Kretuille

Mihin kirkkoon kuulutte? Helluntailaisia? Jehovia?

20

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nehän kuuluu niihin yhden hengen lahkoihin.

• ateistikreationisti

Leisolan ja Torpan lahko on siis poikkeuksellisen iso.

• ateistikreationisti kirjoitti:

Leisolan ja Torpan lahko on siis poikkeuksellisen iso.

Ainakin palstan kreationistit ovat kysyttäessä tunnustaneet kuuluvansa vain lahkoihin joissa n = enintään 1.

• kjnkx

Minä kuulun kerrostaloon, 3 kerrosta ja kellari.

• ja asinomaisten vastaukset loistaqvat poissaolollaan. Kuinka yllättävää! Luulisi uskovaisten ihmisten olevan avoimia ja rehellisiä..?

• usssaplussa

Kretujen rehellisyys ei ole yhtään sen heikopaa kuin evokkienkaan.

Tämä on helppoa todeta sillä jos minä kysyn nyt että kuinka moni evokeista luulee olevansa viisas niin enpä taida saada montakaan vastausta.

• huutis.
        usssaplussa kirjoitti:

Tämä on helppoa todeta sillä jos minä kysyn nyt että kuinka moni evokeista luulee olevansa viisas niin enpä taida saada montakaan vastausta.

Entä jos kysytään ei-kreationisteilta mihin uskontokuntaan he kuuluvat?

Tämän toki ovat useimmat kertoneet jo kysymättäkin, kreationistit taas eivät kehtaa tunnustaa sitä mihin kuuluvat.

• huutis.
        usssaplussa kirjoitti:

» jos minä kysyn nyt että kuinka moni evokeista luulee olevansa viisas»

Ihan testien perusteella päättelen olevani kohtalaisen viisas. En ihan Mensatasoa, mutta reilusti keskivertoa paremmin olen aina menestynyt älykkyystesteissä.
        Ongelmaksi tietenkin tulee se, että mitä enemmän tietää, sen vähemmän tietää tietävänsä, joten sitä tuntee toisaalta aina itsensä tietämättömäksi.

Kreationistit taas vastaavat olevansa viisaita (kuten täällä on menesti huomattu), tietenkin ilman mitään perusteita. Kreationisteille älykkyyskin on uskon asia.
        Kreationisteihin tuo tieto pätee samalla tavalla; mitä vähemmän tietävät, sen varmempia he ovat tiedostaan, ja näinollen uskovat olevansa ylivertaisen viisaita.

• usssaplussa kirjoitti:

>Tämä on helppoa todeta sillä jos minä kysyn nyt että kuinka moni evokeista luulee olevansa viisas niin enpä taida saada montakaan vastausta.

Et varmaan, koska puhe on ihan muusta. Aloita siis oma ketju aiheellesi. Tämän ketjun aihe on: Mihin lahkoon kuulut?

• usssaplussa kirjoitti:

mihin kirkkoon neiti kuuluu?

• Usssanmaikka
        huutis. kirjoitti:

» jos minä kysyn nyt että kuinka moni evokeista luulee olevansa viisas»

Ihan testien perusteella päättelen olevani kohtalaisen viisas. En ihan Mensatasoa, mutta reilusti keskivertoa paremmin olen aina menestynyt älykkyystesteissä.
        Ongelmaksi tietenkin tulee se, että mitä enemmän tietää, sen vähemmän tietää tietävänsä, joten sitä tuntee toisaalta aina itsensä tietämättömäksi.

Kreationistit taas vastaavat olevansa viisaita (kuten täällä on menesti huomattu), tietenkin ilman mitään perusteita. Kreationisteille älykkyyskin on uskon asia.
        Kreationisteihin tuo tieto pätee samalla tavalla; mitä vähemmän tietävät, sen varmempia he ovat tiedostaan, ja näinollen uskovat olevansa ylivertaisen viisaita.

Jah hah hah.

Huutis, tämä älykkömme siis ensimmäisenä evokeista ilmoittautui sellaiseksi joka luulee olevansa viisas, he h hehh.

Noh, koska muita tuskin nyt enää ilmaantuu, niin kysytäänpä toisin päin. Siis kuka evolutionisteista on niin viisas että uskoo ufoihin?

• pappura

Osa evoluutiouskovaisista kuuluu ateistikirkkoon.

• huutis.

Mikä on ateistikirkko?

• huutis. kirjoitti:

Mikä on ateistikirkko?

Neiti se vain nylkyttää lahjetta. "Ateistikirkko" on oikein käyttökelpoinen sana siihen tarkoitukseen. Tuskin kannattaa tarjota koipeaan, sillä siihen se juuri pyrkii että tarjotaan.

• pappura

• huutis.

• pappura
        huutis. kirjoitti:

Ihan uusi tuttavuus minulle tuo, mutta jotain tuosta kertoo että kyse on »Britannian komediapiireistä liikkeelle lähteneistä ateistipalveluksista».

Täytyy tuottaa pettymys, mutta en kuulu tuohonkaan kirkkoon tai saurakuntaan.

Olet siis ateistilahkolainen.

• pappura
        pappura kirjoitti:

Olet siis ateistilahkolainen.

vaiko Jeesukseen nussivainen?

• Aloittaja. Vaikutat sheriffiltä. Ole ystävällinen ja poista tämä ketju. Maailmassa on kaksi lahkoa.

Matt:
      25:31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
      25:32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
      25:33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
      25:34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
      25:35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
      25:36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
      25:37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
      25:38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
      25:39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
      25:40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.'
      25:41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
      25:42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
      25:43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
      25:44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
      25:45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'
      25:46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

• Avaukseni tarkoitus on havainnollistaa kreationistien kyvyttömyyttä vastata yksinkertaiseen kysymykseen. Ja ansiokkaasti kreationistit ovat toimineet ennakko oletukseni mukaan. Tyhjänpäiväistä länkyttämistä ja aivan toisesta asiasta puhumista sekä suu vaahdossa suoritettuja hyökkäyksiä oman mielikuvituksensa tuottamia uhkakuvia vastaan. Tätäkö on kreationistien henkinen taso?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      380
      40377
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      116
      8807
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      31
      6070
    4. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      22
      4698
    5. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      62
      3875
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      54
      3670
    7. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      74
      3221
    8. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      34
      2873
    9. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2448
    10. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      19
      2272
    Aihe