Ootteko kiinnittäny huomioo siihen, että joka hemmetin vuosi nää ns. asiantuntijat haukkuu Kerhon lyttyyn jo ennenkö kausi on kerenny ees alkaan! Ei päästä lähellekään pleijareita jne. Jostain kumman syystä meillä on monta pronssia ja hopiaakin löytyy.
Johtuuko se siitä, että meiän materiaali ei oo niien mielst kummonen ja budjetti on pieni? Ehkä, mutta ei menestystä rahalla osteta, paitsi ehkä Jokerit. Mua kuvottaa koko revohka. Valmennusjohto on tehny hyvää työtä ja tehny OMISTAAN pelimiehiä. Vahvitus löytyy, mutta pääasiassa keskitytään omiin.
Ei kai sitä sitten nykyään pidetä minään kun heti ollaan tiputtamassa säälipleijareihin, mutta minä ainakin arvostan ja uskon tähän maanläheiseen kovaan duuniin! Terveisiä vaan Jokerille.
Mitäs mieltä ovat muut?
Mitä mieltä olette?
8
515
Vastaukset 8
- KUNNON KIEKKOA
MOLEMMAT PELAA
- Pohjoisen poika
täälä napapiirin tuntumassa on myös yks HPK fani! Ottaen huomioon että kerholta lähtee joka vuosi aina pistepörssin kärki miehet niin aina se vain Jalonen osaa taikoa samanlaisia huippu lahjakkaita tilale. Samaa rataa niin,SM-kulta on Hämeenlinnassa. HPK RULES!!!!!!!!!!
- kerrankin
Pohjoisen poika kirjoitti:
täälä napapiirin tuntumassa on myös yks HPK fani! Ottaen huomioon että kerholta lähtee joka vuosi aina pistepörssin kärki miehet niin aina se vain Jalonen osaa taikoa samanlaisia huippu lahjakkaita tilale. Samaa rataa niin,SM-kulta on Hämeenlinnassa. HPK RULES!!!!!!!!!!
saada pidettyä ne pörssin kärkimiehet kauden jälkeen. sitten kesällä jalonen taikoo pari ketjua lisää uusia huippuja ni mestaruus varma. mut ei. ku aina lähtee kenttä tai kaks parhaita äijiä ni ei helvetti.
- MMS
Pohjoisen poika kirjoitti:
EI TAIDA TUODA MESTARUUTTA HÄMEENLINNAAN..JALONEN TOI..KYLLÄ OIS HIENOA JOS SAATAS HPKOOLLE LISÄÄ MESTARUUKSIA
- Riikka
olen samaa ihmetellyt monta vuotta! maikkari ei näytä maaleja vaikka kerho voittanut monta peliä..myös kerhon sunnuntai tv pelit on kortilla..aina veikataan seittemännkes tai jotain... ja kuitenkin kerhohan on se joka on monta huippupelaajaa NOSTANUT pinnalle.nurminen,kapanen,hentunen,pärssinen,hassinen..kaikki on toki pelanneet muuallakin mutta kerhossa LOISTANEET....olis jo aika että kunnia tulee niille jotka sen ansaitsevat..toisin kun joku jokerit jotka OSTAA pelaajat..ja toisinaan jopa pilaavat ne siinä samalla.../ei kaikki parhaat pelaajat pelaa yhteen hyvin) kerho osaa aina löytää uusia hyviä pelaajia..JA SE ON HATUNNOSTON PAIKKA!!! vinkki myös maikkarille..lätkää on muuallakin kun kehäkolmosen sisäpuolella!!!!!kärpät!!!kerho!!!jyp!!!kaikki!!!!
- jepe
ootko iso tissi
- BenAmy
Tuntuu että asiantuntijat eivät muista vuotta pidemmälle SM-liigan tapahtumia. Joka vuosi liigan loppumisen jälkeen Kerho on "Vuoden yllättäjä". Minulle ainoa yllätys on se ettei Kerho ole vielä voittanut mestaruutta.
Viimeisen 14 kauden aikana Hpk on ollut play-offeissa 9 kertaa ja vaikuttaa että tälläkin kaudella heidät nähdään loppuotteluissa.
Tsemppiä Hämeeseen! Unelma/painajaisfinaali minulle olisi Kärpät-Hpk.- man-legally
PELAA NÄTTIÄ KIEKKOA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää63779- 157753
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25750Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.98712Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93667Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193636- 22582
- 61572
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks34516On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78460- 39455
- 57445
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25427- 70423
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.74422Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9419- 54408
On kyllä tosi surullista
jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais68397