Kohti sotaa ollaan menossa

Kohti sotaa ollaan menossa

Amerikkalainen profeetta, Nathan Leal, on analysoinut vuotta 2015 ja toteaa, että kohti sotaa ollaan menossa.

”Monia asioita tapahtuu v. 2015 mukaan lukien sotarumpujen ääni Venäjää ja muita maita vastaan. Jotta yleinen mielipide hyväksyisi sodan, Uuden maailmanjärjestyksen joukkojen täytyy ensin aivopestä ihmiset uskomaan, että Venäjä on USAn ja NATOn vihollinen.

Tämä vaatii huomattavaa propagandaoperaatiota ja mielipidemuokkausta median, elokuvien, uutisten ja jopa videopelien avulla sekä lopuksi false flag –hyökkäyksiä, joista syytetään Venäjää. Ensin väärät hyökkäykset ovat pieniä, mutta lopuksi tehdään iso ja näyttävä lavastettu hyökkäys, mikä saa ihmisissä aikaan vihaa Venäjää ja sen liittolaisia kohtaan. Jotta amerikkalaiset saataisiin kannattamaan sotaa, on tuleva kampanja oleva hyvin ovela ja hypnoottisen petollinen.

Sodan valmistelut alkavat v. 2015, ja sota voi syttyä jo v. 2015 loppupuolella tai sitten muutamia vuosia myöhemmin.

Monet tahot haluavat sodan syttyvän: Barack Obama, uuskonservatiivit, IMF, Uusi Maailmanjärjestys, Illuminaatit ja Saatana.

Jumala sallii sodan syttyä, koska se on osa lopunajan tapahtumia, jotka johtavat lopulta pahuuden hävittämiseen maailmasta.”

23

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Matt. 16:3

...ja aamulla: 'Tänään tulee rajuilma, sillä taivas ruskottaa ja on synkkä.' Taivaan muodon te osaatte arvioida, mutta aikain merkkejä ette osaa.

• Jouko P-Iho

Sodan valmistelut alkavat v. 2015, ja sota voi syttyä jo v. 2015 loppupuolella tai sitten muutamia vuosia myöhemmin.

... tai sitten 2987 tai muutamaa vuotta myöhemmin...

• yks vaan

Monet atet ja muut samankaltaiset ovat sitä mieltä että NWO on hörhöilyä. Mukana olevalla linkillä vanhempi Bush hörhöilee jo 90-luvulla asiasta. NWO ei ole enää todellisten maalmanvaltiaiden (pankkiirieliitti) salaisuus vaan Obamasta lähtien kaikki isot poliittiset johtajat puhuvat avoimesti uudesta maailmanjärjestyksestä.

https://www.youtube.com/watch?v=txukr5zgHnw

• -jarmo-

Tänään muuten kun katselin uutista jossa todettiin ISIS:n kärsineen kokolailla suuren tappion, minulle tuli mieleen että tämä ISIS voisi hyvin edelleenkin olla se peto, josta puhutaan. Se saa pian kuolinhaavan ja se paranee ja sitten niiden sarvien keskeltä nousee se pieni sarvi, aluksi vähäpätöinen... jne. henkilö siis...

Jospa ISIS kohta lydään kuoliaaksi ja sitten tapahtuu se mistä puhutaan että "ja koko maa seurasi ihmetellen pedon nousua siis toipumista". Silloin olisi jo ilmestynyt tuo laiton, laittomuuden ihminen siitä sarvien välistä, jolla oli pieni valta.

En nimittäin ole oikeen koskaan ollut taipuvainen uskomaan koko maailmaa hallitsevaan petoon, vaikka Raamattu antaa niinkin asian ymmrätää. Mielestäni täysi valta tarkoittaa nimenomaan Israelin alueella olevaa arabimaista koostuvaa täyttä valtaa ja tuossa alueessa voisi tapahtua hyvin kaikki muukin ennustus.

Tulee aina vaan mieleen että jos se "laittomuuden ihminen" olisi edelleen Osama bin Laden, niin hän saisi melko varmasti omalla suuria empatioita herättävällä tarinallaan jossain arabikanavalla suuren menestyksen siemenen. Ja siinähän olisi noille kiihkomielisille, kuten ISIS:n jäänteet, kova auktoriteetti.

Kyllä minä silti uskon että maailmassa on kaikki NWO:t ym Illuminatit joista puhutaan mutta niin on myös Googin sota, joka kuluttaa niiden voimavarat ja kun ottaa vielä samaan laskuun kaikki profetiat, jotka edes jossain määrin tunnetaan aitoina, me tajutaan niiden mukaan ettei USA:lla, EU:lla eikä Venäjälläkään ole pitkä elinikä enää, vaan sitä jatketaan aina Harmageddoniin saakka.

• -jarmo-

Jos sanon etten ole taipuvainen uskomaan, vaikka Raamattu antaa niinkin ymmärtää, se kyseenalaistaa vain pienen pointin, jota taas tulee suurempi määrä sitä vastaan. Koko maa tarkoitti joskus lähi-idän maita. Toinen asia mikä sotii tuota "koko maailma" herruutta vastaan että Jeesus itse sanoi ettei saa_tana sodi itseään vastaan, joten peto ei voi saada koko maailmaa.

• Commandohauis47cm

Ylipäänsä islamilaisesta maailmasta antikristus on aikanaan nouseva. ISIS on melkoisn suosittu muslimien keskuudessa lähi-idässä. Näennäisesti muslimit suhtautuvat siihen kielteisesti mutta elekielestä, silmien ilmeistä, katseista huomaa että moni muslimi on tyytyväinen ISIS:n murhaamiseen.

Samaa koraania ja samaa tavoitetta he tavoittelevat: Israelin tuhoamista tiesivätpä itse sitä tai eivätm toteutustavoissa on eroavaisuuksia sunnien ja shiiojen kesken, mutta samaa sarvipäätä he kumartavat.

Tietenkin muslimeissa voi olla rauhanomaisiakin muslimeita, mutta paljon on murhaamaan valmiitakin muslimeja jihadin nimessä ja koraanissa " allah " hyväksyy valehtelemisen, se kertoo kuka allah on, Raamattu tekee sen selväksi kuka on valehtelija ja kuka kehottaa valehtelemaan. Antikristus on kansallisuudeltaan syyrialainen.

• -jarmo-
        Commandohauis47cm kirjoitti:

Ylipäänsä islamilaisesta maailmasta antikristus on aikanaan nouseva. ISIS on melkoisn suosittu muslimien keskuudessa lähi-idässä. Näennäisesti muslimit suhtautuvat siihen kielteisesti mutta elekielestä, silmien ilmeistä, katseista huomaa että moni muslimi on tyytyväinen ISIS:n murhaamiseen.

Samaa koraania ja samaa tavoitetta he tavoittelevat: Israelin tuhoamista tiesivätpä itse sitä tai eivätm toteutustavoissa on eroavaisuuksia sunnien ja shiiojen kesken, mutta samaa sarvipäätä he kumartavat.

Tietenkin muslimeissa voi olla rauhanomaisiakin muslimeita, mutta paljon on murhaamaan valmiitakin muslimeja jihadin nimessä ja koraanissa " allah " hyväksyy valehtelemisen, se kertoo kuka allah on, Raamattu tekee sen selväksi kuka on valehtelija ja kuka kehottaa valehtelemaan. Antikristus on kansallisuudeltaan syyrialainen.

Joo ja niiltähän on kai kadonnut se johtaja? Sehän haavoittui, eikä siitä ole kuulunut mitään. Vai olenko väärässä? ...ja tästähän Raamattu sanoo, että sillä oli miekanhaava joka parani ja tärkein on se pääpointti, se on kadonnut. Kukaan ei voi ilmestyä jos on ei ole ensin ollut kadoksissa. Tietysti Osama olis hyvä esimerkki mutta myös se joku joka korotti ittensä jo kaliffiksi.

• KTS (Ei kirj.)
        Commandohauis47cm kirjoitti:

Antikristus ei ole muslimi. kahdestakin syystä:

A: islam ei koskaan valloita koko maailmaa

B: Israelilaiset eivät palvoisi islamin messiasta.

• -jarmo-
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

Antikristus ei ole muslimi. kahdestakin syystä:

A: islam ei koskaan valloita koko maailmaa

B: Israelilaiset eivät palvoisi islamin messiasta.

Millähän argumenteilla tuo johtopäätös on kootee saanut?

A: johan minäkin jo sanoin ettei kukaan johda koko maailmaa, eikä AK:kaan tule johtamaan koko maailmaa

B: kuka on väittänyt, Raamattu puhumattakaan että Israel hyväksyisi AK:n? He saavat hallita kuin kuninkaat yhdessä pedon kanssa, ollen siis sovussa Israelin kanssa vain odottaen tilaisuuttaan hyökätä ja tuhota Israel. Sitten rauhasta kun on kulunut 3,5 vuotta, he hyökkäävät ja Israel puolustautuu ydinasein... jne. Pyhä Paikka on Jerusalemin temppelialue, jonne peto pystyttää kuvansa. Ei Israel sitä valvo tänäänkään, vaan Islam saa touhuta aika vapaasti.

Luuk. 21:23-24 23 Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä! Sillä suuri hätä on oleva maan päällä ja viha tätä kansaa vastaan; ja he kaatuvat miekan terään, heidät viedään vangeiksi kaikkien kansojen sekaan, ja Jerusalem on oleva pakanain tallattavana, kunnes pakanain ajat täyttyvät.

Room 11:25-26 Sillä minä en tahdo, veljet-ettette olisi oman viisautenne varassa-pitää teitä tietämättöminä tästä salaisuudesta, että Israelia on osaksi kohdannut paatumus-hamaan siihen asti, kunnes pakanain täysi luku on sisälle tullut, ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.

Siionin (toinen) todistaja:

Joh.ilm. 11:2-4 Mutta temppelin ulkopuolella oleva esikartano erota pois, äläkä sitä mittaa, sillä se on annettu pakanakansoille; ja he tallaavat pyhää kaupunkia neljäkymmentäkaksi kuukautta. Ja minä annan kahdelle todistajalleni toimeksi säkkipukuihin puettuina profetoida tuhannen kahdensadan kuudenkymmenen päivän ajan." Nämä ovat ne kaksi öljypuuta ja ne kaksi lampunjalkaa, jotka seisovat maan Herran edessä.

• KTS (Ei kirj.)
        -jarmo- kirjoitti:

Millähän argumenteilla tuo johtopäätös on kootee saanut?

A: johan minäkin jo sanoin ettei kukaan johda koko maailmaa, eikä AK:kaan tule johtamaan koko maailmaa

B: kuka on väittänyt, Raamattu puhumattakaan että Israel hyväksyisi AK:n? He saavat hallita kuin kuninkaat yhdessä pedon kanssa, ollen siis sovussa Israelin kanssa vain odottaen tilaisuuttaan hyökätä ja tuhota Israel. Sitten rauhasta kun on kulunut 3,5 vuotta, he hyökkäävät ja Israel puolustautuu ydinasein... jne. Pyhä Paikka on Jerusalemin temppelialue, jonne peto pystyttää kuvansa. Ei Israel sitä valvo tänäänkään, vaan Islam saa touhuta aika vapaasti.

Luuk. 21:23-24 23 Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä! Sillä suuri hätä on oleva maan päällä ja viha tätä kansaa vastaan; ja he kaatuvat miekan terään, heidät viedään vangeiksi kaikkien kansojen sekaan, ja Jerusalem on oleva pakanain tallattavana, kunnes pakanain ajat täyttyvät.

Room 11:25-26 Sillä minä en tahdo, veljet-ettette olisi oman viisautenne varassa-pitää teitä tietämättöminä tästä salaisuudesta, että Israelia on osaksi kohdannut paatumus-hamaan siihen asti, kunnes pakanain täysi luku on sisälle tullut, ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.

Siionin (toinen) todistaja:

Joh.ilm. 11:2-4 Mutta temppelin ulkopuolella oleva esikartano erota pois, äläkä sitä mittaa, sillä se on annettu pakanakansoille; ja he tallaavat pyhää kaupunkia neljäkymmentäkaksi kuukautta. Ja minä annan kahdelle todistajalleni toimeksi säkkipukuihin puettuina profetoida tuhannen kahdensadan kuudenkymmenen päivän ajan." Nämä ovat ne kaksi öljypuuta ja ne kaksi lampunjalkaa, jotka seisovat maan Herran edessä.

"... kuka on väittänyt, Raamattu puhumattakaan että Israel hyväksyisi AK:n? ..."

Johanneksen evankeliumi:
        5:43 Minä olen tullut Isäni nimessä, ja te ette ota minua vastaan; jos toinen tulee omassa nimessään, niin hänet te otatte vastaan.

Niinsevaanmenee

• Ei mene niin

"... kuka on väittänyt, Raamattu puhumattakaan että Israel hyväksyisi AK:n? ..."

Johanneksen evankeliumi:
        5:43 Minä olen tullut Isäni nimessä, ja te ette ota minua vastaan; jos toinen tulee omassa nimessään, niin hänet te otatte vastaan.

Niinsevaanmenee

Ei se mene niin.
        Ei mene, vaikka hakukone löytää muslimille mieleisen raamatunpaikan.

Jihad1.9.2014 21:400 SULJE
        Se on Raamatullinen. Ei ole muslimin päätettävissä.

KTS (Ei kirj.)1.9.2014 21:420 SULJE
        Se on Raamatulla ratsastamista politiikan varjolla eli täältä pesee ja linkoaa!

KTS (Ei kirj.)28.9.2014 21:140 SULJE
        Ollaan Suomessa, jonne sun lössis on tätä messiaanista paskaa ujuttamassa. Mutta se ei onnistu!

• -jarmo-

Johanneksen evankeliumi:

Niinsevaanmenee

Älä KTS revi Raamattua, kuten monet tekevät. Ottaa vastaan ei ole sama asia kuin ottaa johtajakseen. Jumala suuttuu siitä että Israel tekee liiton AK:n kanssa ja luovuttaa Pyhän maan, Jerusalemin itäosat ja ne alueet jota Jordan joen länsirannaksi kutsutaan. He tekevät sen luovutuksen rauhaa, eli hyökkäämättömyyssopimusta vastaan. Siitä on kyse ja siitä Jumala suuttuu.

• Niinkö?

• Rauha jatkuu vielä

Obama ei halua sotaa, se on jo selvinnyt, koska USA ei halua yksin joutua sodan maksajaksi.

Kun sota joskus tulee, se tulee USA maaperälle.

Kiinalla ei ole vielä lähestulkoonkaan sellaista laivastoa, jolla se lähtisi haastamaan USA:n ja purjehtisi sinne asti. Siihen kuluu pitkä aika.

Venäjälläkään ei yksin ole sellaista laivastoa, jolla se lähtisi haastamaan USA:n.

Joten tässä nyt taitaa onneksi sotaan olla matkaa vielä aikalailla.

• ponseri

Onhan niitä ydinpommeja varsinkin Venäjällä, ei silloin laivastoja tarvita jos niitä käytetään.

• Kerrottiin

Eikös siitä ole jo vaikka kuinka monta vuotta, kun kerrottiin, että 30 vuoden kuluttua Kiinalla on tavoite olla maailman talousvaltias.

• Kerrottiin

Yli 50 vuotta sitten jo yleisesti sanottiin, että viimeinen sota on uskon sota.

• offi10001

Vituiksi ovat menneet Juoko Pihon keräämät profetiat 100%.

Ja Suomi on edelleenkin Suomi 01.07.2015. ja Pihokin kuuluu vääriin profeettoihin , kun ei pystynyt olemaan samaistunutta saamiinsa harhoihin ja alkoi nähdä itsekin niitä.

• offi10001

Joo.
        Vituiksi menee kaikki muu, mutta MINÄ, MINÄ, MINULLA ON SE PARAS TIETO.
        Meillä kommareilla on ainoa oikea tieto, olipa sitten kysymys mistä tahansa.
        Ateisti olen, mutta raamatunkin tiedän parhaiten. Muistakaa nyt- MINÄ; MINÄ.

• -jarmo-
        offi10001 kirjoitti:

Joo.

No juuri sitähän sinä offi täällä vaahtoat. Olet se ainoa oikea joka tuntee Danielin profetiat. Mene ittees. Syyttelet toisia siitä minkä itse teet... tiedätkö että se on juuri sitä valheen kaikella voimalla. Sen peruspilari on syyttää totuutta valheeksi, juuri siitä valheesta, jonka itse on luonut. Se on "valheen kaikella voimalla" sanonnan määrite ja sen juuri itse teit.

• offi10001
        offi10001 kirjoitti:

Joo.

Älä nyt pilaa tätäkin nimmaria.

• offi10001
        offi10001 kirjoitti:

Älä nyt pilaa tätäkin nimmaria.

Ja Jarmo , et ole suostunut vieläkään ottamaan kantaa esittämääni , Danielin unet , tulkintaan, vaikka tiedät ,-"Olet ainoa oikea joka tuntee Danielin profetiat."

Liiottelet ,
        suuri enemmistö tietää ettei Danielin kirjalla ole mitään sanomaa tähän aikakauteen eikä tulevaisuuteen.

Ja vain kristinuskoiset keksii siihen uusia selityksiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      66
      5455
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      2775
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      274
      2551
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2409
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1924
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      234
      1606
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      56
      1241
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1143
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      88
      1115
    10. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90