Niin että olisko jollain kertoa Perhosen sanat, kun en ite niin tarkkaan kuunnellut.? Ihana biisi :)
Perhonen -sanat?
5
1986
Vastaukset
- Nimetön
http://www.geocities.com/renehaavistofani/perhonen.html
mee tuohon osoitteeseen....siellä ainakin on yhet, tosin ei viralliset, mut jonkun fanin tekemät.- girl
kiitos aivan hirveesti!!!
- hessu
Voit saada Perhosen sanat jos ostat Popstars tytöt lehden. Eiku oliko siinä ensimmäisessä lehessä Valvon kappaleen sanat? No mutta kummiskin autoin vähän.
- siinois
Oon ehkä perhonen, nauraen, leikkien
käyn illoin kaupungilla, hauskaa seuraa saan
koskaan ei tietää voi onko jo aamunkoi
kun lento päättyy, ja käy perho nukkumaan
On kaikki hauskaa kun lamput vain loistaa
ja soitto sähköinen luo tunnelmaa
on synkkää hiljaisuus, rytmien vaihtuvuus
on mulle tarkoitusta totta, ainoaa
Kun uusi päivä on, saan nähdä auringon
sen paiste iltaperhon silmää häikäisee
aamuinen raikkaus, hiljainen kauneus
on uutta, lentojaan nyt perho aattelee
En tiedä onko se sittenkään hauskaa
mä mietin joskus, ja hiljaa mä oon
mua silloin itkettää, perhonen yksin jää
mua päivään jonkun viisaan käsi ohjatkoon - Perh0nenn
Perhonen - Tatuointuna pimppiiiiiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3182923Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301293PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741089
- 701030