Äksän voisivat työntää vaikka persuuxiinsa!!!!!!11
Teini-X tunkemista joka paikkaan...
4
609
Vastaukset
- tosiaankin
erityisesti se, että täällä ei kukaan KESKUSTELE. Kukaan ei vastaa ja kommentoi jo olemassaoleviin viesteihin vaan jokaikisen varhaismurrosikäisen täytyy aloittaa oma "keskustelunsa" omalla otsikolla. Vaikka onhan se sikäli ymmärrettävää, että topikit otsikoilla "iik", "moi", "sejse on ihan paska" jne. ei ole järin motivoivia... Mutta, silti - kukaan täällä ei edes yritä keskustella edes asiallisemmissa topikeissa vaan jokaisen pitää vain saada oma otsikko esiin. (Ja asiallisella en tarkoita mitään kuivaa vaarimeininkiä, noh, kyllähän te nyt ymmärrätte, järjellä varustetut ihmiset...)
- minä vaan
That's right man! Tarkoitan siis että asiaa puhutte!
- janika-84
..olen edellisen kirjoittajan kanssa täysin samaa mieltä.Ei ole mitään keskustelua,jos jokainen kirjoittaa oman asiansa erilleen muista...
Mitä muuten tarkoitit sanalla "topiki"? Kysyn vaan,kun en oikeesti tiedä mitä toi sana tarkoittaa!? - englanninkielistymistä
janika-84 kirjoitti:
..olen edellisen kirjoittajan kanssa täysin samaa mieltä.Ei ole mitään keskustelua,jos jokainen kirjoittaa oman asiansa erilleen muista...
Mitä muuten tarkoitit sanalla "topiki"? Kysyn vaan,kun en oikeesti tiedä mitä toi sana tarkoittaa!?Topic = aihe, otsikko englanniksi. Topikki on nykyään keskustelupalstoilla ihan yleisesti käytetty nimitys keskusteluotsikoista, tuo enkku kun valtaa alaa kovasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905157
- 534046
- 252169
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271837Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271227Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980