Pelkään mennä kouluun, miksi?? (HELP)

meensekasin

Eli joskus vielä 5lk asti kaikki oli ihan kunnossa. Kävin koulua, ja tykkäsin käydä sitä. Myös lomien jälkeen lähdin sinne hymy huulessa. Eli siis olen nyt 13v. mutta jäin luokalle, eli olen 6lk nytten :). Kesäloman jälkeen tietysti luokallani oli minun bestis, ja tunsin aina kivan olon koulussa. En koskaan välittäny esim. mitä pojat sanoo mulle tai miksei tytötkään. Pukeuduin miten halusin, tein mitä halusin. Nyt kun menetin tämän bestikseni niin kaikki yhtäkkiä muuttui. Kyllä sain kahta uutta kaveria (poikia) meidän luokalla. Ja sen jälkeen kaikki oli hyvin. Ennen kuin yksi näistä pojista alkoi lähettää mulle viestejä että on ihastunut muhun. Se oli tietysti ymmärrettävää enkä todellakaan tuominnut häntä tästä ja kuitenkin halusin olla sen tyypin kaveri. Mutta sitten, hän päättikin niin, että jos hyväksyn hänen ihastumistaan muhun, hän voi lähettää sitten mulle kaksimielisiä viestejä :DDd siis hän lähetti jotai et "i love u and i want to see ur pussy and tits

3

74

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäkin.pelkäsin.

Onko sulla kavereita koulun ulkopuolelta?

• meensekasin

Kyllä on. Mutta en niitten kanssa vietä paljon aikaa. Ei niitä taida kiinnostaa seurani. :)

• Visi...

Pojat on poikia, eli aika tyhmiä ton ikäsinä. etsi kavereita niiden joukosta mistä et vielä ole etsinyt, esimerkiksi luokan hiljaisista tai niistä ketä et edes ole huomannu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      325
      7788
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2186
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1876
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1432
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1297
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1271
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1241
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1220
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1091
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1039
    Aihe