Oletteko te ikinä kokeneet että teitä tylytetään hirveän helposti? Olen miettinyt että näytänkö jotenkin helpolta tylytyskohteelta kun tuntuu että ihmiset hirveän helposti alkavat ääneen tylyttämään/nälvimään/arvostelemaan. Vaikka en ole tällaista pahemmin nähnyt tapahtuvan muille ihmisille
Se mikä on erikoista on että vihaan tällaisia konfrontaatiotilanteita yli kaiken ja yritän niitä välttää parhaani mukaan mutta silti jotenkin välillä ajaudun niihin, ehkä näytän niin kiltiltä että tietävät että mulle voi turvallisesti aukoa päätään.
Hyvä esimerkki tästä:
Olen saunassa ja toinen vanhempi mies tulossa sisään, kysyy että onko saavissa vettä, vastaan että on. Kun olen lähdössä niin kannan saavin miehelle ja totean että ei siellä hirveästi taida enää ollakaan ja lähden saunasta suihkuun. Mies tästä vihastuu ja alkaa kovaan ääneen tivaamaan että "miksi et voinut sanoa asiasta kun sitä juuri kysyin sinulta" jne. Itse olin täysin ihmeissäni että miksi virhearvioni veden määrästä aiheutti tällaisen purkauksen ja vastasinkin että tuli sanottua väärin mutta vielä mies jatkoi samalla äänensävyllä.
En oikein ymmärrä tällaista käytöstä, tietysti olisi pitänyt vastata että ei ole tarpeeksi vettä tai käydä täyttämässä itse mutta silti noin kova reaktio yllätti. Itse jos olisin tuon miehen tilanteessa niin vastaisin leppoisasti että ei se mitään.
Mietin vain että jos näyttäisin kovemmalta niin sama mies ei tuossa tilanteessa varmaan sanoisi mitään eikä varsinkaan tuollaisella kovalla äänensävyllä.
Tylytys
2
392
Vastaukset
- fddfhdhfhfd
Netissä kyllä minua on tylytetty jo 12-vuotta putkeen ja aina samat nimimerkit ja uhkailtu poliisilla rikoksista joita ei ole olemassa.
Mutta reaalielämästä olen huomannut että esim. koulukiusaamista ei enää ole kuten 12-vuotta sitten oli paljonkin vaan kiusaaminen on siirtynyt nettiin. - Kummissaan
Samaa sarjaa myös sekin että oma isäni käyttäytyi pitkään niin että kun tuli töistä kotiin niin alkoi raivoamaan ihan mistä asiasta vaan.
Minä joka en ikinä raivoa kenellekään ja käyttäydyn aina ystävällisesti ihmettelen tällaista käytöstä. Olen kuin jokin sylkykuppi ja muut jotenkin huomaa sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik103379MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681858Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61982Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33948Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768