Kuinka korvata vanhat teot? Olen pahoinpidellyt vaimoa ja lapsia, heilunut ja lyönyt puukolla. Kaikkea pahaaa mitä alkoholisti aikoina tein ja ne kummittelevat. Linnatuomiot olen sattumalta väistänyt aikoinani. Nyt on huono omatunto ja hiljaa kuolema lähestyy. Olen seitsenkymppinen mies ja käynyt Loviisan aa-kerhossa kolkyt vuotta.
Veikko
vanhat teot painavat
5
259
Vastaukset
- 11+8
Pyydä niiltä anteeksi, vaikka kirjeitse.
- Arto32
Kyllä aa ohjelmasta täytyisi löytyä apu. Tutki askeleita. Sieltä minäkin sain avun, raittuden lisäksi.
- hullumiesSeOikea
Pyydä anteeksi, älä vaadi tai odota mitään. Kirjoita kirje sanoilla sydämestä ja anna sanoille aikaa kasvaa ajatuksiksi, tunteiksi ja ehkö jopa teoiksi.
Läheinen, rakas ja ennenkaikkea lapsi kaipaa ikuisesti rakkaustta ja oikeutta, anteeksianto tulee jos tulee ja ehkä myöhään silloinkin, mutta anteeksipyynnöllä on kaiken ylittävä merkitys ennemmin tai myöhemmin ja ehkä vapauttaa ihmistä edes vähän katkeruudesta. Vain yhdessä nimessä omatunto puhdistuu ja saa varmuuden minne on menossa kuoleman jälkeen. Tässä linkissä lisää. http://www.kolumbus.fi/pentti.toikkanen
Turha niistä on loppuelämää murhetta kantaa,ollutta ja mennyttä.Etköhän sinä saa anteeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273375Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122509Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.952437Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072114Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761683Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481584Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261496Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1321234
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151136