Mikä teille muille sinkkunaisille on tärkeää miehen ulkonäössä?
Itselleni on huumorintajuinen hymy, paksut hiukset hyvällä leikkauksella ja hoikka vartalo:)
Mihin kiinnität huomiota miehen ulkonäössä?
58
2041
Vastaukset
- hyvä aloitus
Hymyileminen on mullekin tärkeää, totiset torvensoittajat on huonoja sängyssäkin. Kauniit kädet on plussaa....
- Laris
Pituus
- kaunis n
Normaali paino, hyvä ryhti, hyvät hampaat, siistit vaatteet.
- katse..
Haaveilen kauniista silmistä, jotka katsovat syvälle sisimpään ;) Tiedättehän sen katseen.. toinen on tyylikäs pukeutuminen ja miksei hiuksetkin, kyllä paksut hiukset aina kiinnittää huomion.
- nainennkkk
Hmmm, huumorintajuinen hymy?...
Sopusuhtainen kokonaisuus, ei tarvi olla lihaskimpale, mutta ei liian hoikka. Ei liian komea ja liian huoliteltu sellainen metroseksuaali, mutta on esim. siisti tukkaleikkaus, parta ajeltu tai siistitty, istuvat vaatteet.
Jos jostain yksityispiirteistä kyse, niin pidän kulmikkaista kasvonpiirteistä ja parransänki on erittäin seksikäs. Eniten kiinnitän huomiota tummatukkaisiin. - siinä tärkeimmät
- Ryhdikäs avoin olemus
- Asianmukainen pukeutuminen
- Hymy
- Hiukset - kdkfk
En uskalla hymyillä, koska hampaat harittavat ja ovat värjääntyneet tummanruskeiksi. Pitäiskö vaan hymyillä..
- mmjaa
Kannattaa käydä hammaslääkärillä, naiset pitävät hymytöntä miestä helposti nuivana, jopa aggressiivisena.
- hulda juurakko
Rento, mutta terveellä tavalla itsevarma olemus. On sinut itsensä kanssa. Huumorinkukka napinlävessä plussaa.
- Näin se menee
Nooh, tällaisena vaaleana miehenä sanoisin että palautteen mukaan naiset ei etsi tällaista keskipituista ryhdikästä peruspallinaamaa joka hymyilee ja joka ei viitsi kasvattaa partaa tai pukeutua erityisen trendikkäästi vaan juuri plusplus näiden lisäksi.
Pituutta siis saa olla enemmän kuin miehillä keskimäärin, sopusuhtainen vartalo jossa se hartialinja erityisesti korostuu, tumma tukka jossa mielellään aika teräväkulmainen naama, parransänki ja sitten sellainen särmikäs luonne jossa pitää olla "pilkettä silmäkulmassa".
Käytännössä tämä näkyy siten että naiseen pitää tutustua enemmän vaikkapa työelämässä kuin mitään mahiksia on vaikka toki ihan kivasti naiset tuolla kaikkialla suhtautuvat ja erityisesti silmistä ja hymystä olen saanut palautetta ryhdin ja hartioiden lisäksi. Nykyään vain se "ihan kiva" ei riitä vaan pitää olla kaikissa tuo plusplus paketti.
Nettideitissä erityisesti korostuu nuo asiat jota mainitsin.
Vaalean haalea mitäänsanomaton hymyilevä pallinaama, ei jatkoon, ruskeahiuksinen trendimies ehdottomasti hymyilee tai ei.
Sen takia nykyään en tuota naisten kiinnostusta jaksa kovin tosissaan ottaa koska kyllä sieltä yleensä paljastuu mitä ne oikeasti hakee.
Ja ei, en ala kasvattamaan trendipartaa tai pukeutumaan hienosti ihan naisia varten. Yleissiisteys jos ei riitä niin aivan sama mulle. En odota naiseltakaan kuitenkaan sen kummempia.- nainennkk
Aina löytyy se katkera hylkiö joka ei sovi kaikille naisille niin hän loukkaantuu kun oma tukka on väärän värinen. Lapsellista.
Kaikki naiset eivät pidä samoista miehistä. Minulla on 3 läheistä kaveria joiden kanssa käydään vaikka baareissa niin kaikilla on ihan oma miesmaku, mikä on hyvä asia. Yksi tykkää kaljuista, toinen vaaleista, kolmas bodareista. Miksi olet niin katkera...oppisit vain olla se persoona juuri sellainen kuin olet ja ylpeä siitä, niin ne naisetki sinua huomaisivat.
Mihin kiinnität huomiota....ei ole kysymys - miten valitset miestä. Vaikka kiinnitän huomiota tummatukkaisiin miehiin, elin vaaleatukkaisen, sinisilmäisen, "paria kiloa" ylipainoisen, 174cm pitkän, miehen kanssa. - Näin se menee
nainennkk kirjoitti:
Aina löytyy se katkera hylkiö joka ei sovi kaikille naisille niin hän loukkaantuu kun oma tukka on väärän värinen. Lapsellista.
Kaikki naiset eivät pidä samoista miehistä. Minulla on 3 läheistä kaveria joiden kanssa käydään vaikka baareissa niin kaikilla on ihan oma miesmaku, mikä on hyvä asia. Yksi tykkää kaljuista, toinen vaaleista, kolmas bodareista. Miksi olet niin katkera...oppisit vain olla se persoona juuri sellainen kuin olet ja ylpeä siitä, niin ne naisetki sinua huomaisivat.
Mihin kiinnität huomiota....ei ole kysymys - miten valitset miestä. Vaikka kiinnitän huomiota tummatukkaisiin miehiin, elin vaaleatukkaisen, sinisilmäisen, "paria kiloa" ylipainoisen, 174cm pitkän, miehen kanssa."Vaikka kiinnitän huomiota tummatukkaisiin miehiin, elin vaaleatukkaisen, sinisilmäisen, "paria kiloa" ylipainoisen, 174cm pitkän, miehen kanssa. "
Mutta et elä enää ja miten arvelet suhteelle käyvän kun törmäät sitten siihen tummatukkaiseen mieheen joka "vie jalat alta"? ------> huonosti.
Voisitko kuvailla mikä osa viestissäni oli "katkeruutta"?
Enhän minä nyt kaikkia naisia tarkoitakkaan, mutta onhan mullakin tasoni. En minäkään tahdo pyöreää emäntää esimerkiksi.
"Miksi olet niin katkera...oppisit vain olla se persoona juuri sellainen kuin olet ja ylpeä siitä, niin ne naisetki sinua huomaisivat. "
Olenkin. Tässä ei puhuttu "huomaamisesta" vaan siitä että kuka pääsee jatkoon ja kuka ei.
Totesin tosiasioita ja sulla meni pikkarit ristiin.
Rasittaa kirjoittaa tänne kun käytännössä kaikki tulkitaan jotenkin helvetin negatiivisesti.
Olisko minun pitänyt valehdella ja sanoa että kaikki naiset rakastavat minun vaaleuttani?
Nykytrendi on se että miehen pitää olla samaan aikaan särmikäs ja söpö sekä omata jonkinlaista kontrastia ja trendiä.
Minulta löytyy särmikkyyttä luonteessa joka ei monelle sovi, mut toisaalta en omille geeneilleni mitään mahda. Se tarkoittaa sitä että se joukko naisia jotka kiinnostuvat on huomattavan harvempi kuin se jos olisin tummatukkainen särpileuka.
Miksi tätä tosiasiaa ei saa sanoa ääneen? Senkö takia ettet halua tuntea itseäsi niin pinnalliseksi eukoksi vai? - Näin se menee
nainennkk kirjoitti:
Mihin kiinnität huomiota....ei ole kysymys - miten valitset miestä. Vaikka kiinnitän huomiota tummatukkaisiin miehiin, elin vaaleatukkaisen, sinisilmäisen, "paria kiloa" ylipainoisen, 174cm pitkän, miehen kanssa.Jos et huviksesi usko niin käy ihannemies-palstalla tai ihastumis yms. palstoilla. Siellä riittää juttua miten lähes poikkeuksetta ne kiinnostavat ovat tummahiuksisia ellei jopa hipiäisiä.
Tuo "jokaiselle löytyy ottajansa ja jokaisella on oma makunsa" on sellaista skeidaa että ei ole tottakaan. - nainennkk
Näin se menee kirjoitti:
"Vaikka kiinnitän huomiota tummatukkaisiin miehiin, elin vaaleatukkaisen, sinisilmäisen, "paria kiloa" ylipainoisen, 174cm pitkän, miehen kanssa. "
Mutta et elä enää ja miten arvelet suhteelle käyvän kun törmäät sitten siihen tummatukkaiseen mieheen joka "vie jalat alta"? ------> huonosti.
Voisitko kuvailla mikä osa viestissäni oli "katkeruutta"?
Enhän minä nyt kaikkia naisia tarkoitakkaan, mutta onhan mullakin tasoni. En minäkään tahdo pyöreää emäntää esimerkiksi.
"Miksi olet niin katkera...oppisit vain olla se persoona juuri sellainen kuin olet ja ylpeä siitä, niin ne naisetki sinua huomaisivat. "
Olenkin. Tässä ei puhuttu "huomaamisesta" vaan siitä että kuka pääsee jatkoon ja kuka ei.
Totesin tosiasioita ja sulla meni pikkarit ristiin.
Rasittaa kirjoittaa tänne kun käytännössä kaikki tulkitaan jotenkin helvetin negatiivisesti.
Olisko minun pitänyt valehdella ja sanoa että kaikki naiset rakastavat minun vaaleuttani?
Nykytrendi on se että miehen pitää olla samaan aikaan särmikäs ja söpö sekä omata jonkinlaista kontrastia ja trendiä.
Minulta löytyy särmikkyyttä luonteessa joka ei monelle sovi, mut toisaalta en omille geeneilleni mitään mahda. Se tarkoittaa sitä että se joukko naisia jotka kiinnostuvat on huomattavan harvempi kuin se jos olisin tummatukkainen särpileuka.
Miksi tätä tosiasiaa ei saa sanoa ääneen? Senkö takia ettet halua tuntea itseäsi niin pinnalliseksi eukoksi vai?Niin ärsyttääkin kirjoittaa yhtään mitään edes tukan väristä kun aina löytyy 10 urpoa tekemään johtopäätöksiä, että olen vanha ruma jätetty lutka juoksemassa tummatukkaisten alfaurosten perään.
Miksi en ole suhteessa enää ei ole sinun asiasi, se ei kuitenkaan liittynyt hänen ulkopuolisiin ominaisuuksiin. Ja suhteessa kun olen en näe muita miehiä.
Trendit juuri minua eivät kiinnosta, eivät koskaan kiinnostaneet. En elä trendien ja muiden keksimien pinnallisten juttujen mukaan, sinä elät kun noin perillä asioista olet. Massaihmiset eivät muutenkaan kiinnosta. - Näin se menee
nainennkk kirjoitti:
Niin ärsyttääkin kirjoittaa yhtään mitään edes tukan väristä kun aina löytyy 10 urpoa tekemään johtopäätöksiä, että olen vanha ruma jätetty lutka juoksemassa tummatukkaisten alfaurosten perään.
Miksi en ole suhteessa enää ei ole sinun asiasi, se ei kuitenkaan liittynyt hänen ulkopuolisiin ominaisuuksiin. Ja suhteessa kun olen en näe muita miehiä.
Trendit juuri minua eivät kiinnosta, eivät koskaan kiinnostaneet. En elä trendien ja muiden keksimien pinnallisten juttujen mukaan, sinä elät kun noin perillä asioista olet. Massaihmiset eivät muutenkaan kiinnosta."Niin ärsyttääkin kirjoittaa yhtään mitään edes tukan väristä kun aina löytyy 10 urpoa tekemään johtopäätöksiä, että olen vanha ruma jätetty lutka juoksemassa tummatukkaisten alfaurosten perään."
Mutta neiti hyvä enhän minä sinusta puhunut!
Kerroin kokemuksistani ja että ihan suoraan sanoen kyllä varmaan jonkinlaista kiinnostusta minuakin kohtaan löytyy, en toki tahtoisikkaan että se perustuu "komeuteeni" tai tukan väriini.
Kuitenkin jos kokemukseni ovat nuo mitä kerroin että aika usein naisissa joutuu toteamaan että "tämä on taas näitä tapauksia", jolloin voi unohtaa että naista kiinnostaa koska hän etsii jotain toisenlaista.
Kritisoin asiaa tai en niin miten minä voin asiaan vaikuttaa? Syntymällä erinäköiseksi?
En minäkään jaksa kuunnella että jokaisella naisella on oma makunsa jos vähintään se 80% suomalaismuijista haluaa pitkän raamikkaan tummatukkaisen miehen niinkuin perusasenteiltaan ja olen törmännyt tähän asiaan.
Hitostako minä tiedän mitä sinä haluat, totesin vain sen pohjalta kun itse sanoit kiinnittäväsi huomiota tummatukkaisiin.
Missasitko sen kohdan jossa mainitsin että naisiin varmaan pitäisi tutustua työelämässä koska olen huomannut että tuolloin ulkonäkö mm. hiusten väri sun muut ei vaikuta niin paljoa joka tosin on aika vaikeaa kun en tahdo asiakkaita alkaa iskemään.
Nettideitissä taas tuo mitä totesin on ilmiselvä fakta. Mitä sitä kieltämään vaikka se ei ihan joka naista koskisikaan? - ---------
nainennkk kirjoitti:
Mihin kiinnität huomiota....ei ole kysymys - miten valitset miestä. Vaikka kiinnitän huomiota tummatukkaisiin miehiin, elin vaaleatukkaisen, sinisilmäisen, "paria kiloa" ylipainoisen, 174cm pitkän, miehen kanssa.Kylläpä lyttäsit kirjoittajan heti ja täysin ilman mitään pohjaa. Hitto että täällä kyllä ollaan negatiivisia.
- nainennkk
Näin se menee kirjoitti:
"Niin ärsyttääkin kirjoittaa yhtään mitään edes tukan väristä kun aina löytyy 10 urpoa tekemään johtopäätöksiä, että olen vanha ruma jätetty lutka juoksemassa tummatukkaisten alfaurosten perään."
Mutta neiti hyvä enhän minä sinusta puhunut!
Kerroin kokemuksistani ja että ihan suoraan sanoen kyllä varmaan jonkinlaista kiinnostusta minuakin kohtaan löytyy, en toki tahtoisikkaan että se perustuu "komeuteeni" tai tukan väriini.
Kuitenkin jos kokemukseni ovat nuo mitä kerroin että aika usein naisissa joutuu toteamaan että "tämä on taas näitä tapauksia", jolloin voi unohtaa että naista kiinnostaa koska hän etsii jotain toisenlaista.
Kritisoin asiaa tai en niin miten minä voin asiaan vaikuttaa? Syntymällä erinäköiseksi?
En minäkään jaksa kuunnella että jokaisella naisella on oma makunsa jos vähintään se 80% suomalaismuijista haluaa pitkän raamikkaan tummatukkaisen miehen niinkuin perusasenteiltaan ja olen törmännyt tähän asiaan.
Hitostako minä tiedän mitä sinä haluat, totesin vain sen pohjalta kun itse sanoit kiinnittäväsi huomiota tummatukkaisiin.
Missasitko sen kohdan jossa mainitsin että naisiin varmaan pitäisi tutustua työelämässä koska olen huomannut että tuolloin ulkonäkö mm. hiusten väri sun muut ei vaikuta niin paljoa joka tosin on aika vaikeaa kun en tahdo asiakkaita alkaa iskemään.
Nettideitissä taas tuo mitä totesin on ilmiselvä fakta. Mitä sitä kieltämään vaikka se ei ihan joka naista koskisikaan?"En minäkään jaksa kuunnella että jokaisella naisella on oma makunsa jos vähintään se 80% suomalaismuijista haluaa pitkän raamikkaan tummatukkaisen miehen niinkuin perusasenteiltaan ja olen törmännyt tähän asiaan."
Joo, ja Suomessa kun noita tummatukkaisia on se 30%, niin onkohan ihmeellistä, että erikoisuus viehättää? Moni mies sanoo pitävänsä bruneteista, pitäiskö nyt itkeä, kun en sellainen ole, eikä kiinnosta värjätä. Tyhmä uskon, että luonteeseen se mies sitten ihastuu eikä tukan väriin.
Kiitos vastauksista. Ja tosiaan kysymys koski vain sitä mihin kiinnittää huomiota, eikä se, että millä perustein valitsen, lähestyn tai kiinnostun miehestä. Kiinnitän huomiota valkoisiin autoihin, pidän valkoisesta väristä, ei ole kuitenkaan valintakriteeri, kun autoa ostan. Ei sen enempää. - Näin se menee
nainennkk kirjoitti:
"En minäkään jaksa kuunnella että jokaisella naisella on oma makunsa jos vähintään se 80% suomalaismuijista haluaa pitkän raamikkaan tummatukkaisen miehen niinkuin perusasenteiltaan ja olen törmännyt tähän asiaan."
Joo, ja Suomessa kun noita tummatukkaisia on se 30%, niin onkohan ihmeellistä, että erikoisuus viehättää? Moni mies sanoo pitävänsä bruneteista, pitäiskö nyt itkeä, kun en sellainen ole, eikä kiinnosta värjätä. Tyhmä uskon, että luonteeseen se mies sitten ihastuu eikä tukan väriin.
Kiitos vastauksista. Ja tosiaan kysymys koski vain sitä mihin kiinnittää huomiota, eikä se, että millä perustein valitsen, lähestyn tai kiinnostun miehestä. Kiinnitän huomiota valkoisiin autoihin, pidän valkoisesta väristä, ei ole kuitenkaan valintakriteeri, kun autoa ostan. Ei sen enempää."Joo, ja Suomessa kun noita tummatukkaisia on se 30%, niin onkohan ihmeellistä, että erikoisuus viehättää?"
No sehän selventää jo asiaa mistä jo johtuu. Nyt kysymys kuuluu että miksei sitä saa sanoa ääneen että naiset havittelevat jotain josta vain 30% miehistä omaa?
"Moni mies sanoo pitävänsä bruneteista, pitäiskö nyt itkeä, kun en sellainen ole, eikä kiinnosta värjätä. "
Itkin siis kun mainitsin että naisista suurin osa Suomessa havaitsee ja etsii tummatukkaista?
Asian mainitseminen on nyt siis katkeraa itkemistä. Se olisi ollut tietysti tautisen upeaa itsevarmuutta jos olisin tummatukkaisena todennut miten kaikki naiset haluavat minut?
"Tyhmä uskon, että luonteeseen se mies sitten ihastuu eikä tukan väriin. "
Minä en usko taas tuohon pätkääkään. Riippuu ihan tilanteesta mutta kyllä se ihastuminen ainakin naisilla lähtee miehen ulkonäöstä ensiksi.
" Ja tosiaan kysymys koski vain sitä mihin kiinnittää huomiota, eikä se, että millä perustein valitsen, lähestyn tai kiinnostun miehestä. Kiinnitän huomiota valkoisiin autoihin, pidän valkoisesta väristä, ei ole kuitenkaan valintakriteeri, kun autoa ostan. Ei sen enempää. "
Miksi sitten aloit minulle kertomaan miten katkera olen kun kerroin yleisesti mitä naiset haluavat? - nainennkk
Näin se menee kirjoitti:
"Joo, ja Suomessa kun noita tummatukkaisia on se 30%, niin onkohan ihmeellistä, että erikoisuus viehättää?"
No sehän selventää jo asiaa mistä jo johtuu. Nyt kysymys kuuluu että miksei sitä saa sanoa ääneen että naiset havittelevat jotain josta vain 30% miehistä omaa?
"Moni mies sanoo pitävänsä bruneteista, pitäiskö nyt itkeä, kun en sellainen ole, eikä kiinnosta värjätä. "
Itkin siis kun mainitsin että naisista suurin osa Suomessa havaitsee ja etsii tummatukkaista?
Asian mainitseminen on nyt siis katkeraa itkemistä. Se olisi ollut tietysti tautisen upeaa itsevarmuutta jos olisin tummatukkaisena todennut miten kaikki naiset haluavat minut?
"Tyhmä uskon, että luonteeseen se mies sitten ihastuu eikä tukan väriin. "
Minä en usko taas tuohon pätkääkään. Riippuu ihan tilanteesta mutta kyllä se ihastuminen ainakin naisilla lähtee miehen ulkonäöstä ensiksi.
" Ja tosiaan kysymys koski vain sitä mihin kiinnittää huomiota, eikä se, että millä perustein valitsen, lähestyn tai kiinnostun miehestä. Kiinnitän huomiota valkoisiin autoihin, pidän valkoisesta väristä, ei ole kuitenkaan valintakriteeri, kun autoa ostan. Ei sen enempää. "
Miksi sitten aloit minulle kertomaan miten katkera olen kun kerroin yleisesti mitä naiset haluavat?Koska sinun pitkä vastaus oli katkeruutta sille, että vaaleat pallinaamat ei muka käy. Lue itse sen uudestaan läpi.
Ja vielä kerran, naiset eivät havittelee vaan kiinnittävät huomiota. Kiinitän huomiota myös likaisiin, haiseviin vaatteisiin, meinaatko, että niitä miehessä haluan :) Läskit kiinnittävät huomiota, kun ei voi olla näkemättä. - Näin se menee
nainennkk kirjoitti:
Koska sinun pitkä vastaus oli katkeruutta sille, että vaaleat pallinaamat ei muka käy. Lue itse sen uudestaan läpi.
Ja vielä kerran, naiset eivät havittelee vaan kiinnittävät huomiota. Kiinitän huomiota myös likaisiin, haiseviin vaatteisiin, meinaatko, että niitä miehessä haluan :) Läskit kiinnittävät huomiota, kun ei voi olla näkemättä.Voisitko nyt neitihyvä kertoa missä kohtaa se katkeruus esiintyi?
Vaalea peruspallinaama nyt on tällainen nimitys, jonka olen naiselta kuullut. Kaveri oli ja totesi sen sillai hirtehisesti nauraen. Yritti kertoa että rimaa pitäisi laskea jne.
Et kiellä siis että monet naiset tahtovat tummatukkaisen, mutta mies ei saa sanoa sitä ääneen edes jollain palstalla vaikka on saanut palautetta siitä että "kelpaisit muuten mut olet liian vaalea.."
Minä en tiedä miten päin enää olla kun on heti kitkerän katkera. Seuraavaksi kai sitten joku nainen toteaa että tällä asenteella en saa ketään ja nyt vain kiltisti pitää laskea sitä rimaa ja lopettaa inisemästä yms.
Joo, annetaan olla. Enpä jaksa enää tännekään kirjoitella. Sanot jotain joka ei miellytä naista niin olet aivan yhtäkkiä "katkera". Naiset ovat ensin pinnallisia jopa tukan väriin tuijottavia ja kun sanoo sen ääneen niin se on ihan hirveää. Kai pitää vain pyyhkiä kaikki kokemukset ja muisti naisten haluista ja toivomuksista pois sekä uskotella että naiset tykkää tosi paljon vaaleista miehistä vaikka sinäkin myönsin että huomio kiinnittyy tummatukkaisiin.
Kaksinaamaista BSää.
- mitä veetä
Mikä siinä paksussa letissä naisia vetää?? Eihän sillä mitään tee.
- emmiiii
Tekee sillä, paksuja hiuksia on kiva silittää ja niistä saa hyvin kiinni kun rakastellaan.... ;)
Kai se on merkki "hyvistä geeneistä". Yksilöllä on "varaa" tuhlata resursseja tukan kaltaiseen turhamaisuuteen. Vrt. riikinkukon pyrstö.
- ölölölölölölöööööööö
lihaksikas iso kikkeli ja rikas.
- idun1
Voi mikä trolli!
- emmiiii
Kivan oloinen, rento tyyli kiinnittää huomion. Mulle on miehen ulkonäössä tärkeää normaali paino, pusuhuulet, ilmeikäät silmät ja paksut hiukset. Ei saa olla liikaa lihaksia. Hiusten värillä ei mitään väliä, kaikki värjää muutenkin koko ajan.
- amorinkaari....
Samaa mieltä, huulissa hyvä amorinkaari.... kaunis katse ja kunnolla tukkaa.
- ätmi
Naiset siis haluavat tumman, paksutukkaisen ja kulmikkaan miehen. Tyypillinen suomalainen mies on kaikkea muuta, joten ei ihmekään, että naiset pysyttelevät sinkkuina. Hehän haluaisivat suomalaisten sijaan lattareita.
- Näin se menee
Olen saanut kuulla että vähintään se ruskeatukka pitäisi löytyä ja on ehdoteltu naiskaverin puolelta jopa hiusten/kulmien värjäystä.
Tuuhea tukka kyllä löytyy, mutta ei vain tarpeeksi kontrastia ja sitä hurjan luolamiehen ja söpön trendeilijän komboa. - kansainvälisyyttä
Tämän takia kumppaneita pitäisikin etsiä laajemmalti kuin vain Suomen kokoisesta pienestä maasta. Kyllä suomalaisten miestenkin ulkonäkö on kiinnostava joidenkin eteläisempien maiden naisten mielestä.
- Näin se menee
kansainvälisyyttä kirjoitti:
Tämän takia kumppaneita pitäisikin etsiä laajemmalti kuin vain Suomen kokoisesta pienestä maasta. Kyllä suomalaisten miestenkin ulkonäkö on kiinnostava joidenkin eteläisempien maiden naisten mielestä.
Tuota voin kompata.
Tuntemani italialaiset ja espanjalaiset tummahiuksiset naiset sekä aasialaiset ovat pitäneet minua miellyttävän näköisenä ja käytökseltäni juuri sellaiselta mieheltä jollaisen haluaisivat. Ei ole vain löytynyt vielä sopivaa kun en ole siltä suunnalta vielä oikein jaksanut kyllä etsiäkkään. ;) - löytyy
Näin se menee kirjoitti:
Olen saanut kuulla että vähintään se ruskeatukka pitäisi löytyä ja on ehdoteltu naiskaverin puolelta jopa hiusten/kulmien värjäystä.
Tuuhea tukka kyllä löytyy, mutta ei vain tarpeeksi kontrastia ja sitä hurjan luolamiehen ja söpön trendeilijän komboa.Jos sulla on hyvä tukka niin takuulla löydät naisen. Edellyttäen että luonne on ok.
- Ex PUA
Näin se menee kirjoitti:
Tuota voin kompata.
Tuntemani italialaiset ja espanjalaiset tummahiuksiset naiset sekä aasialaiset ovat pitäneet minua miellyttävän näköisenä ja käytökseltäni juuri sellaiselta mieheltä jollaisen haluaisivat. Ei ole vain löytynyt vielä sopivaa kun en ole siltä suunnalta vielä oikein jaksanut kyllä etsiäkkään. ;)Meillä on aika sama naismaku.
Voisimme lähteä tulevana kesänä siis sinne suuntaan, kun minulla on ollut vähän samoja kokemuksia. :)
- kalju ätmi
Tuuheat hiukset näyttää viehättävän useita naisia. Meidän kaljujen pitäisi vissiin laittaa peruukki päähän.
- monia makuja
Jotkut tykkää kaljuista, mun kaveri halusi ehdottomasti kaljun miehen.
- kalju ätmi
monia makuja kirjoitti:
Jotkut tykkää kaljuista, mun kaveri halusi ehdottomasti kaljun miehen.
Niin mutta ovatko nämä kaljuista pitävät naiset selvä vähemmistö?
- 17+16
Naamakarvoilla, hiusten värillä tai pituudella tms. pinnallisuuksilla ei ole merkitystä. Suuri osa miehistä kaljuuntuu ja niin myös harvenee meidän naistenkin hiukset. Eikä tarvitse pukeutua trendikkäästi tai hienosti, olen mielummin itse suhteessa se, joka pynttäytyy.
Toivoisin, että mies olisi ainakin pituiseni. Toisaalta, jos kelpaisin itseäni lyhyemmälle miehelle, niin mikä ettei...? Minulle käy laiheliini, lihaksikas, hiukan pyöreä jne., kunhan jonkin verran huolehtii terveydestään, eikä haise.
Enemmän huomioin sitä, mitä mies suustaan päästää ja se, että kohtaavatko huumorintajut.- hehehheee
Näin kertoo pyöristynyt leidi jolle ulkonäöllä ei ole väliä koska miehenkin täytyy kestää hänen ulkonäkönsä.
- 3+19
hehehheee kirjoitti:
Näin kertoo pyöristynyt leidi jolle ulkonäöllä ei ole väliä koska miehenkin täytyy kestää hänen ulkonäkönsä.
Valitettavasti olen timmissä kunnossa ja huolehdin muutenkin ulkonäöstäni. Olen vain elämänkokemusteni myötä oppinut arvostamaan erilaisia miehiä. Usein ajatuksiltaan kiinnostavat miehet eivät ole mitään salilla tuunattuja lihaskimppuja, eikä tarvitse ollakaan, vaan lähempänä esim. A. W. Yrjänän kaltaisia turrikoita. Yritän olla realistinen, olen mielestäni ihan nätti nainen, mutta tällainen 170-senttinen ryhdikäs nainen on liian pitkä joidenkin lyhyiden sinkkumiesten silmissä.
- Kiltti atm
Minun ulkonäös ei ole mitään hyvää. Oon lyhyt ja on huonot hampaat. Se miehen ulkonäkö kun on naiselle se kaikkein tärkein asia elämässä. Saa olla jännämieskin kunhan vaan on hyvännäköinen.
- 20+12
3+19 kirjoitti:
Valitettavasti olen timmissä kunnossa ja huolehdin muutenkin ulkonäöstäni. Olen vain elämänkokemusteni myötä oppinut arvostamaan erilaisia miehiä. Usein ajatuksiltaan kiinnostavat miehet eivät ole mitään salilla tuunattuja lihaskimppuja, eikä tarvitse ollakaan, vaan lähempänä esim. A. W. Yrjänän kaltaisia turrikoita. Yritän olla realistinen, olen mielestäni ihan nätti nainen, mutta tällainen 170-senttinen ryhdikäs nainen on liian pitkä joidenkin lyhyiden sinkkumiesten silmissä.
Ei kai miehet yleensä kammoa pitkiä naisia vaan naiset lyhyitä miehiä. Itse olen 180cm pitkä eikä minua haittaisi yhtään vaikka nainen olisi pidempi kuin minä.
- hehehheee
3+19 kirjoitti:
Juoksut on siis juostu ja panomiehet nähty joten olet saanut tarpeeksi turpaasi niin nyt olet oppinut arvostamaan muitakin miehiä.
- hehehheee
20+12 kirjoitti:
Ei kai miehet yleensä kammoa pitkiä naisia vaan naiset lyhyitä miehiä. Itse olen 180cm pitkä eikä minua haittaisi yhtään vaikka nainen olisi pidempi kuin minä.
joo, mutta se pitää kääntää toisin päin kaikki nää pituusjutut, varakkuudet, kouluttautumiset ja hiusten värit sun muut koska naiset eivät kestä omaa pinnallisuuttaan.
Nainen sanoo että "mies pelkää naista joka on x" tai sit että "miehet ei halua pitkiä naisia, kouluttautuneita naisia" tai sitten nainen sanoo jotain ympäripyöreää kuten että "kyllä kaikille löytyy ottajansa".
Nainen ei kestä sitä että valitsee niin pinnallisin perustein kuten vaikkapa että mies ei olekkaan tarpeeksi pitkä tai IIIIK! naista lyhempi. Tätä pitää perustella sitten sillä että nainen pitää korkkareita tai että mies on "miehekkäämpi" pitkänä.
sama juttu vaikkapa kouluttautumisen suhteen johon viitataan naisten puheissa "samoilla arvoilla" vaikka kyse on statuksesta ja rahasta puhtaasti. - 20+2
hehehheee kirjoitti:
joo, mutta se pitää kääntää toisin päin kaikki nää pituusjutut, varakkuudet, kouluttautumiset ja hiusten värit sun muut koska naiset eivät kestä omaa pinnallisuuttaan.
Nainen sanoo että "mies pelkää naista joka on x" tai sit että "miehet ei halua pitkiä naisia, kouluttautuneita naisia" tai sitten nainen sanoo jotain ympäripyöreää kuten että "kyllä kaikille löytyy ottajansa".
Nainen ei kestä sitä että valitsee niin pinnallisin perustein kuten vaikkapa että mies ei olekkaan tarpeeksi pitkä tai IIIIK! naista lyhempi. Tätä pitää perustella sitten sillä että nainen pitää korkkareita tai että mies on "miehekkäämpi" pitkänä.
sama juttu vaikkapa kouluttautumisen suhteen johon viitataan naisten puheissa "samoilla arvoilla" vaikka kyse on statuksesta ja rahasta puhtaasti.Tässä viestissä ollaan selvästi päästy asian ytimeen.
- SekaSikiö
Saman väriset sukat voisi olla jalassa.
- nainenn-86
Kiinteä takapuoli ja kauniit silmät. Mielellään tummat.
- juuh
Tummuus koski silmiä, takapuoli saa olla vaalea:)
- silmät*
juuh kirjoitti:
Tummuus koski silmiä, takapuoli saa olla vaalea:)
Totta, sielukkaat silmät huomaa kadullakin, jos vastaan tulee.....
- Naminamitus
silmät* kirjoitti:
Totta, sielukkaat silmät huomaa kadullakin, jos vastaan tulee.....
Silmät ovat todellakin sielun peili.
Tummat tai ruskeat silmät osoittavat sielua. kuka ny sellaisia typeriä sinisiä kattelee?
Ruskea nappisilmä ja ihanan muhkea ruskea kikkeli niin siinä on primitiivistä sielukkuutta! - silleen
Naminamitus kirjoitti:
Silmät ovat todellakin sielun peili.
Tummat tai ruskeat silmät osoittavat sielua. kuka ny sellaisia typeriä sinisiä kattelee?
Ruskea nappisilmä ja ihanan muhkea ruskea kikkeli niin siinä on primitiivistä sielukkuutta!Silmät tummat, muut osat passaa vaaleina.
- hymy
- avoin, utelias ja vilkas katse, kertoo aktiivisuudesta ja kiinnostuksesta.
- hyvä ryhti
- sopusuhtainen kroppa, voi olla ylimääräistäkin, kunhan se on tasaisesti jakautunut.
- siisti olemus
- oikean kokoiset vaatteet
Muuta tärkeitä:
- ääni ja puhetyyli
- käytös- mielpide
Hoikka kroppa, tyylikkäät vaatteet ja pilkettä silmäkulmassa. Ei liian vakava ilmeeltään.
- ihmettelevä mies
Ihmetyttää näissä vastauksissa se miten moni mainitsee vaatteet. Miehenä aika vaikea ymmärtää miksi vaatteet kiinnostaa niin paljon.
- älä kysy edes
ihmettelevä mies kirjoitti:
Ihmetyttää näissä vastauksissa se miten moni mainitsee vaatteet. Miehenä aika vaikea ymmärtää miksi vaatteet kiinnostaa niin paljon.
Vaatteilla korostetaan kroppaa, seksikkäästi ;))
- ihmettelevä mies
älä kysy edes kirjoitti:
Vaatteilla korostetaan kroppaa, seksikkäästi ;))
Pitäisikö miehenkin siis mielestäsi korostaa kroppaansa vaatteilla?
- Mies___
Itselläni on rumat silmät ja sen vuoksi en saa ketään. Ne näyttävät väsyneiltä ja toinen silmä verestää usein;( Yksikin nainen kerran kommentoi, että sulla on hirveät silmät. Ei se hyvältä tuntunut. Tukkakin alkaa käydä ohueksi päälaelta, joten pitänee paikkansa mitä palstalla sanotaan.
- xxcccccvccccvv
Kehonkieleen. Se kertoo onko henkilö itsevarma.Onko ihminen hento ja hyväkuntoinen ja nauravainen ja sosiaalinen vaiko ei.
- Ex PUA
Jopas sattu.
Palstanaiset käyvät tämän perusteella useimmiten kuumana minun näköisiin miehiin.
Joten on varmaan parempi olla kysymättä kysymyksiä tuolla ulkomaailmassa, ettei vedetä pian hernettä nenään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk798168Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta887517Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin217476Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html1987107Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.855929Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k825820Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko1045542Windows-herrasmiehet vs. Kaulahuivikerho
======================================== W I N D O W S - H E R R A S M I E H E T ==============================04380Persut ne lomailee veronmaksajien piikkiin
Nämä rötösherrat kyllä putoavat onneksi eduskunnasta. Ja kuten Marin maksoi aamupalansa, niin nämä reissut pitää periä m273254Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j21247