Onko sinulla omaa naismakua?

wceffwv

Vai haluatko samoja kuin kaikki muutkin? Vai peräti luulet, että kaikilla miehillä on samanlainen maku?

39

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sonne

Mulla ei ole erityistä makua. Tämä ei tarkoita sitä että olisin jollain tasolla mauton, vaan sitä että makuja on sangen monia. Ja koska on näin, niin se on oltava näin myös muilla miehillä. Sellaisessa ei ole mitään järkeä, että olisi vain jokin sapluuna, jota netissä sovitella ruutuun ilman kuvaa, ja jonka tilalla on vain sisältöä.

(naurua)

• nakki & muussi

Yleensä minua on sanottu vain mauttomaksi.

• Sonne

Huomasitko muuten, että kysymyksessä puhuttiin "muista" miehistä. Eli esitettiin kysymys sillä varjolla, että olisimme jossain trendissä, emmekä uskaltaisi haluta mitään muuta kuin sitä mitä naapurin jamppakin haluaa.

(reps)

• Sonne
        Sonne kirjoitti:

Huomasitko muuten, että kysymyksessä puhuttiin "muista" miehistä. Eli esitettiin kysymys sillä varjolla, että olisimme jossain trendissä, emmekä uskaltaisi haluta mitään muuta kuin sitä mitä naapurin jamppakin haluaa.

(reps)

Tällaisesta yhteneväisyyshierarkiasta irtoaminen on traumatisoivaa. Eli siinä tapahtuu kaksi asiaa samaan aikaan. Ensinnäkin halutessasi jotain muuta kuin muut, irtoat joukosta. Eli menetät ja saat, etkä joudu tappelemaan siitä yhdestä ainoasta.

Loppu on historiaa.

• ihana iso perse

Kim Kardashian

• tällainen nainen

Unelmieni nainen: Pieni, siro, ujo, hoikka, silmälasipäinen, hieman nörtti, pienirintainen, kuntoileva, hyväsydäminen, työssäkäydä, tykkää matkailusta, siveellinen, omaa hyvät käytöstavat, perusälykäs, järkevä, rauhallinen ja pystyy elättämään itsensä.

• NaiNeN.

Toi on muuten just ku mä :D

• piiloalfa

Nämä, mutta matkailu, käytöstavat, silmälasit ja työssäkäynti eivät ole niin oleellisia asioita. Ja siveellinen sinkkuna, mutta tietenkin lutka minun kanssani. Ei tarvitse olla neitsyt.

• piiloalfa
        piiloalfa kirjoitti:

Nämä, mutta matkailu, käytöstavat, silmälasit ja työssäkäynti eivät ole niin oleellisia asioita. Ja siveellinen sinkkuna, mutta tietenkin lutka minun kanssani. Ei tarvitse olla neitsyt.

Niin ja ei saa tykätä romanttisista komedioista ja huonosta musiikista. Kasvissyönti ja videopelaaminen isoja plussia.

• Tällainen nainen
        NaiNeN. kirjoitti:

Toi on muuten just ku mä :D

Sääli kun tiemme eivät kohtaa tuolla reaalimaailmassa :)

• sillitrooli

Pidän naisista, joilla on mielenkiintoista sanottavaa, tai muuten ilmaisevat itseään jollain tavalla (esim taiteen kautta) niin että kiinnostun.

• neiti ruiskukka

Hei, tuttu nimimerkki jostain vuosien takaa.. Kirjoittelit varmaan joku öö.. 3-4 vuotta sitten palstalle kun mulla tuli silloin täällä piipahdettua ensimmäistä kertaa. Ootko vastikään palaillut palstalle?

• sillitrooli
        neiti ruiskukka kirjoitti:

Hei, tuttu nimimerkki jostain vuosien takaa.. Kirjoittelit varmaan joku öö.. 3-4 vuotta sitten palstalle kun mulla tuli silloin täällä piipahdettua ensimmäistä kertaa. Ootko vastikään palaillut palstalle?

Joo, kirjoittelin aiemmin. Tässä on ollut nyt vuoden tauko. Tai oikeastaan olin ajatellut, etten kirjoittaisi enää kertaakaan tänne, mutta tuli repsahdettua nyt olikohan eilen vai toissapäivänä... Entä itse, oletko kirjoitellut pitkään tänne? Muistan kyllä silloin muutama vuosi sitten jutelleeni sun kanssa.

• neiti ruiskukka
        sillitrooli kirjoitti:

Joo, kirjoittelin aiemmin. Tässä on ollut nyt vuoden tauko. Tai oikeastaan olin ajatellut, etten kirjoittaisi enää kertaakaan tänne, mutta tuli repsahdettua nyt olikohan eilen vai toissapäivänä... Entä itse, oletko kirjoitellut pitkään tänne? Muistan kyllä silloin muutama vuosi sitten jutelleeni sun kanssa.

Jotain puolisen vuotta, viime kesästä asti.. Välillä kyllä vähän epäaktiivisemmin ja taukoja pidellen. Aika totaalisesti tämä porukka oli täällä kyllä kolmen vuoden jälkeen vaihtunut. Joo minäkin muistan jutelleeni, mutta en kyllä enää yhtään että mitä :)

"Tai oikeastaan olin ajatellut, etten kirjoittaisi enää kertaakaan tänne, mutta tuli repsahdettua nyt olikohan eilen vai toissapäivänä..."
        Okei, varo vaan ettet koukutu liiaksi :)

• sillitrooli

Jotain puolisen vuotta, viime kesästä asti.. Välillä kyllä vähän epäaktiivisemmin ja taukoja pidellen. Aika totaalisesti tämä porukka oli täällä kyllä kolmen vuoden jälkeen vaihtunut. Joo minäkin muistan jutelleeni, mutta en kyllä enää yhtään että mitä :)

"Tai oikeastaan olin ajatellut, etten kirjoittaisi enää kertaakaan tänne, mutta tuli repsahdettua nyt olikohan eilen vai toissapäivänä..."
        Okei, varo vaan ettet koukutu liiaksi :)

Joo täytyy varoa koukuttumasta, tämä on siinä mielessä vaarallinen paikka. :)
        Sinänsä onneksi on nykyään yksi juttu, jonka harjoittelu vie niin paljon aikaa - oikeastaan kaikki aika minkä vain pystyy käyttämään, pitäisi käyttää siihen - että ei ole kyllä mitenkään edes varaa koukuttua pahasti.

• neiti ruiskukka
        sillitrooli kirjoitti:

Joo täytyy varoa koukuttumasta, tämä on siinä mielessä vaarallinen paikka. :)
        Sinänsä onneksi on nykyään yksi juttu, jonka harjoittelu vie niin paljon aikaa - oikeastaan kaikki aika minkä vain pystyy käyttämään, pitäisi käyttää siihen - että ei ole kyllä mitenkään edes varaa koukuttua pahasti.

Ompa mystistä... joo se on hyvä, että elämästä löytyy muutakin kuin The palsta, vaikka tämäkin on toisinaan ihan leppoisaa aivot narikkaan ajanvietettä :)

• Af Pöppenström

Ompa mystistä... joo se on hyvä, että elämästä löytyy muutakin kuin The palsta, vaikka tämäkin on toisinaan ihan leppoisaa aivot narikkaan ajanvietettä :)

Nti ruiskukka käynyt sillitroolia vetämässä? (provo)

• hieno esitys oli
        Af Pöppenström kirjoitti:

Nti ruiskukka käynyt sillitroolia vetämässä? (provo)

Way hoooo!

• sillitrooli

Joo, no ei se mitään kauhean mystistä ole, mihin täytyy aikaa käyttää. En ole salainen agentti tai diplomaatti tms. :D
        Se asioiden harjoittelu vain liittyy ammattialaan, joka on aika harvinainen, ja jos laittaisin sen tänne, niin sitten tarvitsisi olla tosi varovainen ettei tule enää mitään muita tunnistetietoja. Ei sitä ikinä kuitenkaan tiedä kuka näitä palstoja lukee, niin mieluummin varon tunnistelijoita.

• intj87

En ole mielestäni niin tarkka ulkonäön suhteen kuin tämän palstan ätämit keskimäärin. Haluan naisen jolta löytyy henkistä kypsyyttä, älykkyyttä ja kiinnostusta maailmaa kohtaan. Itseäni pienempi koko ja/tai sirous on tärkeää että voin kiinnostua fyysisesti, mutta en tuijota painoindeksiä vaan riittää että ihminen on suunnilleen terveissä mitoissa. Leveä lantio ja hyvän kokoiset rinnat on aina plussaa muttei mitään ehdottomia vaatimuksia. Tatuoinnit ja lävistykset näen pääosin mauttomina. Ujous ja intorovertti luonne viehättää. Omaisuudella ja koulutuksella ei ole mitään väliä jos nuo edellä mainitut henkiset ominaisuudet täyttyisivät. Haluaisin siis pääosin löytää ihan elämänkumppanin enkä mitään koriste-esinettä, mutta mahdottomaltahan se tuntuu kun itsellä ei ole noiden vastaavien henkisten ominaisuuksien lisäksi muuta tarjottavaa.

• Kiltti atm

Minulle kelpaa ihan tavalinen kioskin myyjä tai joku ompelija. En ole nirso ulkonäön suhteen, pitää olla mukava ja rauhallinen luonne

• scrg

Kaikkien miehien maku ei ole täysin samanlainen, mutta turha kuvitella myöskään että jokaiselle naiselle on joku, jonka mielestä hän on paras.

Eli en samoja kuin kaikki muutkin vaan samoja kuin moni muukin. Mutta eihän tuolla ole mitään paljonkaan väliä, koska vain niiden haluamisilla on väliä, jotka haluavat toisensa.

• 5+16

Eipä sillä ole väliä, kaikki naiset kuitenkin viedään käsistä ja lopuille en itse kelpaa.

• ätmi

Mun naismaku noudattelee melko tyypillisiä linjoja: kiva, mukava ja ihana.

• ätmi

ei ole isot vaatimukaet mutta silti et sinäkään kelpaa kun kerran ätmi olet tässä se taas nähdään kuinka tylyjä ne naiset on ei kelpaa hyvä ja kunnollinen mies ei vaan jännämies kelpaa

• ätmi

18-30 vuotias perusnätti normaalipainoinen tai vähän pyöreä l-kokoinen hyvä perse ja tissit empaattinen ja iloinen siinä mun nainen

• ätmi

lisäys ei tarvitse olla neitsyt monen nussima käy myös hyvin kunhan ei ole tautinen

• Von Lausevits

Sinne päin, juu, kunhan ikä on jotain 22(osaa jo ajatella itse)-25(mutta ei ole vielä liian vanha).

• Von Lausevits
        Von Lausevits kirjoitti:

Sinne päin, juu, kunhan ikä on jotain 22(osaa jo ajatella itse)-25(mutta ei ole vielä liian vanha).

Tosin vain käyttämätön käy.

• Ikisinkku M

Tiedätte varmaan makuni, en sitä tässä sen kummemmin. en tiedä onko kaikilla muillakin miehillä sama maku mutta ainakin pitäisi olla.

• fhhhhhhhhhhj

Laiha nainen!!!! Lihavia naisia liikaa Suomessa. Sitten luonteeltaan kiltti, huumorintajuinen, kokematon, fiksu, luotettava ja mukava.

• rrrtttttttt

Muodokas ja värikäs rokkimimmi hyvällä itsetunnolla, positiivisella ja avoimella luonteella.

• No viimeksi tykästyin Abigail Spenceriin. Joo, tuli tsiigattua Suitsia...

• Niin ja Sarah Raffertykin on siinä sarjassa jotenkin niin mahdottoman viehättävä tapaus...

• Jii007

Oma unelmanaiseni olisi sellainen ruskeat hiukset omistava, vähän meikkaava, joku 160cm pitkä ja hoikahko. Luonteeltaan välittävä, siveellinen, kiltti, ujo, ymmärtäväinen ja ennen kaikkea sellainen, että hyväksyisi minut kaikkine vikoineni.

Melkein kaikista ulkonäkövaatimuksista voisin luopua, mutta muuten toivoisin naisen olevan tuollainen kuin kuvailin.

• Äädämi

Kuka tahansa haluaa panna 16-vuotiasta kaunista blonditeiniä, jolla on isot mutta kiinteät tissit.

• syvä huokaus

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      229
      7653
    2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      45
      5110
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4792
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3458
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      2025
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      30
      1910
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1839
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1687
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      37
      1629
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      149
      1386
    Aihe