Niin alhaalla ei kukaan kulje.

erkki.

5

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuuntelin saarnan. Se oli puhtaasti saarnattua Jumalan sanaa. Muuta tästä en osaa sanoa kuin kiitos olkoon Jumalalle, että Hänen sanaansa yhä viljellään rikkaasti ja että sen kautta saamme sieluillemme rohkaisua ja rakennusta.

Jumalan armo liikkuu alhaalla.

• ajan- merkit, on hienoa, että kirjoitat palstalle.

Olen usein halunnut tämän sanoa, mutta trollit ovat työllistäneet minua vähän liikaakin.

Haluan, että kaltaisesi kirjoittajat voivat kirjoittaa tänne, erehtymätöntä Jumalan sanaa.

Siunausta .....

• 00000000

Minä myös olen nauttinut lukea tekstejäsi. Kiitos niistä.

Tuota saarnaa en ole vielä kuunnellut, mutta samalta sivustolta löytyy valtavasti muita hyviä saarnoja, joten en epäile, etteikö tuokin olisi sitä :).

Laulun kuuntelin, ja se on myös koskettava. Kiitos tässä vaiheessa myös nimimerkille "erkki.", että linkitit tuon tänne. Sinäkin olet kirjoittanut todella asiallisia juttuja täällä.

Itselläni on asiallisuudessa pysymisessä välillä haasteita, mutta yritän, yritän...

• shrink kirjoitti:

ajan- merkit, on hienoa, että kirjoitat palstalle.

Olen usein halunnut tämän sanoa, mutta trollit ovat työllistäneet minua vähän liikaakin.

Haluan, että kaltaisesi kirjoittajat voivat kirjoittaa tänne, erehtymätöntä Jumalan sanaa.

Siunausta .....

Kiitos kiitoksista ja siunausta teille kaikille myös! Eikä vain teille vaan myös kaikille muillekin, erimielisille! Yritetään pitää keskustelu asiallisena ja rauhallisena ja olla eri mieltä muistaen että jokaisella on omantunnonvapaus päättää suhtautumisestaan näihin asioihin.

• evita-

Kuuntelin tuon saarnan. Mieleeni nousi se kun täällä maailmassa ihmiset ovat monissa kärsimyksissä ja vaivoissa. On alaspainettuja, alistettuja, huonoissa olosuheissa eläviä. Ihmsiä joilla ei ole mitään sairaus tai sota on kaiken vienyt. Voiko enää alempana ihminen olla. ajattelin, että kuka määrittelee sen kuka on alhaalla ja kuka ylhäällä, lähempänä Jumalaa. Ollaanko me hyvinvoinnissa ja yltäkylläisyydessä olevat oikeastaan ylempänä kuin nämä kurjat ja kärsivät. Eikö asia voisi olla paremminkin päinvastoin.

Voiko olla ettei ulkonaiset olosuhteet määrittelekään sitä kuinka alhaalla, tai ylhäällä ihminen on. Ehkäpä sen vertaaminen käydäänkin siellä ihmisessä itsessä, mitä siellä sisällä on. Suurikin maallinen kärsimys voi olla suurin siunaus, ja ihminen voi olla lähempänä Jumalaa kuin tiedostaa ja aavistaakaan. Ja yltäkylläisyydessä oleva, ylpeydessään välinpitämätön onkin oikeastaan alhaisin.

https://www.youtube.com/watch?v=UzyVA4IXHcs

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      274
      3487
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      132
      1880
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      300
      1629
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      79
      1470
    5. 78
      1451
    6. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      53
      1166
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1150
    8. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      68
      1029
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      1021
    10. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      22
      1007
    Aihe