moi keneellä on teidän mielestä hienot vaatteet piperilla, paigella vai phoebella?? mun mielestä phoebella..
kenellä on hienot vaatteet???
12
598
Vastaukset
- niiiiiiiiiiiiiiiiii.........
Pruella oli parhaat vaatteet...
mut jos uudesta charmedista pitää valita ei ainakaan paigella:sil on liian paljastavat..ei ainkaan piperilla:liian tavalliset.....eli phoebella:sillä on muodikkaita ja erinlaisii:) - Chihiro
Ehdottomasti Phoebolla....... :)
- LumottuGirl
Minusta kaikki näytteliät, (Paige, Phoebe ja Piper) ovat muodikkaita. Mutta eiköhän se Piper
minusta silti vie voiton. :) Tämä on vain oma
mielipiteeni.- jAA.........
nO PIPERILLÄ ON MUMMOVAATTEITA!!!!!!!!
Phoebe on muodikkain!!!!!!!!! - pulimummo
jAA......... kirjoitti:
nO PIPERILLÄ ON MUMMOVAATTEITA!!!!!!!!
Phoebe on muodikkain!!!!!!!!!On joo Piperilla mummovaatteita..
et ole sattunut huomaamaan että on aika usein pitänyt nahkahousuja?
ja se nahkajuttu joka tulee poninhännän tyveen on kanssa aika hieno...
Pitkät ja huippukuntoiset kiiltävät hiukset ovat aina kauniit ja muodikkaat, aikakaudesta riippumatta, ei todellakaan ole sama asia kuin tylsä.
ei mun mummo ainakan semmosia pitänyt, en sitten tiedä sinun mummostasi..
Pruella oli ehkä todellakin parhaat vaatteet, ja nykyisistä phoebe ja piper on aika tasaväksiä.
Paige on luku erikseen.. jos tykkää heilua puolialasti ja näyttää halvalta lumpulta niin on se sitten kai ihan okei. ja voisi nainen vähän hillitä sen huulikiillon käyttöä, silmiä särkee.
- Piper
Piperilla nätit vaatteet, sellaiset joita itsekin pitäisin.
- Piper93
musta Piperilla on hienoimmat vaattet koska ne ei o nii paljastavii...
- ..............
Piper käyttää mummu vaatteita miten joku haluuu edes pitää sellasii!!!Pohebe on bäst!!!!!
- Prue_Forever
niin Pruella oli, mutta nykyään ehdottomasti PHOEBE!
- ..........
Prue oli hirveä akka. Oikeassa elämässä Pruen esittäjää on kuvailtu ilkeäksi nartuksi. Shannen sai aikoinaan kenkääkin Beverly Hills sarjasta ilkeytensä ja alkoholin käyttönsä takia.
- paige
mun mielestä paigalla ja phoebella on kummallkin hienoja vaatteita, mut ne piperin vaattet ne on jotenkin niin arkiset mut eihän se mua haittaa mut aattelin vaan sanoo mun mielipiteen.moido
- ..............
phoebella on hienoimmat:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233000
- 681477
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751052Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746