Mites tungette siihen lappuun kun on vaikka pelin numero 56 niin jääkö eka kohta tyhjäksi vai onks sil mitään väli minkä jättää tyhjäksi?
Pitkäveto lapun täyttö?
11
2877
Vastaukset
- pitkispeluri
voi laittaa 056 tai vain 56, molemmat käy.
- 56 56
Ei käy pelkkä 56!! Nolla on oltava edessä.
- kioskin myyjä
56 56 kirjoitti:
Ei käy pelkkä 56!! Nolla on oltava edessä.
ei tarvi nollaa eteen..mutta se EKA sarake pitää jättää tyhjäksi.
- Et sillei hei!
Lätkäiset mulkun pöytään ja huudat kyllä teppo osaa et sillei hei!
- Stasin kundi
Mä pelaan vain kolminumeroisa pelejä niin ei tule tuollaisia ongelmia.
- pelihullu
mitä jos haluan pelata kolme kertaa samaa kohdetta kertaistaessani kerrointa? esim laitanko lapulle kolmeen kohtaan saman,esimerkiksi kohdenumeron 122? jos kerroin on vaikka kaksi niin tuolla tavalla saisi kertoimen kahdeksan(2*2*2)
- Stadin kundi
Sun pitää laittaa ne eri lapuille ja sit sanot kassatädille et tekee niistä yhdistelmävedon hei!
- pelihullu
Stadin kundi kirjoitti:
Sun pitää laittaa ne eri lapuille ja sit sanot kassatädille et tekee niistä yhdistelmävedon hei!
joo niin tein ja osui!
- netin kautta pelaava
www.veikkaus.fi Kuka v1ttu pelaa jollain lapuilla viden kioskille lol. Tyhmää porukkaa jos ei osaa lappuja täyttää saatkia netin kautta pelata. Jos pääse osoitteeseen suomi24 niin varmasti pääse myös osoitteeseen www.veikkaus.fi
- plappu
Mä pelaan joskus sen takia lapulla, että maksan eri tililtä, jonka oon Veikalle ilmottanu. Toki helpompaa netissä.
- sossun täti
plappu kirjoitti:
Mä pelaan joskus sen takia lapulla, että maksan eri tililtä, jonka oon Veikalle ilmottanu. Toki helpompaa netissä.
Onks se joku salatili josta sossu ei tiedä mitään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462751Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201529Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481360Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57976Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15954Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27924Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149888- 80878
En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm66862Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829