Kretuille

Mihin kirkkoon kuulutte? Helluntailaisia? Jehovia?

20

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nehän kuuluu niihin yhden hengen lahkoihin.

      • ateistikreationisti

        Leisolan ja Torpan lahko on siis poikkeuksellisen iso.


      • ateistikreationisti kirjoitti:

        Leisolan ja Torpan lahko on siis poikkeuksellisen iso.

        Ainakin palstan kreationistit ovat kysyttäessä tunnustaneet kuuluvansa vain lahkoihin joissa n = enintään 1.


    • kjnkx

      Minä kuulun kerrostaloon, 3 kerrosta ja kellari.

    • ja asinomaisten vastaukset loistaqvat poissaolollaan. Kuinka yllättävää! Luulisi uskovaisten ihmisten olevan avoimia ja rehellisiä..?

      • usssaplussa

        Kretujen rehellisyys ei ole yhtään sen heikopaa kuin evokkienkaan.

        Tämä on helppoa todeta sillä jos minä kysyn nyt että kuinka moni evokeista luulee olevansa viisas niin enpä taida saada montakaan vastausta.


      • huutis.
        usssaplussa kirjoitti:

        Kretujen rehellisyys ei ole yhtään sen heikopaa kuin evokkienkaan.

        Tämä on helppoa todeta sillä jos minä kysyn nyt että kuinka moni evokeista luulee olevansa viisas niin enpä taida saada montakaan vastausta.

        Entä jos kysytään ei-kreationisteilta mihin uskontokuntaan he kuuluvat?

        Tämän toki ovat useimmat kertoneet jo kysymättäkin, kreationistit taas eivät kehtaa tunnustaa sitä mihin kuuluvat.


      • huutis.
        usssaplussa kirjoitti:

        Kretujen rehellisyys ei ole yhtään sen heikopaa kuin evokkienkaan.

        Tämä on helppoa todeta sillä jos minä kysyn nyt että kuinka moni evokeista luulee olevansa viisas niin enpä taida saada montakaan vastausta.

        » jos minä kysyn nyt että kuinka moni evokeista luulee olevansa viisas»

        Ihan testien perusteella päättelen olevani kohtalaisen viisas. En ihan Mensatasoa, mutta reilusti keskivertoa paremmin olen aina menestynyt älykkyystesteissä.
        Ongelmaksi tietenkin tulee se, että mitä enemmän tietää, sen vähemmän tietää tietävänsä, joten sitä tuntee toisaalta aina itsensä tietämättömäksi.

        Kreationistit taas vastaavat olevansa viisaita (kuten täällä on menesti huomattu), tietenkin ilman mitään perusteita. Kreationisteille älykkyyskin on uskon asia.
        Kreationisteihin tuo tieto pätee samalla tavalla; mitä vähemmän tietävät, sen varmempia he ovat tiedostaan, ja näinollen uskovat olevansa ylivertaisen viisaita.


      • usssaplussa kirjoitti:

        Kretujen rehellisyys ei ole yhtään sen heikopaa kuin evokkienkaan.

        Tämä on helppoa todeta sillä jos minä kysyn nyt että kuinka moni evokeista luulee olevansa viisas niin enpä taida saada montakaan vastausta.

        >Tämä on helppoa todeta sillä jos minä kysyn nyt että kuinka moni evokeista luulee olevansa viisas niin enpä taida saada montakaan vastausta.

        Et varmaan, koska puhe on ihan muusta. Aloita siis oma ketju aiheellesi. Tämän ketjun aihe on: Mihin lahkoon kuulut?


      • usssaplussa kirjoitti:

        Kretujen rehellisyys ei ole yhtään sen heikopaa kuin evokkienkaan.

        Tämä on helppoa todeta sillä jos minä kysyn nyt että kuinka moni evokeista luulee olevansa viisas niin enpä taida saada montakaan vastausta.

        mihin kirkkoon neiti kuuluu?


      • Usssanmaikka
        huutis. kirjoitti:

        » jos minä kysyn nyt että kuinka moni evokeista luulee olevansa viisas»

        Ihan testien perusteella päättelen olevani kohtalaisen viisas. En ihan Mensatasoa, mutta reilusti keskivertoa paremmin olen aina menestynyt älykkyystesteissä.
        Ongelmaksi tietenkin tulee se, että mitä enemmän tietää, sen vähemmän tietää tietävänsä, joten sitä tuntee toisaalta aina itsensä tietämättömäksi.

        Kreationistit taas vastaavat olevansa viisaita (kuten täällä on menesti huomattu), tietenkin ilman mitään perusteita. Kreationisteille älykkyyskin on uskon asia.
        Kreationisteihin tuo tieto pätee samalla tavalla; mitä vähemmän tietävät, sen varmempia he ovat tiedostaan, ja näinollen uskovat olevansa ylivertaisen viisaita.

        Jah hah hah.

        Huutis, tämä älykkömme siis ensimmäisenä evokeista ilmoittautui sellaiseksi joka luulee olevansa viisas, he h hehh.


        Noh, koska muita tuskin nyt enää ilmaantuu, niin kysytäänpä toisin päin. Siis kuka evolutionisteista on niin viisas että uskoo ufoihin?


    • pappura

      Osa evoluutiouskovaisista kuuluu ateistikirkkoon.

      • huutis.

        Mikä on ateistikirkko?


      • huutis. kirjoitti:

        Mikä on ateistikirkko?

        Neiti se vain nylkyttää lahjetta. "Ateistikirkko" on oikein käyttökelpoinen sana siihen tarkoitukseen. Tuskin kannattaa tarjota koipeaan, sillä siihen se juuri pyrkii että tarjotaan.


      • pappura

      • huutis.

      • pappura
        huutis. kirjoitti:

        Ihan uusi tuttavuus minulle tuo, mutta jotain tuosta kertoo että kyse on »Britannian komediapiireistä liikkeelle lähteneistä ateistipalveluksista».

        Täytyy tuottaa pettymys, mutta en kuulu tuohonkaan kirkkoon tai saurakuntaan.

        Olet siis ateistilahkolainen.


      • pappura
        pappura kirjoitti:

        Olet siis ateistilahkolainen.

        vaiko Jeesukseen nussivainen?


    • Aloittaja. Vaikutat sheriffiltä. Ole ystävällinen ja poista tämä ketju. Maailmassa on kaksi lahkoa.

      Matt:
      25:31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
      25:32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
      25:33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
      25:34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
      25:35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
      25:36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
      25:37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
      25:38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
      25:39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
      25:40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.'
      25:41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
      25:42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
      25:43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
      25:44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
      25:45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'
      25:46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

      • Avaukseni tarkoitus on havainnollistaa kreationistien kyvyttömyyttä vastata yksinkertaiseen kysymykseen. Ja ansiokkaasti kreationistit ovat toimineet ennakko oletukseni mukaan. Tyhjänpäiväistä länkyttämistä ja aivan toisesta asiasta puhumista sekä suu vaahdossa suoritettuja hyökkäyksiä oman mielikuvituksensa tuottamia uhkakuvia vastaan. Tätäkö on kreationistien henkinen taso?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe