Kiitos ystavallisyydesta!

Ruuneperi

Jostain kasittamattomasta syysta palsta kohtelee minuakin ystavallisesti - olen ikaankuin ihminen enka vihattu Ruuneperi, entinen Sheriffi.

Toivotan parasta menestysta palstalle, johon joskus kuitenkin kirjoitan.

Ruunemanni

9

566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anu.

      Itse sinä aiheutat Ruuneperi sen että
      sinua kohdellaan ystävällisesti.

      Et ilkeile, jos ei sinua pahasti loukata,
      ja muutenkin kirjoitat ystävälliseen sävyyn.

      Useammin saisit niitä runojasikin kirjoittaa,
      ne ovat niin hyvät, että mieli iloiseksi tulee.

      Miksi muuten ei paljon kukaan enää
      kirjoita runoja?

      Anna nyt runosuonesi pursuta.

    • Takatasku

      En ainakaan minä esittänyt tänne mitään uutta Rneberiä, vaan sen etisen ukon jonka vanhempia juttuja tuolta selailin.Eikä vanhan koiran tarvitse uusia temppuja opetella.Riittää kunhan muistaa entisetkin.

    • yxi

      ääkkösiä, kun ne ovat siellä ohjelmistossa olemassa. On meinaan kivempi lukea noita sepustuksia.

      • Saan kylla mutta vaihdan konttoria ja konetta paivittain.


      • Ruuneperi kirjoitti:

        Saan kylla mutta vaihdan konttoria ja konetta paivittain.

        Saada pilkut paikoilleen niin, että painat ensin
        sitä näppäintä jossa on kaksi pistettä (..) vierekkäin ja sen jälkeen esim. a-kirjainta niin näet että saitkin ä:n esille? Kokeile!


      • fiiuliN
        MdK-MdK kirjoitti:

        Saada pilkut paikoilleen niin, että painat ensin
        sitä näppäintä jossa on kaksi pistettä (..) vierekkäin ja sen jälkeen esim. a-kirjainta niin näet että saitkin ä:n esille? Kokeile!

        joka myöskin käy usein Espanjassa ja Suomeen tullessaan silti kirjoittaa ä:n a:ksi.
        Sanoi vain että on paljon helpompaa kirjoittaa a kuin ä.
        Ja kyllähän tuosta aivan hyvin meikäläinenkin selvän saa vaikka äät ovatkin ilman pisteitä, kuinka ei sitten muut saisi.
        Ja uskon ruuneperinkin tietävän miten menetellä.


      • fiiuliN kirjoitti:

        joka myöskin käy usein Espanjassa ja Suomeen tullessaan silti kirjoittaa ä:n a:ksi.
        Sanoi vain että on paljon helpompaa kirjoittaa a kuin ä.
        Ja kyllähän tuosta aivan hyvin meikäläinenkin selvän saa vaikka äät ovatkin ilman pisteitä, kuinka ei sitten muut saisi.
        Ja uskon ruuneperinkin tietävän miten menetellä.

        vaikka pilkut puuttuisivatkin.


      • Sini-vuokko
        MdK-MdK kirjoitti:

        vaikka pilkut puuttuisivatkin.

        Ei kaikkien koneet ole samanlaisia,minäkään en saa tällä koneella mitään tehtyä kuin tätä samaa
        kirjoittelua,onhan tämä jo aika vanha,mutta en viitsi kannettavaakaan pitää mukana joka paikass,
        tää kyllä jättää kirjaimiakin pois jos ei huomaa heti tarkistaa,mutta ehkä se vika on tässä kirjottimessa,tai sitten kirjotajasa.
        Hyvää jatkoo teil kaikille´ja hyvää Adventti aikaa.


      • ellumari
        Sini-vuokko kirjoitti:

        Ei kaikkien koneet ole samanlaisia,minäkään en saa tällä koneella mitään tehtyä kuin tätä samaa
        kirjoittelua,onhan tämä jo aika vanha,mutta en viitsi kannettavaakaan pitää mukana joka paikass,
        tää kyllä jättää kirjaimiakin pois jos ei huomaa heti tarkistaa,mutta ehkä se vika on tässä kirjottimessa,tai sitten kirjotajasa.
        Hyvää jatkoo teil kaikille´ja hyvää Adventti aikaa.

        Sini-Vuokko!
        Minulla taas on toisin päin, koneet ja vehkeet on viimeisen päältä...sanovat, mutta itse olen vanhanaikainen. Usein olen sormi suussa ja soitan nörttisukulaisilleni apua pyytäen.
        Hyvää Adventin aikaaa sinullekin ja kiitos "viimeisestä!"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe