hirvee ilta, eka loppuu Frendit (minkä takia jo vuodatin kyyneleitä) Ja sitten loppuu Sex And The City. Oikeesti. Mulla on ollut jo pitkään rituaalit tiistaisin mitä teen kun Frendit alkaa. Ja se loppuu siihen kun Sinkkuelämää loppuu. Se rituaali :D Hyvää syömistä ja lämmin viltti päälle. Tuntuu muutenkin kamalalta, ihan kuin eroaisin vanhoista ystävistäni. Ja siis mulla on paljon muistoi noiden sarjojen parissa.
Mä itken ihan hirveesti. Nehän on vaan telkka-sajoi, mutta todella tärkeitä mulle!!!!!
Kova ilta tänään...
Oblivion
1
410
Vastaukset
- en kestä...
Sama juttu mulla...kuusi vuotta olen seurannut sarjaa ja nyt yhtäkkiä se loppukin!! epäreilua...itkin eilen viimesen jakson jälkeen silmät päästä!poikaystävä ihmetteli vähän et mitä toi tossa rääkyy yhen sarjan perään...mut mut kun se ei ymmärrä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895095
- 514012
- 232073
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201006T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21960