Olen aloittelija, muutamia satasia tai tonni silloin tällöin eri kohteisiin hajauttaen.
Osakkeet tai rahastot. Biotien valitsin pidemmälle aikajänteelle, nousee jonkin verran jos nousee. Kommentteja ja näkemyksiä tulevalle vuodelle Biotien kehitykselle? Pörssiä en jaksa koko ajan seurata ja kikkailla hetkellisillä muutoksilla, eikä siihen olisi aikaakaan. Voitto se on pienikin voitto, tuurilla tulee enemmän.
Tuhannella Biotietä
Hajauttaja
1
107
Vastaukset
- Pohjilta nousuun
Pientä nousua voi tulla, tuskin mitään räjähdysmäistä. Kurssi on nyt niin alhaalla, kannattanee kokeilla reippaalla kertasijoituksella hyvää myyntihetkeä odottaen. Miten olisi tuohon päälle vielä YIT, esimerkiksi pidemmällä kahden tai kolmen vuoden sijoitushorisontilla? Joskushan se kääntyy nousuun ja Venäjänkin tilanne tärkeänä markkinana tasaantuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672804
- 2012087
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501922- 711776
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91531- 811244
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961030