http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1420445723456.html
Minkähän vuoksi hän on siitä huolissaan? Minun mielestäni muukalaisvastaisuuden ovat aiheuttaneet muukalaiset ihan itse.
Islamisaatio on kuitenkin jo Suomessakin: http://www.liberolehti.fi/tervetuloa-islamisaation-suomeen/
Vaikka tuo onkin vasureiden mielipide-ja kulttuurilehden linkki, niin asia sinällään on ihan oikea, sillä "kuvitteellinen tarina ei ole niin kuvitteellinen kuin voisi uskoa. Käytännössä kaikki kertomuksen asiat tapahtuvat jo tällä hetkellä, mutta vain kristinuskon nimissä. Jos imaamit korvataan papeilla, islam kristinuskolla, moskeijat kirkoilla ja niiden rukouskutsut kirkonkelloilla, ei tarina ole enää fiktiota."
Mikähän lopettaisi typerät uskonnot "sukupuuttoon" maailmastamme? Loputkin kommarit joutaisivat samaan kelkkaan.
Merkel huolissaan rasismista!
2
<50
Vastaukset
- merkel on seko
Miksi merkel ei anna sakalaisten puolustaa maataan ja rauhaa?
Islan ei ole mikään rauhanomainen uskonto ja se on istutettu eurooppaan väärällä tavalla. tuolta tulee työttömiä musuja tuutin täydeltä ja odottaa, että heille muka pitää kaikki langeta kuin sossun luukulta.
Eurooppalainen hyvinvointi ei voi perustua siihen.
Merkel on väärässä. Hyvin vaarallista lähteä kieltämään rauhan puolustaminen.
saksa ja koko eu:n poliitikot ovat itse ruokkineet väärää kehitystä (sokeaa köyhälistön maahanmuuttoa) joka kurjistaa kaikki osapuolet.
Sitten kun tulokkaat uhkaavat alkuperäisiä, sen poliitikot tuomitsee itsepuolustuksen.
Tuota ei voi kuvailla muuten kuin narsismin käytöksenä. Käteinen on yhtä sekopää.
ei on tauti
yhdistetään kreikka ja saksa ja kaikki muut voi erota siitä pascaliitosta.- se ei vaan toimi
korjaus
EU ON TAUTI
saksa on ok siellä, mutta mä en pyytänyt syntyä suursaksaan enkä sen hullujen poliitikkojen käskytettäväksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492348- 262263
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161574Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271555- 1241447
- 191103
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut118963Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva334897