Tylytys

Kummissaan

Oletteko te ikinä kokeneet että teitä tylytetään hirveän helposti? Olen miettinyt että näytänkö jotenkin helpolta tylytyskohteelta kun tuntuu että ihmiset hirveän helposti alkavat ääneen tylyttämään/nälvimään/arvostelemaan. Vaikka en ole tällaista pahemmin nähnyt tapahtuvan muille ihmisille
Se mikä on erikoista on että vihaan tällaisia konfrontaatiotilanteita yli kaiken ja yritän niitä välttää parhaani mukaan mutta silti jotenkin välillä ajaudun niihin, ehkä näytän niin kiltiltä että tietävät että mulle voi turvallisesti aukoa päätään.

Hyvä esimerkki tästä:
Olen saunassa ja toinen vanhempi mies tulossa sisään, kysyy että onko saavissa vettä, vastaan että on. Kun olen lähdössä niin kannan saavin miehelle ja totean että ei siellä hirveästi taida enää ollakaan ja lähden saunasta suihkuun. Mies tästä vihastuu ja alkaa kovaan ääneen tivaamaan että "miksi et voinut sanoa asiasta kun sitä juuri kysyin sinulta" jne. Itse olin täysin ihmeissäni että miksi virhearvioni veden määrästä aiheutti tällaisen purkauksen ja vastasinkin että tuli sanottua väärin mutta vielä mies jatkoi samalla äänensävyllä.
En oikein ymmärrä tällaista käytöstä, tietysti olisi pitänyt vastata että ei ole tarpeeksi vettä tai käydä täyttämässä itse mutta silti noin kova reaktio yllätti. Itse jos olisin tuon miehen tilanteessa niin vastaisin leppoisasti että ei se mitään.
Mietin vain että jos näyttäisin kovemmalta niin sama mies ei tuossa tilanteessa varmaan sanoisi mitään eikä varsinkaan tuollaisella kovalla äänensävyllä.

2

581

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fddfhdhfhfd

Netissä kyllä minua on tylytetty jo 12-vuotta putkeen ja aina samat nimimerkit ja uhkailtu poliisilla rikoksista joita ei ole olemassa.
      Mutta reaalielämästä olen huomannut että esim. koulukiusaamista ei enää ole kuten 12-vuotta sitten oli paljonkin vaan kiusaaminen on siirtynyt nettiin.

• Kummissaan

Samaa sarjaa myös sekin että oma isäni käyttäytyi pitkään niin että kun tuli töistä kotiin niin alkoi raivoamaan ihan mistä asiasta vaan.
      Minä joka en ikinä raivoa kenellekään ja käyttäydyn aina ystävällisesti ihmettelen tällaista käytöstä. Olen kuin jokin sylkykuppi ja muut jotenkin huomaa sen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      95
      1841
    2. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      488
      1419
    3. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      48
      1210
    4. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      88
      1203
    5. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      75
      1170
    6. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      194
      1164
    7. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      947
    8. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      11
      924
    9. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      65
      735
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      176
      731
    Aihe