Totuus

Veritas

Savoalisen suvun kohdalla yhteiskunta olisi päässyt helpolla jos isi olisi laskenut vain lakanoille!

10

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syväluot. henkilökuv
    • henkilökuvaus

      Vähänpä suuttui. Ja sitä vituttaa kun ei tiedä kenen on.

    • odottavalla kannalla

      Ei näy sivuilla vieläkään. Onpas nyt hidasliikkeinen tuo ylläpitäjä. Varhainen lintu madon löytää.

    • Auts!

      Nyt tais isohihna katketa ihan kerralla :)

    • Auts!

      ÄRÄM: asutko tosiaan samassa talossa kuin A? Tarkoitatko nyt p...aa kirjaimellisesti vai sen kirjoituksia?

    • Pikku Artsuli

      tuo kaikkien psykologia-opiskelijoiden harras päiväuni :)
      "Katsokaa miten sekaisin voi joku ihminen ollakaan" :)

    • Ei se edes tiedä

      kuka sen oma isä on. Sen verran tiuhaan kävi ovi makuukammarissa Kirstinmäen lähiössä 60-luvulla :) Vaihtoehtoja on parikymmentä, mutta ketään ei edes kiinnosta koko asia. Eihän se pystynyt edes olemaan isä omille lapsilleen, vaan lapset nukutettiin ja alapäät tutkittiin Jorvissa. Melko rankkaa touhua.

      Arvailuja on esitetty mutta jäljet on jo nähtävissä. Hullu mikä hullu.
      Päihderiippuvainen naistenhakkaaja, joka on elänyt täysin isättömän elämän.
      Tommosii niistä sitten tulee. Pakkohoitokaan ei ole.

    • Mahtaa olla ollu

      hienoo elämää ku ei edes tiedä kuka oli oma isä. Ehkä sitä lohdutti se et ei sen oma äitikään tienny kuka sen isä oli. Vaihtoehtoja oli n. 20 ja siks se lapsena haahuilikin Kirstinmäen lähiöissä ja kysyi jokaiselta vastaantulleelta mieheltä olik se sen iskä.
      Nyt 5-kymppisenä se purkaa isättömyyttään omilla kotisivuilla ja muistelee omaa tahraista pinnasänkyään ja niitä mällisiä lakanoita. Kauhee lapsuus ollu sillä :(

    • Koittakaa ymmärtää

      sitä rassukkaa, joka on eläny isätöntä elämää jo 50 vuotta.
      Aina se on jätetty, jokaisessa elämänsä vaiheessa. Eikä isastä oo hajuakaan.
      Jossain kirjoituksessahan se ite vihjaili et sen oma veli olis sen isä?

      Jopa ensi- ja turvakodin väki aikanaan kielsi sitä edes tulemasta heidän tiloihin.
      Jokainen ihminen tässä maailmassa on aina jättäny sen. Aina.
      Paitsi ulosottovouti, poliisit, käräjätuomarit ja sossut :)

    • Kattokaa miten

      kivasti se ylläpitäjä yrittää epätoivoisesti muistella omaa isäänsä:
      (sen kotisivuilta lainattu kirjoitus, tosi liikuttavaa tekstiä 5-kymppiseltä):

      "Parahin "psykopaatti" Xxxxxxxx,

      laitoin Sinulle lapsien (jälleen kerran) kuvia sähköpostiisi jotta voit koristella niillä vartalosi. Isäsi teki lie samoin iltaisin selkääsi kiivetessä, liimasi mällilläsi toisten lasten kuvia vartaloonsa ja pinnasänkysi seinustaan pääsi yläpuolelle.

      Hento pieni ote, lopun sä muistat ulkoa..."

      Tuossa kirjoituksessa on hyvin selkeästi mitä se itse muistaa lapsuudestaan :(
      Ei kauheasti ole kivoja lapsuusmuistoja sillä. Ihan ku tulpatonta mopoa....... :(
      Ei mikään ihme että se on tänä päivänä noin sekasin, moni muukin oisi.
      Eikä oo tainnu tuosta perheestä yhtään kelvollista aikuista tulla? Surullista.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe