Pelkään mennä kouluun, miksi?? (HELP)

meensekasin

Eli joskus vielä 5lk asti kaikki oli ihan kunnossa. Kävin koulua, ja tykkäsin käydä sitä. Myös lomien jälkeen lähdin sinne hymy huulessa. Eli siis olen nyt 13v. mutta jäin luokalle, eli olen 6lk nytten :). Kesäloman jälkeen tietysti luokallani oli minun bestis, ja tunsin aina kivan olon koulussa. En koskaan välittäny esim. mitä pojat sanoo mulle tai miksei tytötkään. Pukeuduin miten halusin, tein mitä halusin. Nyt kun menetin tämän bestikseni niin kaikki yhtäkkiä muuttui. Kyllä sain kahta uutta kaveria (poikia) meidän luokalla. Ja sen jälkeen kaikki oli hyvin. Ennen kuin yksi näistä pojista alkoi lähettää mulle viestejä että on ihastunut muhun. Se oli tietysti ymmärrettävää enkä todellakaan tuominnut häntä tästä ja kuitenkin halusin olla sen tyypin kaveri. Mutta sitten, hän päättikin niin, että jos hyväksyn hänen ihastumistaan muhun, hän voi lähettää sitten mulle kaksimielisiä viestejä :DDd siis hän lähetti jotai et "i love u and i want to see ur pussy and tits

3

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäkin.pelkäsin.

Onko sulla kavereita koulun ulkopuolelta?

• meensekasin

Kyllä on. Mutta en niitten kanssa vietä paljon aikaa. Ei niitä taida kiinnostaa seurani. :)

• Visi...

Pojat on poikia, eli aika tyhmiä ton ikäsinä. etsi kavereita niiden joukosta mistä et vielä ole etsinyt, esimerkiksi luokan hiljaisista tai niistä ketä et edes ole huomannu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      47
      1604
    2. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      315
      1424
    3. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      100
      1417
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1155
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      20
      1135
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      68
      1113
    7. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1087
    8. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      71
      1032
    9. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      179
      934
    10. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      40
      866
    Aihe