Kihon etunimi

Oliko

Oliko se joku "tarkoituksellinen loppupaljastus" se Kihon etunimi, onko se tullut aiemmin esille sarjassa? Naureskelin vaan, että "huu, suuri salaisuus, hänen nimensä on John" :D

Kai se sentään joskus on tullut esille? En ole mikään vakioseuraaja ollut, joten arvelin, että joku täällä varmaan tietää.

11

3956

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ekk

      Eihän sitä nimeä tosiaan oo paljastettu koko sinkkuelämän historian aikana...

      • Oliko

        Oli se kuitenkin vähän teennäinen se "paljastus".. Ja juuri se, että ketä nyt välttämättä kiinnostaa onko se John vai Jack vai mikä.. No, ehkä jotain sinkkuelämien suurta fania.. :)

        Itse tosiaan vain silloin tällöin olen sarjaa katsonut. Huomannut valitettavasti, että taso rupesi laskemaan alaspäin. Liekö sarja siksi lopetettu, kun ei enää keksitty "uusia" juttuja sarjaan. Jotenkin se loppu alkoi olla sitä saman jauhamista..


      • Tumppijukka
        Oliko kirjoitti:

        Oli se kuitenkin vähän teennäinen se "paljastus".. Ja juuri se, että ketä nyt välttämättä kiinnostaa onko se John vai Jack vai mikä.. No, ehkä jotain sinkkuelämien suurta fania.. :)

        Itse tosiaan vain silloin tällöin olen sarjaa katsonut. Huomannut valitettavasti, että taso rupesi laskemaan alaspäin. Liekö sarja siksi lopetettu, kun ei enää keksitty "uusia" juttuja sarjaan. Jotenkin se loppu alkoi olla sitä saman jauhamista..

        Niihän ne kerto siinä viikonlopun spesiaalissa että Carrie ei voinu rakastua kihoon ku se ei tienny sen oikeaa nimeä. Nyt tämä nimi 1paljastettiin ja ovet on Carrien kannalta auki "ihanalle" loppuelämälle.

        Toivottavasti tällä paikalla esitetään jatkossa yhtä viihdyttävää ja "leikkiyhteiskunta" kriittistä ohjelmaa. Hyvinä vaihtoehtoina olisi esim. SmackDown tai Raw tuolta subTv:n puolelta.


    • Kaarina

      Hei!
      Kyllä nimi on tullut joskus ohimennen sarjassa. Silloin kun heillä oli mennän seurustelua. Ei tosin kirjoitettuna vaan sanottuna.

      T: kaarina

    • Eulalia

      Siitä en tiedä onko nimi aiemmin tullut esille, mutta minulle sen "Johnin" näkyminen kännykässä symboloi sitä että Mr. Big on viimein Carrien suhteen vakavissaan, eikä sellainen pelkuri joka aina lähtee lopulta kiitämään.

      Tuollaisia tyyppejä on oikeastikin, joille kyllä hauskanpito aina kelpaa, mutta jos puhutaan seurustelusta, avo- tai avioliitosta... Sitä mennään sitten hyvin vaikeaksi tai ilmoitetaan jo alussa että me EMME seurustele. Olen moisen tuntenut itsekin. Sydämensä vain rikkoo jos lähtee siihen pelleilyyn mukaan. Harvalta onnistuu se että pitää fuck buddya.

      • fanittaja

        Ehkä myös sitä, että Carrien puhelimessa on nyt tyypin oikea nimi eikä muunlainen nimi. Eikös alkuvaiheessa auhdetta uutta kohdetta nimitetä usein jollain ns. partionimellä?


      • ,,,

        no

        kaikki eivät halua naimisiin ja lapsia ja asunto- ja auto- ja kesämökkilainaa ja kultaista noutajaa ja ikuisia kompropmisseja eikä etenkään lopettaa omaa itsenäistä elämäänsä yhteiskunnan ja kirkon parisuhdeodotusten vuoksi. joillekin esimerkiksi ystävät, hauskanpito ja monenlaiset kokemukset ovat koti-iltoja tärkeämpiä asioita.

        toivottavasti hyväksyt myös tällaisen elämäntavan valinneet.


      • Eulalia
        ,,, kirjoitti:

        no

        kaikki eivät halua naimisiin ja lapsia ja asunto- ja auto- ja kesämökkilainaa ja kultaista noutajaa ja ikuisia kompropmisseja eikä etenkään lopettaa omaa itsenäistä elämäänsä yhteiskunnan ja kirkon parisuhdeodotusten vuoksi. joillekin esimerkiksi ystävät, hauskanpito ja monenlaiset kokemukset ovat koti-iltoja tärkeämpiä asioita.

        toivottavasti hyväksyt myös tällaisen elämäntavan valinneet.

        Minulla ei ole mitään kenenkään valintoja vastaan, mutta puhuinkin siitä että jos jompikumpi on rakastunut toiseen ja toinen haluaa vain kermat päältä... Rakastuneena sitä haluaa tietenkin ihmisen aivan kokonaan. Pirun vaikea tilanne, jota toivottavasti itse en koe enää koskaan (siis yksipuolinen rakkaus).


    • herrrrrkkuperse

      paska homma et sinkkis loppu.... :( onneks kihon nimi sentään kerrottiin!

      • Rhanna

        Kihon oikeaa nimeä ei sarjassa ole kerrottu aiemmin. Tämä tuli hyvin ilmi esim. Jäähyväiset sinkkuelämälle dokkarissa. Siinä sanottiin ettei Carrie ole tiennyt Kihon oikeaa nimeä. Samoin luki uusimmassa Oho!-lehdessä jossa esiteltiin 35 faktaa ohjelmasta. Käsikirjoittajatkaan eivät tienneet kuin ihan loppumetreillä että Kihon oikeaksi nimeksi tulee paljastumaan John.

        Mutta mutta...jotain hyviä uutisia sentään, vaikka sarja päättyikin! Katsossa mtv:n ohjelmista vastaava henkilö kertoi että ainakin 5. ja 6. kauden uusinnat ovat luvassa jossain vaiheessa :)


    • Odessa

      Jos katsoit Sinkkuelämää dokkarin lauantaina niin siinähän kerrottiin että Mr Big oli Carrielle etäinen juuri sillä tavalla symboloitiin tätä etäisyyttä että ukkelia kutsuttiin vain Mr Big nimellä.

      Nyt viimeisessä jaksossa kun vihdoin ja viimein he menevät tosissaan yhteen Carrie on saanut Mr Big:in lähelleen ja hän John. :) I love it!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Halkokarilla ammuttu

      Halkokarin uimarannan metsissä/tiellä poliiseja juoksenteli n.13.30.Onko pahvihousut setvimässä sukuriitoja?
      Kokkola
      37
      4132
    2. Yle aamu taas huolissaan laittomasti maassa olevien terveydenhuollosta

      Yle se jaksaa aina nostaa tämän asian esille, vaikka ei pitäisi. Laittomasti maassa olevat pitää säilöä ja karkoittaa, e
      Maailman menoa
      240
      2591
    3. Mitä tehdä kun eräs henkilö seuraa puhelintani

      Ja informoi asioitani ulkopuolisille ja ei kyse ei ole viranomaisista vaan sairaasta yksilöstä joka ei jätä rauhaan vaan
      Ikävä
      248
      2484
    4. Mitä haluat

      Toisesta vai haluatko mitään
      Ikävä
      203
      1924
    5. Tuli yhtäkkiä kova ikävä sinua, J

      Olisitpa täällä, niin voisin halata ja suukottaa sinua juuri nyt... Vaikka tilanne on mikä se on, enkä voi tätä oikeass
      Ikävä
      104
      1806
    6. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      117
      1547
    7. Jengi haluaa että

      Lähden täältä pois. Syystä että? Antaa tulla syitä nyt.... Huomenta sitten viimeisen kerran. 💔🐺🖤
      Ikävä
      198
      1326
    8. Leskenpoltto, kastijärjestelmä ja muut asiat, joiden alkuperää ei tiedetä

      Leskenpoltto, kastijärjestelmä ja muut asiat, joita käytetään koko itää vastaan tietämättä niiden alkuperää. Aina kun o
      Hindulaisuus
      346
      1231
    9. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      95
      1118
    10. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      199
      1056
    Aihe