Pelkään mennä kouluun, miksi?? (HELP)

meensekasin

Eli joskus vielä 5lk asti kaikki oli ihan kunnossa. Kävin koulua, ja tykkäsin käydä sitä. Myös lomien jälkeen lähdin sinne hymy huulessa. Eli siis olen nyt 13v. mutta jäin luokalle, eli olen 6lk nytten :). Kesäloman jälkeen tietysti luokallani oli minun bestis, ja tunsin aina kivan olon koulussa. En koskaan välittäny esim. mitä pojat sanoo mulle tai miksei tytötkään. Pukeuduin miten halusin, tein mitä halusin. Nyt kun menetin tämän bestikseni niin kaikki yhtäkkiä muuttui. Kyllä sain kahta uutta kaveria (poikia) meidän luokalla. Ja sen jälkeen kaikki oli hyvin. Ennen kuin yksi näistä pojista alkoi lähettää mulle viestejä että on ihastunut muhun. Se oli tietysti ymmärrettävää enkä todellakaan tuominnut häntä tästä ja kuitenkin halusin olla sen tyypin kaveri. Mutta sitten, hän päättikin niin, että jos hyväksyn hänen ihastumistaan muhun, hän voi lähettää sitten mulle kaksimielisiä viestejä :DDd siis hän lähetti jotai et "i love u and i want to see ur pussy and tits

3

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäkin.pelkäsin.

Onko sulla kavereita koulun ulkopuolelta?

• meensekasin

Kyllä on. Mutta en niitten kanssa vietä paljon aikaa. Ei niitä taida kiinnostaa seurani. :)

• Visi...

Pojat on poikia, eli aika tyhmiä ton ikäsinä. etsi kavereita niiden joukosta mistä et vielä ole etsinyt, esimerkiksi luokan hiljaisista tai niistä ketä et edes ole huomannu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      77
      11743
    2. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      97
      8908
    3. Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa

Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.
      Maailman menoa
      79
      4686
    4. Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon

Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka
      Maailman menoa
      26
      4038
    5. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      100
      3984
    6. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      5
      3881
    7. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      9
      3670
    8. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      22
      3482
    9. Perussuomalaisiin minä luotan

Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.
      Maailman menoa
      42
      3285
    10. Yksi kuoli kolarissa Outokummussa

-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei
      Outokumpu
      45
      2796
    Aihe