MIKSI JEESUS EI TUNNE ITSEÄÄN MEIDÄN RAAMATUSTAMME???
NÄISSÄ KIRJOITUKSISSA HÄN SELITTÄÄ YKSITYISKOHTAISESTI JA SELKEÄSTI RAAMATUN TODELLISET TAPAHTUMAT, KUKA HÄN OLI JA MIKSI HÄN ON TULLUT TAKAISIN!!
Tutustu Jeesuksen omiin sanoihin täällä:
http://www.whoneedslight.org/current-messages-english-1/
Jeesus on palannut jo
Mitä kuuluu tänään
4
117
Vastaukset
- netti toimii
Jeesusko se siellä
- valheen keinoin
" Jeesusko se siellä " Eipä ole Jeesus vaan SUSI, lampaan vaatteissa.
- suseja
Olet lukenut liikaa raamattua, mennyt sekaisin, et voi tehdä enää omia johtopäätöksiä kun pelko ja epäilys on vallannut koko ihmisen, jumalassahan ei sellaisia ole
- S.A.
Tyhjänpäiväistä New Age -hörhöilyä, jota on netti pullollaan...
... Ja yksi (onneton) yritys tehdä tyhjäksi kaikkivaltiiaan Mahtava ja Loistelias Pelastussuunnitelma. Tarjotaan halpahintaista (mutta kimaltavaa) krääsää, vaikka Jumalalla on Jeesuksessa tarjolla Aitoa ja Todellista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316