Eli joskus vielä 5lk asti kaikki oli ihan kunnossa. Kävin koulua, ja tykkäsin käydä sitä. Myös lomien jälkeen lähdin sinne hymy huulessa. Eli siis olen nyt 13v. mutta jäin luokalle, eli olen 6lk nytten :). Kesäloman jälkeen tietysti luokallani oli minun bestis, ja tunsin aina kivan olon koulussa. En koskaan välittäny esim. mitä pojat sanoo mulle tai miksei tytötkään. Pukeuduin miten halusin, tein mitä halusin. Nyt kun menetin tämän bestikseni niin kaikki yhtäkkiä muuttui. Kyllä sain kahta uutta kaveria (poikia) meidän luokalla. Ja sen jälkeen kaikki oli hyvin. Ennen kuin yksi näistä pojista alkoi lähettää mulle viestejä että on ihastunut muhun. Se oli tietysti ymmärrettävää enkä todellakaan tuominnut häntä tästä ja kuitenkin halusin olla sen tyypin kaveri. Mutta sitten, hän päättikin niin, että jos hyväksyn hänen ihastumistaan muhun, hän voi lähettää sitten mulle kaksimielisiä viestejä :DDd siis hän lähetti jotai et "i love u and i want to see ur pussy and tits
Pelkään mennä kouluun, miksi?? (HELP)
meensekasin
3
74
Vastaukset
- minäkin.pelkäsin.
Onko sulla kavereita koulun ulkopuolelta?
- meensekasin
Kyllä on. Mutta en niitten kanssa vietä paljon aikaa. Ei niitä taida kiinnostaa seurani. :)
- Visi...
Pojat on poikia, eli aika tyhmiä ton ikäsinä. etsi kavereita niiden joukosta mistä et vielä ole etsinyt, esimerkiksi luokan hiljaisista tai niistä ketä et edes ole huomannu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3257788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662186- 1771876
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161432- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91271Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701241RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601220Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901039