"Kiitos", kun olet päässyt pilaamaan elämääni ja mielenrauhaani.
"Kiitos" kun nautit kiusaamisestani ja siitä, että saat minut elämään jaksamisen äärirajoilla.
"Kiitos" kun et anna minun kunnolla nukkua öitäni.
"Kiitos" kun jatkuvasti vahdit ja kommentoit tekemisiäni ja tekemättä jättämisiäni.
"Kiitos" kun et suostu jättämään minua rauhaan monista kehotuksista huolimatta.
"Kiitos" kun asut seinänaapurina, kuvittelemassa että voit tunkeutua jatkuvasti reviirilleni vaikken ole antanut siihen lupaa enkä halua sinua lähelleni millään tavalla.
"Kiitos" kun aiheutat minulle jatkuvaa ahdistusta.
Eli: Halveksin ja inhoan sinua koska haluat ilmeisesti vain ja ainoastaan tuhota minut sinulle täysin tuntemattoman ihmisen, syystä jota en ymmärrä enkä tiedä.
Ja vielä "kiitos" tahoille, jotka vähät välittävät ahdingostani!!
Risuja naapurille
1
443
Vastaukset
- rajat
Naapurisi tarvitsee rajat. Ne voit ilmaista sanoin. Joka kerta, kun hän puuttuu henkilökohtaisiin asioihisi tai kyselee, muista ilmoittaa tiukasti, ettet halua keskustella omista asioistasi vieraiden kanssa. Tai ettei sinun asiat kuulu hänelle, niin kauan kun et häiritse hänen elämäänsä. Älä missään nimessä sorru puolustelemaan tekemisiäsi. Jos olet vahingossa häirinnyt, pyydä kohteliaasti anteeksi ja kerro, ettei tarkoituksesi ollut häiritä. Tuommoinen käytös johtuu usein "rajansa hukanneen" henkilön kasvuolosuhteista, joissa hänen omia rajojaan on loukattu. Sen vuoksi hänelle ei ole selvinnyt oman elämän ja toisten elämän "rajat". Hänet täytyy siis opettaa ja sen voi tehdä myös ihan ystävällisestikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834283- 1623528
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181581