millä siistin puutarhan?

N22

Olen iät ajat höylännyt vaan, mutta kasvaa nopeasti takasin ja sisäänpäin ja pistelee ja epämiellyttävää. Olen miettinyt jotakin sokerointia tai vahausta? kannattaako? kokemuksia? epilaattorilla en kestä ottaa kun sattuu aivan liikaa.

sokeroitteko/vahaatteko itse vai meettekö jonnekkin? mistä löydän paikkoja jotka sitä tekee?

5

382

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pirauta

Valtakunnan ylipuutarhurille ILKALLE pesialisti alallaan

• veetilläpoistettu

osta veetin ruskea putkilo ja pistä muutama minuutti ennen suihkuun menoa....kyllä tulee sileätä ja kestää jonkun aikaa kun alkaa kasvaan eikä ees pistele...

• 12x3 (M)

Mikäs tämä ruskea putilo oikein on?

Olen koettanut karvanpoistoaineita, mutta ne ei tuota tulosta vaikka olisi pitänyt kuinka pitkään iholla. Siksi vetelen höylällä. Alavatsalla kyllä tulee ongelmia välillä sisäänkasvun kanssa, mutta itte vehkeessä tätä ongelmaa ei juurikaan ole.

• stiga-man

Mulla on Stiga-merkkinen ruohonleikkuri, puutarhani on kylämme siistein.

• N40+

Suosittelen sokerointia kauneushoitolassa. Karvat poistuvat siinä kokonaan ja uudet karvat kasvavat tilalle käsittelyitä jatkettaessa aina vähän hennompina ja vaaleampina. Ei sänkeä, kutinaa, kirvelyä tai muita epämiellyttäviä oireita. Höylätessä karvat kasvavat aina nopeammin takaisin, pysyvät paksuina ja pistelevät. Sokerointi kannattaa tehdä n. 6 viikon välein, hoitoväli on tosin yksilöllistä ja saattaa vaihdella.

Itse olen käynyt sokeroinnissa jo pidempään ja olen ollut tosi tyytyväinen. Paikat pysyvät pehmeänä vaikka uusi karva kasvaakin tilalle. Alapään sokerointia tai vahausta ei kannata tehdä itse. Sokerointia tekeviä kauneushoitoloita löytyy runsaasti, toki riippuu asuinpaikastasi.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      124
      6602
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      53
      5664
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      78
      4423
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      85
      4303
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      102
      4071
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      84
      1426
    7. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      79
      1235
    8. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      334
      1227
    9. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      10
      1189
    10. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      35
      978
    Aihe