Indx on PERSEESTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jaa-a....

Voooooooooooooi helevettiiiiiii!!!!!!!!! Siis nuo vitun homorunkkari Indxläiset on niiiin paskoja ku voi vaan olla! rene on nuista kolmesta ainut jota viitti ees hetken kattoa tai kuunnella! Jackson on semmonen apina, joka luulee olevansa joku Usher(ja se on ruma ku mikä eikä osaa laulaa, vaan piipittää säälittävästi!) Ja ari on semmonen oksettava läski hikiheikki!! siis ku se istualtaan vaikka yhen tuutulaulun laulaa, ni se on hiestä märkä!!!!! ja rene osaa laulaa ihan ok, mutta näyttää jyrsijältä! Ois mielummin se Jane voittanu, vaikka ei sekään mitenkään erityisen hyvä oo! siis Indx on AIVAN P-A-S-K-A!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! siis joku Vesa-Matti Loiriki on parempi!!!!!!!!!!!! mä nyt sanon suoraan, että mä VIHAAN Jacksonia ja Aria!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

17

1074

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rene-fani

      ari on kyl läski siinä oon samaa mieltä ja ehkä jopoa jcaksonissa mut en ihan eiks rene oo muka söpö se on ihana se on soloinen ja kainus mä klaipaan renee

      • Minä olen täydellinen

        Voi herranjuutas, Ari ei todellakaan ole läski! Televisiossa ensinnäkin kaikki näyttää pulleammilta kuin onkaan, sehän on vanha totuus, eikä se muutenkaan oli lihava. Ihmiset nyt vaan on erinäköisiä. Olette varmaan itse ihan mielettömän hyvännäköisiä...


      • just se
        Minä olen täydellinen kirjoitti:

        Voi herranjuutas, Ari ei todellakaan ole läski! Televisiossa ensinnäkin kaikki näyttää pulleammilta kuin onkaan, sehän on vanha totuus, eikä se muutenkaan oli lihava. Ihmiset nyt vaan on erinäköisiä. Olette varmaan itse ihan mielettömän hyvännäköisiä...

        Nii-in, enhän mä itekään mikään jumalattoman hyvännäkönen oo, mutta mun mielestä ari on ainaki oksettava hikiheikki, jos ei läski, mutta katopa sitä ku se on lavalla, ni sen tissit heiluu ihan hervottomasti!!!! mitä se sitte on jos ei ihraa....? nahkaa, ihoa,?, tuskin....


      • Nimetön
        Minä olen täydellinen kirjoitti:

        Voi herranjuutas, Ari ei todellakaan ole läski! Televisiossa ensinnäkin kaikki näyttää pulleammilta kuin onkaan, sehän on vanha totuus, eikä se muutenkaan oli lihava. Ihmiset nyt vaan on erinäköisiä. Olette varmaan itse ihan mielettömän hyvännäköisiä...

        jippiiiiiiiiiiiiiiiii >3>3>3>3>3>3>3>3>3>3>3>3>3>3>3>3>


      • ...
        just se kirjoitti:

        Nii-in, enhän mä itekään mikään jumalattoman hyvännäkönen oo, mutta mun mielestä ari on ainaki oksettava hikiheikki, jos ei läski, mutta katopa sitä ku se on lavalla, ni sen tissit heiluu ihan hervottomasti!!!! mitä se sitte on jos ei ihraa....? nahkaa, ihoa,?, tuskin....

        Ari ei todellaka oo läski. jos menee ite tollai pomppiin lavalle ja laulaa ni kyl siinä hiki tulee kaikille. Sitä paitsi arilla on ihan sairaan hyvä ääni, ku kuuntelette hetken jacksonia ja sen piipitystä ni kyl ari on hyvä sen rinnalla.


    • Jane voittoon!

      ne on aivan surkeita,,,,
      ja toi kaikki mitä sanoit on totta!
      se Janen perhonen on paras!

      • mä tunnen jacksonin ja se on hyvä laulaa mut ari on oikeesti läski ja sil valuu KOKO ajan hiki.että sillai


      • Nimetön

        joo on perhonen tatuoituna hyvä mut indx voittaa tietenkin niin se voiotti se kato paras


    • exe

      Jollakulla on näköjään varaa arvostella ihmisiä sen enempää heitä tuntematta.. tiedän, että julkisuuteen hakeutuneet ovat itse asettaneet itsensä arvosteltaviksi, mutta täysin perusteettomat ja ylimenevät haukkumiset ja arvostelut kertovat lähinnä omasta huonosta itsetunnosta. Jos kokee "vihaavansa" joitain tv:ssä puoli vuotta pyörineitä naamoja, on pakko olla omassa elämässä jotain pielessä. Peiliin katsominen ei tekisi varmastikaan siinä tilanteessa pahaa.

      • HEI VOISITTE OLLA VÄHÄN HAUKKUMATTA TOISIA.. VOISITTE ITE KATTOO EKA PEILIIN JA SIT TULLA ARVOSTELEMAAN JOS ITE ON TÄYDELLINEN!!!!!!!! KUKAAN MEIST EI OO TÄYDELLINEN SEN NYT JO JÄRKIKIN SANOO!!! JA MITÄ SITTEN JOS ARI ONKIN VÄHÄN PULLEE EI KAIKKIEN TARVI OLLA SELLASII LAIHOJA NIIN KUN JULKKIKSET YLEENSÄ ON!!!!!!!! JA SITÄ PAITSI ARI EI OO MIKÄÄN LÄSKI VAAN EHKÄ VÄHÄN PULLEE,MUT MITÄ SITTEN KYL MEIS KAIKISSA JOTAIN VIKAA ON!!!!!!!!!! (MUISTAKAAKIN SE ENNEN KUN TUUTTE HAUKKUMAAN TOISIA)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • ....

        Yhdyn tohon kommenttiis. Tosi hyvin sanottu, oon täsmälleen samoilla aaltopituuksilla aiheesta. :)


      • jaa-a
        hotgirl90 kirjoitti:

        HEI VOISITTE OLLA VÄHÄN HAUKKUMATTA TOISIA.. VOISITTE ITE KATTOO EKA PEILIIN JA SIT TULLA ARVOSTELEMAAN JOS ITE ON TÄYDELLINEN!!!!!!!! KUKAAN MEIST EI OO TÄYDELLINEN SEN NYT JO JÄRKIKIN SANOO!!! JA MITÄ SITTEN JOS ARI ONKIN VÄHÄN PULLEE EI KAIKKIEN TARVI OLLA SELLASII LAIHOJA NIIN KUN JULKKIKSET YLEENSÄ ON!!!!!!!! JA SITÄ PAITSI ARI EI OO MIKÄÄN LÄSKI VAAN EHKÄ VÄHÄN PULLEE,MUT MITÄ SITTEN KYL MEIS KAIKISSA JOTAIN VIKAA ON!!!!!!!!!! (MUISTAKAAKIN SE ENNEN KUN TUUTTE HAUKKUMAAN TOISIA)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Voi jessus mistä kivenkolosta tuommosia idiootteja löytää?????!!!! siis onko se sun ongelma, jos joku ei tykkää niistä paskoista, jotka ei osaa laulaa?? ei ooooo!!!!!!!!! kaikilla on omat mielipiteet, ja sille sinä et voi yhtään mitään!! enkä ees oo väittänyt että oisin ite täydellinen, koska en tod oo...!! ja kai mä nyt sen älyän ettei kukaan voikaan olla!!! mutta mun mielestä indx nyt vaan on niin saatanan paska.


      • jaa-a

        siis mikä vittu sä oot mulle sanomaan, että mun elämässä ei oo kaikki kondiksessa, jos mä en tykkää jostain saatanan paskasta tekemällätehdystä inisijä-bändistä!!!!??????? ja kai mä nyt sen tiiän ettei mulla ois vara muita haukkua, mutta se nyt vaan on niin, että kaikilla saa olla omat mielipiteet, kuten jo oon sanonu...!!!!!


      • !!!
        jaa-a kirjoitti:

        Voi jessus mistä kivenkolosta tuommosia idiootteja löytää?????!!!! siis onko se sun ongelma, jos joku ei tykkää niistä paskoista, jotka ei osaa laulaa?? ei ooooo!!!!!!!!! kaikilla on omat mielipiteet, ja sille sinä et voi yhtään mitään!! enkä ees oo väittänyt että oisin ite täydellinen, koska en tod oo...!! ja kai mä nyt sen älyän ettei kukaan voikaan olla!!! mutta mun mielestä indx nyt vaan on niin saatanan paska.

        Ei sun tarvi tykätäkkä kaikista, mut ehkä kaikki ei halua kuulla sun mielipiteitä! kasva aikuiseks ja lopeta toi ruikutus!!


      • ###
        jaa-a kirjoitti:

        siis mikä vittu sä oot mulle sanomaan, että mun elämässä ei oo kaikki kondiksessa, jos mä en tykkää jostain saatanan paskasta tekemällätehdystä inisijä-bändistä!!!!??????? ja kai mä nyt sen tiiän ettei mulla ois vara muita haukkua, mutta se nyt vaan on niin, että kaikilla saa olla omat mielipiteet, kuten jo oon sanonu...!!!!!

        Kylläpä sä oot nyt kova ku oaat tommosia pahoja sanoja!Jos oot kerran sitä miltä et kaikilla on mielipiteensä, ni mitä sä saat kauheen kohtauksen ja haukut kaikki pystyyn jos joku kertoo mielipiteensä.jos muitten mielipiteiden kuuleminen on sulle noin kova paikka ni jätä väliin nää keskustelut!


    • ....

      Siis kyllä täytyy sun elämäs aika tylsää olla kun et muuta keksi kuin haukkua Indx:n poikia.
      Tollasten lapsellisten tapausten kuten sun kannattas vetäytyä jonneki kasvamaan.
      Siis todella naurettavaa tollanen MukaVihaaminen, nostaako se sunlaisen idiootin itsetuntoa jotenki vai, Miks helevetissä vaivaudut? Koeta ny hyväksyä ettet sä voi asialle mitään vaikka sä kuinka ulisisit ja haukkuisit. Häpeäisit.

    • ARVOSTA

      MUISTAN NÄÄ JÄTKÄT NÄHNEENI 2004 OLIN 20-V JA PUTOSIN PERSEELLENI

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2819
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2021
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1825
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe