Että olet sisukkaasti sietänyt heidän kaiken loan, jonka olet päällesi saanut. Olet selviytynyt, raitis, kunnon mies. Kiitos siitä itselleni. Hyvää jatkoa ja voimia matkallasi.
kiitoz itselleni
Herrasmies Turusta
4189
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
Vastaukset 4
Vanhimmat
Lähetin itselleni kans onnittelukortin selviytymisestä vaikeasta vuodesta 2014. Hyvin ei mene vieläkään, mutta nyt taloni joudu pakkolunastukseen.
Onnistuminen kai meni sitten hiukan nuppiin. Nyt olen maistissa ollut jokapäivä viimeiset kolme viikkoa.
Nyt en tähän paikkaan löydä muita kiitettäviä kuin kylppärin peilikuvassa näkyvän jätkän.
Kiitti että kestit apean aamun ryyppäämään ratkeamatta vaikka viinaa olisi ollut kotona sammumiseen asti.
On huoli vähän yksin asuvalla, että kännipäissään tekee jotain ratkaisevan murhaavaa.
Siitä kiitän että meni päivänokosille niin kuin ennenkin. Unikakkiainen päätti virkistää. Pääsin tekemään pieniä kotihommiani, käymään kaupassa ja kantamaan klapit sisään lämpenemään kun eletään pintä pakkaspiikkiä.
Peilistähän näkyy ketä kiittää! Ainakaan en tiiä paljon muita eikä kukaan myöskään mua kiitä! Olen jaksanut näinkin kauan yksin, tarhaan ei kukaan olis mua halunnu, kouluun ei kukaan mua halunnu ja ykskin yritti että valittaisin yhelle asiasta joka sitä häiritsi, jos sitä itseään häiritsee niin sanokoon ihan itse mä en sulta käskyjä ota! Ja sehän oli sen takia että mä saisin syyt niskoilleni sehän ei mitään o tehny, no ei varmaan kun laittaa muut tekemään juttujansa ja jutut joita se itse on tehny niin kukaan ei niistä kerro! Ei haluta festareille tai konserttiin joissa myös oon ollu yksin ja joka paikassa yksin! Ainakin parempi olla yksin kun missään jengissä, jengit on järjestäytynyttä rikollisuutta! Vihakerho teki myös johonkin irc tai ii2 tai joku irkkauspaikka niin mulle jotkut valesivutkin, vihasivut! Mä en o tehny mitään sivuja en ees tiiä miten semmoset tehdään! Enkä ainakaan tee mitään seuranhakusivuja enkä Tinder! Euroviisuihinkin yritti biisi jossa haukutaan mua! Eikä nekään o koskaan keskustellu mun kanssa vaan kaikki on toisten paskapuhetta! Ennen sitäkin mua haukuttiin ohjelmassakin ja sitäkään en o haukkunu enkä o ollu sen kanssa ees tekemisissä! Radiossa on vihattu mua vuosia ja myöskään niille en o mitään tehny ja ennen ne haukku mua selän takana nyt lähetysajalla! Terveydenhuoltokin tuhosi mun terveyden eikä o hoitanu tapaturmaani kuntoon ja nyt en o voinu oikeen tehdä mitään kun ote perustuu siihen kun uloimmat sormet menee yhteen ja peukaloa ei o nyt jotain kolmeen vuoteen voinu taivuttaa ja ne kivut, kun en sillonkaan saanu kipulääkettä ja ne kivut mitä nyt on vaan kasvaa ja kasvaa! Fyysisiä, psyykkisiä ja psykosomaattisia kipuja! Vituttaa! Vihakerhoa mahtaa myös vituttaa kun oon edelleen täällä! BLOODY HELL I AM STILL HERE! Siteeraan nyt mitä lukee yhessä Volbeat albumissa jonka sanoi Winston Churchill IF YOU ARE GOING THROUGH HELL, KEEP GOING!