Näin tämän (tai ainakin pätkiä siitä) useampaankin otteeseen joskus 6-8 vuotiaana (85-87)
Elokuvassa etsittiin jotain kristalleja, maisema oli semmoista hiekkaa/kallioita, siinä oli kyklooppi joka taisi lennellä sellaisella moottorikelkan tapaisella vehkeellä, isompi pakettiautomainen alus joka leijui maan pinnalla... punaisilla lasereilla ammuttiin välillä. Nuo kristallit olivat kai tärkeä pointti elokuvassa, saattoi olla että niitä tarvittiin johonkin siirtymislaitteeseen...
Mikä elokuva kyseessä?
Apua!
3
796
Vastaukset
- Apua!
Unohtakaa se aikakonehomma, se olikin velipojan keksintöä, oli sekoittanut homman norjalaiseen sarjaan... Elementteinä siis on nuo kristallit luolissa, kyklooppi lentävällä mopolla, leijuva paku, punaiset laserit... ja kyseessä elokuva, ei sarja.
- kiituri
Olen myös etsinyt samaa leffaa ja en millään ole löytänyt. Joskus 5-6 vuotiaana tullu varmaan katottua ja muistan noi kykloopit hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1752968
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642566- 2032220
- 731849
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91651- 1021452
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951079