Elvis oli kala (Arvoituksen ratkaisu)

Elvis oli Kauris

Lienee paikallaan selvittää näin Elviksen syntymäpäivänä kyseinen legendaksi muodostunut lause viljasiilon läheisen aaltopeltivaraston seinässä (sittemmin purettu).

Päivänä muutamana 80 -luvun alussa Elviksen kuoleman jälkeen kaksi kaverusta väitteli Elviksen HOROSKOOPPIMERKISTÄ.
Toinen väitti kivenkovaan Elviksen olleen Kala (Kalat) ja toinen taas jotain muuta.

Tästä suivaantuneena päätti Kalan (Kalat) kannalla ollut ikuistaa mielestään oikean vastauksen aaltopeltivaraston seinään, pienessä hiprakassa.

15

3340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toni 80 luvulla

Väärin.elvis oli rakas monnini joka koki surullisen kuoleman jouduttuaan erään nuoren åke nimisen pojan alkoholinhuuruiseksi välipalaksi viljasiilon takana.
      älkää kysykö miten, olin itsekin humalassa ja melko avuttomassa tilassa erään kurvin pelen kanssa muhinoimassa.
      selvittyäni krapulasta ja takapuolta polttavasta kivusta, kirjoitin tekstin rakkaan kalani muistolle.

• Elvis oli Kauris

....selvittää näin Elviksen syntymäpäivän TIENOILLA.....

Elvis Aaron Presley

SYNTYI: 8. tammikuuta 1935, Tupelo, Mississippi, Yhdysvallat
      Kuoli: 16. elokuuta 1977, Memphis, Tennessee, Yhdysvallat

• TCOB

TCOB

• tsi dsg vag
        TCOB kirjoitti:

TCOB

Tsi dsg vag pommi

• Jollu
        tsi dsg vag kirjoitti:

Tsi dsg vag pommi

se tuli siihen seinään 1978 uudenvuoden yönä, kun olimme viettämässä uutta vuotta. Tiedän tasan tarkkaan kaverin, joka sen teki ja itse ja moni muu oli siinä vieressä.

• costelo
        Jollu kirjoitti:

se tuli siihen seinään 1978 uudenvuoden yönä, kun olimme viettämässä uutta vuotta. Tiedän tasan tarkkaan kaverin, joka sen teki ja itse ja moni muu oli siinä vieressä.

Höpö höpö

• Hipi 1
        costelo kirjoitti:

Höpö höpö

Olin itse mukana siinä nimimerkin Jollu kanssa. vaikka en tiedä kuka toi jollu on? Mutta juttu on ihan totta. Ainakin kolme tuosta porukasta asuu edelleen Savonlinnassa ja itse kirjoittajasta en tiedä onko edes hengiss? Joutui aikoinaan lähtemään kaupungista vähän niin pakosta. Velkojat perässä. Asui Stadissa ainakin vielä 90-luvulla. Teki kokin hommia. Velipoika oli tarjoilijana. taisi ryöstää jonkun raflan kassan ja sai potkut.

• jollu
        Hipi 1 kirjoitti:

Olin itse mukana siinä nimimerkin Jollu kanssa. vaikka en tiedä kuka toi jollu on? Mutta juttu on ihan totta. Ainakin kolme tuosta porukasta asuu edelleen Savonlinnassa ja itse kirjoittajasta en tiedä onko edes hengiss? Joutui aikoinaan lähtemään kaupungista vähän niin pakosta. Velkojat perässä. Asui Stadissa ainakin vielä 90-luvulla. Teki kokin hommia. Velipoika oli tarjoilijana. taisi ryöstää jonkun raflan kassan ja sai potkut.

Ei oo hengissä siitä porukasta enää, kun kode.sinuu hipi en muista, olit varmaan joku statisti nössö yai oot feikki.

• karu totuus ilmi
        jollu kirjoitti:

Ei oo hengissä siitä porukasta enää, kun kode.sinuu hipi en muista, olit varmaan joku statisti nössö yai oot feikki.

Elvis oli läski, sekakäyttäjä narkki joka tukehtui omaan oksennukseensa, tämä on totuus.

• karu juntti siinä
        karu totuus ilmi kirjoitti:

Elvis oli läski, sekakäyttäjä narkki joka tukehtui omaan oksennukseensa, tämä on totuus.

Mitä sitten?
        Tuskin se sinun ongelmasi on.
        Elvis nyt kuitenkin sattui tekemään musiikkia josta sadat miljoonat nauttivat vielä tänäkin päivänä.
        Tee perässä paremmuuttasi.

• karu totuus ilmi
        karu juntti siinä kirjoitti:

Mitä sitten?
        Elvis nyt kuitenkin sattui tekemään musiikkia josta sadat miljoonat nauttivat vielä tänäkin päivänä.

En voi sietää enkä arvostaa sekakäyttäjiä ja narkkeja, koko lapsuuteni oli sen johdosta sietämätöntä.

• välillä nieletyttää.
        karu juntti siinä kirjoitti:

Mitä sitten?

En arvosta minäkää ja on myös miun ongelma,asun olosuhteiden pakosta perheellisenä nätkillä kaartilantiellä.täälä näkee (lapsetkin) liikaa yhtäsun toista.

• mollaaja norppa

elvis oli burgeri

• viremolta vanhana

Eiku laurukaise lörtsy.pahanmakunen.

• Anonyymi

Kuha on Elvis! Sanotaan savonlinnassa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      162
      7116
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4108
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      47
      3467
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      142
      3166
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2916
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2306
    7. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      43
      2286
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      272
      2023
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      55
      1975
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1876
    Aihe