?- Kumimies
Moi !
Rakasteluun kannattaa tosiaan varata aikaa reilusti, sillä ei ole mitään järkeä pukea ja heti kohta taas riisua niitä pois. Kuten aikaisemminkin totesin, kiihoittuminen on aivan eri luokkaa kun siinä on myös visuaalinen puoli mukana. Sanoit ettei teillä ole varsinaisia roolileikkejä, mutta kyllä tuo kevyt sidontakin on oikeastaan siihen verrattavissa.
Olen huomannut saman kuin sinäkin tuosta ihon herkkyydestä kun vain toinen on pukeutunut kumiin. Mieliasentosi on todellä hyvä, siitä minäkin pidän tosi paljon. Lapsen kasvatuksen kannalta mielestäni vaatekaappia ei kannata hävittää... harvemmin kukaan rakastelee muutenkaan lasten läsnäollessa. Ajan mittaan voi tulla taukoja kumiasuissa rakasteluun kun lapset on isompia, mutta säilyttäkää harrastuksenne siitä huolimatta.
Terv. Kumimies - Muru
ja ovat kasvaessaan aina vain uteliaampia ja tutkivat paikkoja. Joten olemme joutuneet laittamaan arkaluonteisen materiaalin, kuten asusteet ja muut välineet lukkojen taakse. Jotenkaan sitä ei halua lastensa löytävän moisia tavaroita, ne ovat vain meitä aikuisia varten. Uskon, että lapsien oma seksuaalisuus kehittyy ihan omalla tavallaan aikaa myöden, ainakin kun ei tyrkytä omia mallejaan heille.
- Kumimies
Muru kirjoitti:
ja ovat kasvaessaan aina vain uteliaampia ja tutkivat paikkoja. Joten olemme joutuneet laittamaan arkaluonteisen materiaalin, kuten asusteet ja muut välineet lukkojen taakse. Jotenkaan sitä ei halua lastensa löytävän moisia tavaroita, ne ovat vain meitä aikuisia varten. Uskon, että lapsien oma seksuaalisuus kehittyy ihan omalla tavallaan aikaa myöden, ainakin kun ei tyrkytä omia mallejaan heille.
Asut ja välineet kannattaa kyllä pitää piilossa ja lukkojen takana. Muistaahan sitä miten itse oli kiinnostunut omien vanhempiensa "salaisuuksista". Luulen että nykyisille ja tuleville nuorille seksi ja siinä käytettävät asut ja apuvälineet ovat aivan eri tavalla luonnollisia ja hyväksyttäviä. Tarjonnasta ei ainakaan ole puutetta ja nykyisin nuoret ovat paljon rohkeampia ja avoimempia seksin suhteen kuin aikaisemmin.
- Jagge
Kumimies kirjoitti:
Asut ja välineet kannattaa kyllä pitää piilossa ja lukkojen takana. Muistaahan sitä miten itse oli kiinnostunut omien vanhempiensa "salaisuuksista". Luulen että nykyisille ja tuleville nuorille seksi ja siinä käytettävät asut ja apuvälineet ovat aivan eri tavalla luonnollisia ja hyväksyttäviä. Tarjonnasta ei ainakaan ole puutetta ja nykyisin nuoret ovat paljon rohkeampia ja avoimempia seksin suhteen kuin aikaisemmin.
Niin, kiva kuulla ettei ainakaan teillä ole ollut
ongelmia kumiasuharrastusten ja lasten kasvatuksen
yhteensovittamisessa. Nyt mun täytyy siis enää
hommata iso talo, jossa on lukittu isin ja äidin
leikkihuone ja jonne voi viedä asut pesun jälkeen
kuivumaan.
Pian onkin viikonloppu käsillä ja saa taas peuhata
pitkään ja hartaasti. Taitaa olla vaimon vuoro
pukeutua tänään... - hhpvc
Muru kirjoitti:
lapset meilläkin mutta olen itse jo niin pitkän linjan kumifetissi,että aikojen kuluessa oppii konstit! minunkaan ei tarvitse näyttää välttämättä muille ,mitä on päällä.monesti minulla on sadevaatteet alusvaatteina,kun menen jonnekkin...ymmärrän kumitytön lauseen täysin ,kun puhutaan et kiinnostaa,mut "välttämättä" ei kaipaa muita siihen fetissiin....vaimonikin ymmärtää tämän.esim sadepäivänä on "tehtävä se jse vaik sen vois tehdä paisteelläkin....jne no tämmöstä vaan! moi !
- gummi
pidän itse todella paljon pvc/lateksi asuista.
tyttö ystävän kanssa joskus kokeiltiin ja jäätin niihin koukkuun.
parasta on se kun johanna (tyttöystävä) pukeutuu lateksi saappaisiin ja hanskoihim ja muihin remmeihin ja paras yhdistelmä on kun johanna pukeutuu edellä mainittuihin asuihin ja laittaa kumi naamaarin päähän. sitten kun vielä köytän johannan sänkyyn kiinni ja panen kovaa/raiskaan hänet. kannattaa panna anaaliin.
se on parasta kokeilkaa!!!!- Kumimies
kun olette löytäneet pvc- ja kumiasut ja käytätte niitä leikeissänne.. Löytyisipä vastaava nainen kuin sinulla on..
Aihe on ilmeisesti monia kiinnostava sillä vastauksia alkuperäiseen viestiini on tullut ihan mukavasti.
Terveisin Kumimies
- rubber Man
Joo, mä ite ainakin pakkaan aina kokovartalosukelluspuvun, sukellusnaamarin, snorkkelin ja räpylät sekä sukeltajanhanskat aina matkalaukkuun ku mä lähden itään naisiin. Se jos mikä on käytännöllistä ja turvallista (tosi turvasexii). Kaikki muu on ihan OK, mut räpylät pitäis vaihtaa vähä lyhyempiin, ne ku ottaa aina kii nurkis, sängynjalois ym. paikois. Se on vaan hiukka hankalaa...
- rub6969
kerrankin onnistunut keskustelu aiheesta, aikuiset ihmiset asialla, ei alatyylin kommentteja ja kritiikkiä vaan asiat asioina.
Minulla on täsmälleen samanlainen tilanne, kuin joku toinen täällä kirjoitteli, itse pukeudun kumiin ja muoviin, vaimo on yrittänyt, mutta ei iskenyt, nykyisin hän tietää, että käytän asusteita pääasiassa muiden asusteiden alla niin kotona kuin muuallakin. Matkalaukussani on aina mukana musta muovipussi, joka sisältää 'kaikenlaista mukavaa päällepantavaa'...
Toinen asia, joka on tullut muutamasta viestistä esille, on se tunne että on tämän mieltymyksensä kanssa yksin. Niin oli minullakin ennen internetiä. Nykyisin minulla on meilituttuja ympäri maailmaa. On oikeastaan aika jännää, miten samanlaisia me olemme näiden fetisismiemme kanssa.
Jos joku haluaa kertoa tai kysyä jotain asusteiden hankinnasta tai hoidosta tms niin vastaan mielelläni [email protected]
Onko teillä käytössä jotain muuta keskustelupalstaa näille asioille? Vedän itse sellaista Yahoogroupsia nimeltään 'kumia_ja_muovia', mutta se on mennyt täysin kansainväliseksi (n 1000 jäsentä)
Ei muuta kuin nauttikaa mieltymyksestänne ja olkaa oma itsenne muita kunnioittaen... - Kumimies
Kiitokset kaikkille kirjoittajille asiallisista ja mielenkiintoisista kommenteista ja omien kokemusten kertomisesta ! Ehkä olisi ollut mukava kuulla enemmän erilaisista fantasioista ja roolileikeistä mitä olette tehneet tai haluaisitte tehdä.
Onneksi kukaan ei laittanut sitä perinteistä kehoitusta, mene Etolaan töihin ja nauti siellä kumista ! Pyrin vastaamaan kaikille osoitteensa jättäneille ajan niin salliesssa. Mikäli joku haluaa jatkaa keskustelua edelleen, niin minulle voi laittaa viestiä suoraankin osoitteeseen
[email protected]
Kiitoksin Kumimies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462751Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201529Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481360Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57976Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15954Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27924Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149888- 80878
En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm66862Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829