millä siistin puutarhan?

N22

Olen iät ajat höylännyt vaan, mutta kasvaa nopeasti takasin ja sisäänpäin ja pistelee ja epämiellyttävää. Olen miettinyt jotakin sokerointia tai vahausta? kannattaako? kokemuksia? epilaattorilla en kestä ottaa kun sattuu aivan liikaa.

sokeroitteko/vahaatteko itse vai meettekö jonnekkin? mistä löydän paikkoja jotka sitä tekee?

5

335

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pirauta

      Valtakunnan ylipuutarhurille ILKALLE pesialisti alallaan

    • veetilläpoistettu

      osta veetin ruskea putkilo ja pistä muutama minuutti ennen suihkuun menoa....kyllä tulee sileätä ja kestää jonkun aikaa kun alkaa kasvaan eikä ees pistele...

      • 12x3 (M)

        Mikäs tämä ruskea putilo oikein on?

        Olen koettanut karvanpoistoaineita, mutta ne ei tuota tulosta vaikka olisi pitänyt kuinka pitkään iholla. Siksi vetelen höylällä. Alavatsalla kyllä tulee ongelmia välillä sisäänkasvun kanssa, mutta itte vehkeessä tätä ongelmaa ei juurikaan ole.


    • stiga-man

      Mulla on Stiga-merkkinen ruohonleikkuri, puutarhani on kylämme siistein.

    • N40+

      Suosittelen sokerointia kauneushoitolassa. Karvat poistuvat siinä kokonaan ja uudet karvat kasvavat tilalle käsittelyitä jatkettaessa aina vähän hennompina ja vaaleampina. Ei sänkeä, kutinaa, kirvelyä tai muita epämiellyttäviä oireita. Höylätessä karvat kasvavat aina nopeammin takaisin, pysyvät paksuina ja pistelevät. Sokerointi kannattaa tehdä n. 6 viikon välein, hoitoväli on tosin yksilöllistä ja saattaa vaihdella.

      Itse olen käynyt sokeroinnissa jo pidempään ja olen ollut tosi tyytyväinen. Paikat pysyvät pehmeänä vaikka uusi karva kasvaakin tilalle. Alapään sokerointia tai vahausta ei kannata tehdä itse. Sokerointia tekeviä kauneushoitoloita löytyy runsaasti, toki riippuu asuinpaikastasi.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe