Eli joskus vielä 5lk asti kaikki oli ihan kunnossa. Kävin koulua, ja tykkäsin käydä sitä. Myös lomien jälkeen lähdin sinne hymy huulessa. Eli siis olen nyt 13v. mutta jäin luokalle, eli olen 6lk nytten :). Kesäloman jälkeen tietysti luokallani oli minun bestis, ja tunsin aina kivan olon koulussa. En koskaan välittäny esim. mitä pojat sanoo mulle tai miksei tytötkään. Pukeuduin miten halusin, tein mitä halusin. Nyt kun menetin tämän bestikseni niin kaikki yhtäkkiä muuttui. Kyllä sain kahta uutta kaveria (poikia) meidän luokalla. Ja sen jälkeen kaikki oli hyvin. Ennen kuin yksi näistä pojista alkoi lähettää mulle viestejä että on ihastunut muhun. Se oli tietysti ymmärrettävää enkä todellakaan tuominnut häntä tästä ja kuitenkin halusin olla sen tyypin kaveri. Mutta sitten, hän päättikin niin, että jos hyväksyn hänen ihastumistaan muhun, hän voi lähettää sitten mulle kaksimielisiä viestejä :DDd siis hän lähetti jotai et "i love u and i want to see ur pussy and tits
Pelkään mennä kouluun, miksi?? (HELP)
meensekasin
3
140
Vastaukset
- minäkin.pelkäsin.
Onko sulla kavereita koulun ulkopuolelta?
- meensekasin
Kyllä on. Mutta en niitten kanssa vietä paljon aikaa. Ei niitä taida kiinnostaa seurani. :)
- Visi...
Pojat on poikia, eli aika tyhmiä ton ikäsinä. etsi kavereita niiden joukosta mistä et vielä ole etsinyt, esimerkiksi luokan hiljaisista tai niistä ketä et edes ole huomannu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1902708Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482417Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061132- 1011007
- 64921
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait243834Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20820Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka288791Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies91786Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22718