Moi
Garmin GPS 62 / 64 malleja kehutaan tarkoiksi, kun niissä on se antenipatukka. Lisäksi 64:ssa on se Glonass tuomassa tarkkuutta lisää.
Toistaalta kosketusnäytöllisissä olisi isompi ruutu yms.
Kysymys siis on, että jos valitsisit itselle laitetta maastokäyttöön (kartallinen), niin mikä olisi laite? 64/62, dakota, oregon?
Laitteen tulisi toimia märässä, pakkasessa ja pitkään yhdellä latauksella.
GPS laitteen valinta
3
175
Vastaukset
- Gekko888
Jos haluat virran riittävän ja laitteen toimivan kunnolla myös kosteassa ja kylmässä, niin pysy kaukana suurilla hipaisunäytöillä varustetuista malleista. Uskon jonkin peruslaitteen, esim. Garmin Etrex 20 tai 30, täyttävän tarpeesi. Itselläni tuollainen on raksuttanut kajakin kannella syysmyrskyissä ja ollut mukana keskitalven retkillä, eikä ongelmia ole ollut. Tarkkuus riittää mainiosti geokätkentään ja vaativaan retkeilyyn, enkä ymmärrä mitä suuremmalla tarkkuudella oikeasti saavutettaisiin. Suosittelen ladattavien litiumparistojen hankkimista, jolloin laite toimii paremmin ja pidempään kylmissä olosuhteissa.
- eranto
Moi
Kiitos. Hankin Garmin GPS 64s:n - eranto
Moi
Palaan aiheeseen.
" Suosittelen ladattavien litiumparistojen hankkimista"
Mistä noita saa 1,5V nimellisellä jännitteellä? Eli AA koko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614127
- 1053445
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj352954Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262518- 452117
- 201929
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51899- 1861807
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3911498Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91288