Olen iät ajat höylännyt vaan, mutta kasvaa nopeasti takasin ja sisäänpäin ja pistelee ja epämiellyttävää. Olen miettinyt jotakin sokerointia tai vahausta? kannattaako? kokemuksia? epilaattorilla en kestä ottaa kun sattuu aivan liikaa.
sokeroitteko/vahaatteko itse vai meettekö jonnekkin? mistä löydän paikkoja jotka sitä tekee?
millä siistin puutarhan?
5
382
Vastaukset
- pirauta
Valtakunnan ylipuutarhurille ILKALLE pesialisti alallaan
- veetilläpoistettu
osta veetin ruskea putkilo ja pistä muutama minuutti ennen suihkuun menoa....kyllä tulee sileätä ja kestää jonkun aikaa kun alkaa kasvaan eikä ees pistele...
- 12x3 (M)
Mikäs tämä ruskea putilo oikein on?
Olen koettanut karvanpoistoaineita, mutta ne ei tuota tulosta vaikka olisi pitänyt kuinka pitkään iholla. Siksi vetelen höylällä. Alavatsalla kyllä tulee ongelmia välillä sisäänkasvun kanssa, mutta itte vehkeessä tätä ongelmaa ei juurikaan ole.
- stiga-man
Mulla on Stiga-merkkinen ruohonleikkuri, puutarhani on kylämme siistein.
- N40+
Suosittelen sokerointia kauneushoitolassa. Karvat poistuvat siinä kokonaan ja uudet karvat kasvavat tilalle käsittelyitä jatkettaessa aina vähän hennompina ja vaaleampina. Ei sänkeä, kutinaa, kirvelyä tai muita epämiellyttäviä oireita. Höylätessä karvat kasvavat aina nopeammin takaisin, pysyvät paksuina ja pistelevät. Sokerointi kannattaa tehdä n. 6 viikon välein, hoitoväli on tosin yksilöllistä ja saattaa vaihdella.
Itse olen käynyt sokeroinnissa jo pidempään ja olen ollut tosi tyytyväinen. Paikat pysyvät pehmeänä vaikka uusi karva kasvaakin tilalle. Alapään sokerointia tai vahausta ei kannata tehdä itse. Sokerointia tekeviä kauneushoitoloita löytyy runsaasti, toki riippuu asuinpaikastasi.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El1246602MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny535664Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.784423NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun854303Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1024071Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.841426- 791235
- 3341227
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a101189Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?35978