Niin että olisko jollain kertoa Perhosen sanat, kun en ite niin tarkkaan kuunnellut.? Ihana biisi :)
Perhonen -sanat?
5
1973
Vastaukset
- Nimetön
http://www.geocities.com/renehaavistofani/perhonen.html
mee tuohon osoitteeseen....siellä ainakin on yhet, tosin ei viralliset, mut jonkun fanin tekemät.- girl
kiitos aivan hirveesti!!!
- hessu
Voit saada Perhosen sanat jos ostat Popstars tytöt lehden. Eiku oliko siinä ensimmäisessä lehessä Valvon kappaleen sanat? No mutta kummiskin autoin vähän.
- siinois
Oon ehkä perhonen, nauraen, leikkien
käyn illoin kaupungilla, hauskaa seuraa saan
koskaan ei tietää voi onko jo aamunkoi
kun lento päättyy, ja käy perho nukkumaan
On kaikki hauskaa kun lamput vain loistaa
ja soitto sähköinen luo tunnelmaa
on synkkää hiljaisuus, rytmien vaihtuvuus
on mulle tarkoitusta totta, ainoaa
Kun uusi päivä on, saan nähdä auringon
sen paiste iltaperhon silmää häikäisee
aamuinen raikkaus, hiljainen kauneus
on uutta, lentojaan nyt perho aattelee
En tiedä onko se sittenkään hauskaa
mä mietin joskus, ja hiljaa mä oon
mua silloin itkettää, perhonen yksin jää
mua päivään jonkun viisaan käsi ohjatkoon - Perh0nenn
Perhonen - Tatuointuna pimppiiiiiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1072381
- 1051862
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161784Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen981427Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1881376Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41255- 64936
- 56926
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi124923- 76900