Kerätään tänne oiken suuret määrät nimiä ja KYLLÄ-ääniä, jotta sinkku elämää sarjasta lähetettäisiin Maraton jakso MTV 3:lla.
Siiten vaan lista kolmoselle ja maraton käyntiin! Kannatetaan!
SinkkuElämää Maraton!
42
1685
Vastaukset
- lacrima
Kannatan :)
- Jees
kannatan
- niksa
Jees kirjoitti:
kannatan
kannatan
- Taru
Jees kirjoitti:
kannatan
Kannatan
- Porkkis
Tottakai me halutaan maraton.
- kylli
Kyllä ehdottomasti!!!
- maratoonari
Täältä tulee yksi KYLLÄ ÄÄNI!!!
Kannatan ehdottmasti..AIVAN huippu idea!!!
Nyt vaan paljon nimiä,kaikki mukaan=)
Kyllä on haikeeta,kun ainoat ja molemmat suosikit loppuu, sinkut ja frendit:(( Yhyy..
Ja mistähän niitä dvd-bokseja löytäis..kumma on jos ei tuu kauppoihin,kun mullan allakin löytyy jo hyllyistä! - mmm
Todellakin kannatan!!!
- bettyboob
mua vituttaa ku toi sarja loppuu..se on mun lempiohjelma....
- kiss 89
loistava idea! ja eiku sinkkuelämää maraton kehiin! :) hienoa ihmiset kerranki aivan mahtava idea..
- kana§§
oon sama kjkhyidqa4xed5gvnujmkp,lawxd gvmk
- Yks sinkku vaan
Hmmm miksi ei??Sex in the city marton vuan kehhiin niin elämä on yhtä juhlaa!Siis KANNATAN!
- höhlä
siis täysin samaa mieltä!!!
sinkkuelämää on ollu sellainen piristysruiske koko sen olemassaolon ajan että en tiiä miten selviän ilman...!!!nyyh kun se loppuu...mut oon siis täysin samaa mieltä:maraton kehiin!!! - Bitch
Kyllä se mulle vaan käy, kun ei tuolta maikkarilta muutakaan hyvää ohjelmaa tuu :)
- ernesti
kyllä joo haluan maraton-jakson.. :] vaikka en ohjelmaa paljoo kato
- eLLuu
Kyllä, ehrottomasti halutaan maratoni!!!!
- haidy
jooooooooooooo!!!!SINKKU ELÄMÄÄ RULEEEEEZZ!!!
- Lizzie
elikkä Sinkkuelämää maraton kolmoselta!!!!
- CARRIE
HYVÄ IDEA!!KANNATETAAN!!
- Minnis
Juu, ja sit kasa videoita sohvan viereen, et sais nauhotettua kaikki jaksot. Ikävä tulee SInkkuelämää.....
- Sarjan Fani no.1
Kamalaa kun tämäkin sarja jää pois, niin mitä kummaa sen tilalle jää... inget! Tämä oli kyllä yksi sellainen viinkon must-juttu, että piti katsoa! Frendit ja sinkut poissa... Mitä seururaavaksi?! Noh, ei mitään kun jäljelle ei jää mitään... SINKKUELÄMÄÄ MARATON, KANNATETAAN!
- Miranda
Loistava idea. Sais tulla vaikka kaikki jaksot putkeen.
- Tuua****
Lisää vaan Sinkkis jaksoja tulemaan EHDOTTOMASTI!!!!
- KaiSa
kyllä olen samaa mieltä!!!!! sen verran jään kaipaamaan ohjelmaa.. se oli viikon koho kohta!!!!!
- Suru
Eli maraton käyntiin.
Yhden katsojan saa täältä.. - Kirppu33
Mä haluun kans!!!!!
- -mie vain-
Aivan kerrassaan loistava idea!!!Siinäpäs jo taas vanhempikin viihtyisi!!!Toivottavsti onnistumme!!!
- tuhkimo:)
Todellakin!pakko maikkarin on lähettää sinkkuelämää maraton!Se oli niin hyvä sarja:) Kannatan syvästi..!!
- Tanzu
kannatan!
- Jansu
Ehdottomasti kannatan maratonia,sarja on/oli paras mitä on koskaan tajuttu tehdä.
- -sanna-
todellakin haluan että esitettäisiin :)
- ansku
sinkkuelämää maraton!!!
- hulluenkeli
KYLLÄ KYLLÄ KYLLÄ KYLLÄ........
- Nimetön
Kyllä,ehdottomasti!
- johanna
EHDOTTOMASTI!!!
- Kaarina
Kyllä mutta ihan maraton uusinta olisi kyllä hyvä! Nyt jää naurut pois tiistai illalta, siinä oli niin hyvin otettu mukaan elämän tosi asiat joihin kakki vielä joskus törmää!!! Myös te nuoremmat.
T: kaarina - Lara
Totta kai maratonia tai uusintaa kehiin ja HETI!!
- Sinkku Tyttösi
Juu juu juu! Kannatetaan! Sinkku Maraton käyntiin!
- marie
Täs on tää osoite, jonne maraton-toivomuksen voi lähettää:
http://www.mtv3.fi/info2004/palaute.shtml/a04?ota_yhtey tta/a04
Kaikki mukaan! - myös
tahdon sinkkarit takaisin maraton lähetyksinä. Joka viikonloppu tulis kaksi tuotantokautta, niin avot! Mie
- n81
KYLLÄ, ehdottomasti maraton!!
- maraton-jes
Voisin katsoa useammankin päivän..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976