Tuksu ei ole enää julkkis kun Seiska ei tee juttuja

No Julkkis

Eikös Tunkki aiemmin kertoillut, että Seiskan paperilehteen tulisi juttu ja upeita kuvia Hawaijin matkalta. Eipä näy sellaista. Ei Seiskakaan enää tee Tunkista mitään juttuja. Tunkki ei ole enää mikään julkkis. Aivan surkeaa!

58

843

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikö ole julkkis

ihanko totta?

• outoa

Kyl hää on julkku,eikä Ellu oo
        niin rohkee tytsä ku Johku,nih.

• Puolangan eunukki

Tunkki saa mennä. Aleksi Kanniainen on Tunkki2.0!

• outoa

Muutosten tuulet puhaltaa,
        Tuksu on aina julkkis,kun sen
        pippurimaatkin jo tunnistaa kaukaa
        hulmuavista hiuksistaan,ja täyteläisistä huulistaan,nih.

• matka juttu

Reissaavathan (tavisten lisäksi) meidän muutkin julkkiksemme kaiken aikaa ulkomaille, mutta ei niistä matkoista mitään lehtijuttuja tehdä. Paula Koivuniemi ravaa alvariinsa New Yorkissa ja Miamissa, samoin Anna Abreu, Cheek, Lenita Airisto jne ovat aina joko lähdössä tai tulossa matkalta.

Miksi siis Johanna Tukiaisen matkasta pitäisi tehdä juttu?

Ja me näädäthän tiedetään matkasta jo ihan kaikki!

• sankari matkaaja

Mainitsemasi henkilöt eivät matkaa maailmalla T-paidassa ja naamiaisasussa raahaten muovikassia nukkuen vuorokauden humalassa transithallin penkillä. Siinä se ero.

• outoa

Elokuvaa vaan kehiin,Johkista meinaan,
        Maaaattikiiiii sai,
        haluuuuu kuvaaaaaa.......!!!!!!!

• Cash-postum

Tunkki kuvitteli täyttävänsä matkakassan postuumisti.

• El Patio

Toiveikas voi aina olla, mutta realismistakaan ei olisi haittaa tässä tapauksessa.

• nyt kävi näin

Tuksu ei ole julkkis, joten Tuksu on siis yksityishenkilö. Näin Tuksu voi vetää oikeuteen KAIKKI hänestä ikinä lausutut tai kirjoitetut kunnianloukkaukset. Pian Tuksu on rikas perijätär, perii nimittäin sievoiset summat jatkossa ulosotossa asioivilta näädiltä. Ja se on OIKEIn Hahahahaha :D D:D:D:D:d

• Näädät vipeltävät

Skenaario on järkyttävä!!1

• outoa
        Näädät vipeltävät kirjoitti:

Skenaario on järkyttävä!!1

Kauhuskenaario,eeeeek........!!

• Mennyt maailma

Tunkin julkisuusarvolla on ollut hiipuva trendi jo pitempään.

• ei ole pisnesnainen

Seiskan ei kannata enää maksaa Tunkille senttiäkään Havaijisen matkajutusta, koska Hymy ehti julkaista videon, missä pikkupoika lyyhistyy Tunkin painon alla.

Se, että Tunkki meni ihan ilmaiseksi videolle, pilasi hänen mahdollisuutensa tienata reissujutulla:) On se tyhmä.

• Miksi viipynee?

Julkaiseekohan Hymy myös sen leikkaamattoman rantasikavideon?

• Muikkelis
        Miksi viipynee? kirjoitti:

Julkaiseekohan Hymy myös sen leikkaamattoman rantasikavideon?

Toivottavasti video saadaan esiin pian.

• God save the Queen

Tunkki on kuitenkin ainoa julkkis, jonka touhuja seuraan. Mitään en usko hänen tarinoistaan, mutta nautin kun näädät paljastavat ne valheiksi.

Tuhnun pers´kärpäsistä ei pitäisi kirjoittaa mitään. He ovat täysiä mitättömyyksiä.

• Diane Saxobeat

Ne pers´kärpäset antavat maustetta tuohon glamourhullupuuroon.

• Oikeus-Näätä

Ne kyllä kirjoittelee kaikenlaista, näin Virtaska 9.1. (7L):

”Julkinen anteeksipyyntö Johannalle. Tämä koskee sitä ns. "paljastuskirjaa", jossa itsekkin syyllistyin valheisiin ja ikäviin nimityksiin, mutta mua painostettiin siihen tosi paljon, esim. mua tultiin erään lehden toimesta tapaamaan Iisalmeen asti ja juotettiin humalaan ja kokoajan ääninauhuri oli päällä , toki itsessäni oli paljon vikaa, kun menin suoltaa tuollaista pas-kaa ja aion myöntää kaikeb oikeudessa ja myös Mia Oksasen valheet... Tässä tää. Anteeksi Johanna ! Teen tämän ystävänä

• Wannabekusettaja
        Oikeus-Näätä kirjoitti:

Ne kyllä kirjoittelee kaikenlaista, näin Virtaska 9.1. (7L):

”Julkinen anteeksipyyntö Johannalle. Tämä koskee sitä ns. "paljastuskirjaa", jossa itsekkin syyllistyin valheisiin ja ikäviin nimityksiin, mutta mua painostettiin siihen tosi paljon, esim. mua tultiin erään lehden toimesta tapaamaan Iisalmeen asti ja juotettiin humalaan ja kokoajan ääninauhuri oli päällä , toki itsessäni oli paljon vikaa, kun menin suoltaa tuollaista pas-kaa ja aion myöntää kaikeb oikeudessa ja myös Mia Oksasen valheet... Tässä tää. Anteeksi Johanna ! Teen tämän ystävänä

Tunkki 10.1. (FB): ”Joni: olet samanlainen pas-kanpuhuja ja ku-settaja sekä wannabe kuten Juhakin! Menkää te naimisiin keskenänne!”

• itku pitkästä ilosta
        Wannabekusettaja kirjoitti:

Tunkki 10.1. (FB): ”Joni: olet samanlainen pas-kanpuhuja ja ku-settaja sekä wannabe kuten Juhakin! Menkää te naimisiin keskenänne!”

Toi Virtaskan "julkinen anteeksipyyntö" (on kylläkin sellainen oikeassa elämässä, että julkaistaan valtakunnallisessa lehdessä) on jo poistettu :D

• Tunkki Facessa 10.1.

Tunkki Facessa 10.1. aamuyöllä:

“I though that LOVE is real. It was all fake. The only one I ever trust anymore (besides my mother) is God. I will see you in heaven, my beautiful sister Julia! The picture is from Hawaii, Oahu the North Shore about 30.12.2014.

En usko enää rakkauteen, mutta uskon sentään Jumalaan ja esim. eläinten pyyteettömään rakkauteen. Olen pahoillani Petri Princess Penna, Heidi Sutinen, yms. kaikki muutkin sekopäästä, joka valehteli olevansa rakastunut muhun. Kyseinen tyyppi ei ole koskaan edes nähnyt vielä kunnon rakkautta, eikä näillä näkymin tule sitä myöskään näkemään.

Kuten sanottu, Uudessa testamentissa on useampi kohta ja yksi menee näin: "älkää pelätkö, sillä meitä (hyviä) on enemmän kuin heitä." Kohtia on vaikka kuinka paljon mutta olen väsynyt taas. Alan nukkumaan, hyvää yötä kaikille!
      -Johanna Tukiainen”

The picture from Hawaii: http://aijaa.com/ONseTx

• Tunkin jatkis

Tunkin jatkis: ”I just LOVE my pug!!!! Rakastan elaimia, mopsi on yksi suosikkejani! There r a lot of people who r fake, who r lying, who r bull-shitting, but the dogs never fail in love!

Joni Johtaja Virtanen on julkisesti loukannut, olen pahoillani hanen puolestaan, vaikka asia ei mulle kuulukaan sen enrmpää. Olen pahoillani Petri Princess Penna, tiedän että unesi jonka näit ei ole mitään "sattumaa", eikä täällä Julian taulut tipahtele alas betoniseinästä ihan sattumalta vaan!”

• Kiss & Dog
        Tunkin jatkis kirjoitti:

Tunkin jatkis: ”I just LOVE my pug!!!! Rakastan elaimia, mopsi on yksi suosikkejani! There r a lot of people who r fake, who r lying, who r bull-shitting, but the dogs never fail in love!

Joni Johtaja Virtanen on julkisesti loukannut, olen pahoillani hanen puolestaan, vaikka asia ei mulle kuulukaan sen enrmpää. Olen pahoillani Petri Princess Penna, tiedän että unesi jonka näit ei ole mitään "sattumaa", eikä täällä Julian taulut tipahtele alas betoniseinästä ihan sattumalta vaan!”

Kissing with a dog: http://aijaa.com/hUwbF4

• Joko......

Joko niitä Honolulun kuvia(500kp) on nettiin tupsahellut?

• kysynvaan

Ei se muija ole oikeasti ollut missään ulkomailla.......

• Petite-Tuhti

The picture from Hawaii: http://aijaa.com/ONseTx

Kuvat ovat vielä photoshopattavana P. Pennalla. Kohta ankara työ on valmis...

• tajunnanvirtaa

Matkarapot ainakin ovat viihdyttävää luettavaa. Kotimaan tyrkkysakki Tuksun ympärillä taasen on epäkiinnostavaa. Ne kun saisi potkaistua pois remmistään, romanit ja muut luikut woodpeckerit.

• Mausteena menevät

Tuo tyrkkysakki tuo mukavasti maustetta tuohon hullupuuroon.

• Hymy tekee juttuja

12.1. Hymy-lehti: ”Tuksu nolasi itsensä!”

”Lukemisen ymmärtäminen ei taida olla kohublondi Johanna Tukiaisen vahvin laji. Juoppohullun päiväkirja -kirjoillaan maineeseen noussut kirjailija ja kolumnisti Juha Vuorinen on entinen alkoholisti. Hän kirjoitti toissa vuoden jouluna, Julia Tukiaisen kuoleman jälkeen, Johanna Tukiaiselle julkisen ”varoituskirjeen”. Hän entisenä alkoholistina pelkäsi Tuksun juovan itsensä hengiltä.

Vuorinen kertoikin tuovansa jouluna 2015 joko ruusupuskan omilla jaloillaan kävelevälle Tuksulle - tai vievän sen tämän haudalle. Nyt Johanna on herännyt vastaiskuun, hieman yli vuosi tapahtuman jälkeen.

Seiskan blogissaan Tuksu kirjoittaa olevansa edelleen hengissä. Hän tosin muistaa päivämäärän väärin. Vuorinen puhui joulusta 2015, ei tammikuun alusta 2015. Vielä siis on aikaa jäljellä, lähes vuosi. Vuorinen on Tuksun mielestä niin ikään ”joku freelance-toimittaja”.

Johanna itse on myöntänyt päihdeongelmansa. Häntä on nuhdeltu asian tiimoilta myös yhdyskuntapalvelunsa aikana. Tuksu ei kuitenkaan näemmä halua muiden käsittelevän asiaa.”

Artikkeli kuva: http://www.hymy.fi/uutiset/tuksu-nolasi-itsensa

• Selvänäkijältä

Hymy tiesi kertoa 10.1.2015:

”Selvänäkijä Tuksulle: Joudut vankilaan!

Hymy-lehden selvänäkijä on katsonut julkkisvuoteen 2015. Ennusteita on laadittu kymmenille eri julkkiksille, eivätkä ne ole mitään oraakkelimaista höpinää, vaan suoraa puhetta. Muun muassa kohujulkkis Johanna Tukiaiselle visio kuuluu:

- Näen vankeusrangaistuksen, jota hän yrittää välttää muuttamalla ulkomaille. Hänet kuitenkin löydetään ja hän joutuu kiven sisään. Vankeusaika ei kuitenkaan ole pitkä, vain pari kuukautta. Johanna löytää myös rakkauden, joka tukee häntä vankila-aikana.

Oho! Ennustuksia lisää painetussa lehdessä.” Artikkeli kuva: http://www.hymy.fi/uutiset/selvanakija-tuksulle-joudut-vankilaan

• Tappouhkaus

Johanna Tukiainen kirjoitti Facebookissa 4.8.13:

”Mä räjäytän seuraavaksi pommeilla koko Viikin eläinlääkärilaitoksen, jossa pitävät pieniä suloisia koiria ilman omistajiania itkemässä”

”VAPAUTAN KAIKKI ELÄIMSET SIELTÄ HÄKEISTÄ, NÄIN VIIME YÖNÄ UNTA ETTÄ VANHEMPANI OSTIVAT FRETIN JA VUOHEN KOTIIMME, IHME UNI! JA HE SANOIVAT, ETTÄ ELÄIMIÄ HEKIN, NYT KÄYDÄÄN RÄJÄTTÄMÄSSÄ HÄKEISSA OLEVAT ELÄIMET!!!!!!!! JU-MALISTE!!!!!”

Kuva Tukiaisen tekemästä pommi-isku-uhkauksesta:
        http://www.seiska.fi/images/upload/ugc/web/4490/2013/08/05/p1816nnqlp1201hq3hbe9d910ee4.jpg

• Viesti virkamiehel

Dolls Diary:

"Nimi: Johanna Tukiainen
        20.08.13 11:38 pm

HENKiLÖKOHTAINEN ViESTI ELLi VALTOSELLE "eläinsuojelusta"

Tekisi mieli sanoa nyt sellaiset sanat kyseiselle Eliille, että mut varmaan pidätettäisiin niiden takia taas kerran!!!!! Ensinnäkin ihana Elli, tulet maksamaan tästä ja kovat rahat!! Ensinnäkin juristini lähettämä kirje minulle kauttasi oli: "Etsimme koirille sijaisperheitä ja jos emme löydä niitä, joudumme lopettamaan kaikki koirat."

Ensinnäkin, minä lopetan sinut Elli Valtonen, ennenkuin sinä lopetat yhtäkään koiraani!!!!! Laitan vaikka pommin koko Viikkiin jossa vapautan myös häkeissä olevat eläimenne!

Kukaan ämmä ei määrää tässä maassa että koirani otetaan huostaan ilman mitään kunnon syitä saati että uhkailet vielä heidän lopettamisellaan!!

Kuten sanoin jos en saa omia perhernjäseniäni takaisin niin uusi mieheni tulee lopettamaan sinut Elli! Ja onneksi mieheni sattuu olemaan turvallisuusalalla, kuten sanoin hän vaikka pippurisuuttaa sinut kuoliaaksi, ei voisi vähempää kiinnostaa saa-tanan akka!!!!!”

• Otettiin talteen
        Viesti virkamiehel kirjoitti:

Dolls Diary:

"Nimi: Johanna Tukiainen
        20.08.13 11:38 pm

HENKiLÖKOHTAINEN ViESTI ELLi VALTOSELLE "eläinsuojelusta"

Tekisi mieli sanoa nyt sellaiset sanat kyseiselle Eliille, että mut varmaan pidätettäisiin niiden takia taas kerran!!!!! Ensinnäkin ihana Elli, tulet maksamaan tästä ja kovat rahat!! Ensinnäkin juristini lähettämä kirje minulle kauttasi oli: "Etsimme koirille sijaisperheitä ja jos emme löydä niitä, joudumme lopettamaan kaikki koirat."

Ensinnäkin, minä lopetan sinut Elli Valtonen, ennenkuin sinä lopetat yhtäkään koiraani!!!!! Laitan vaikka pommin koko Viikkiin jossa vapautan myös häkeissä olevat eläimenne!

Kukaan ämmä ei määrää tässä maassa että koirani otetaan huostaan ilman mitään kunnon syitä saati että uhkailet vielä heidän lopettamisellaan!!

Kuten sanoin jos en saa omia perhernjäseniäni takaisin niin uusi mieheni tulee lopettamaan sinut Elli! Ja onneksi mieheni sattuu olemaan turvallisuusalalla, kuten sanoin hän vaikka pippurisuuttaa sinut kuoliaaksi, ei voisi vähempää kiinnostaa saa-tanan akka!!!!!”

Tappouhkaus kuvana: http://aijaa.com/FyM1rH

• Tunkki uhkaili

Tässä Johanna Tukiaisen Facebookissa 21.8.2013 aamuyöllä julkaisemat uhkailuviestit:

”Tapan sut Elli, pidät koiria häkeissä ilman omistajien lupaa!!!!!!!!"

”Elli kohta tulee pas-kaa niskaan!!!!!”

”Oon mielummin itse häkissä kuin viattomat koirat per-kele!!!!!!!!”

• Pimeää txt

• Tuomela

Hymylle Tuksun toiminta ja tapahtumat ovat yhä juttulähde, hyvä.

• Pitkä tähtäin

Jos Seiska lopettaa yhteistyö Tunkin kanssa, nappaako Hymy hänet suosikkitalliinsa ja bloggaamaan?

• Miksi?

• Miksi? kirjoitti:

Ihmettelen yhä tuota Marja-äidin avautumista...

Miksi ihmettelet? Näädäthän nimen omaan ovat vaatineet Marja-äidin avautumista? Miksi läheinen (äiti) ei saa kertoa menetyksestään julkisesti? Onko se joku tabu, että menetyksestä ja kuolemasta ei saa puhua?

• valas mereen

Paperilehdessä ei ole aikoihin ollut möhkäleestä juttua. Ei niitä Tuksun netistä pöllimiä kuvia saa julkaista eikä niiden sattumalta kapakassa nähtyjen känniäijien naamoja joita Tunkki kutsuu deiteikseen.

• Simpukan vilautus

Tunkin pitäisi pian tehdä jokin kunnon tempaus, jotta media kiinnostuisi... miten olisi esim. reissu Eduskuntataloon ja glamourshoe istuntosalin parvekkeella?

• Jeesus hiuksissaNI
        Simpukan vilautus kirjoitti:

Tunkin pitäisi pian tehdä jokin kunnon tempaus, jotta media kiinnostuisi... miten olisi esim. reissu Eduskuntataloon ja glamourshoe istuntosalin parvekkeella?

Tai sitten taas mukaan jonkin amerikkalaisen evankelistan sessioon.

• tietotoimisto live

Seiskalivestähän voitte päivittää tiedot hänestä.

• Paras tietolähde

Tältä palstalta päivitetään tiedot siitä, missä ja miten Tuksu parhaillaan taapertaa...

• Verkossa…

Seiska 23.1.15: ”Oho, Johanna Tukiainen vaihtoi kiihkeitä suudelmia nuoren miehen kanssa - kuva!

Kohukaunotar Johanna Tukiainen bongattiin viime viikon lauantain ja sunnuntain välisenä yönä helsinkiläisessä Swengi-karaokeravintolassa.

– Johanna nähtiin kaulailemassa ja suutelemassa nuorta miestä tanssilattialla, Seiskalle kerrotaan. http://aijaa.com/LsZkyE

Artikkeli: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Oho-Johanna-Tukiainen-vaihtoi-kiihkeita-suudelmia-nuoren-miehen-kanssa-kuva/1064594

• BlondienSota2
      • BlondienSotaa

Tunkki Facessa 30.1. illalla: ”Ei muuta kommentoitavaa asiasta, meitä riittää joka junaan..... Miksi ihmeessä arvostelisin transsukupuolisuutta kun kavereissani on heitä?

Arvostelen ihmisen luonnetta ja epärehellisyys on asia jota en voi sietää. Täällä on hieno matka ja Seiska Liveen tulee kokoajan matskua..... :) naurattaa väitteet että olisin "kateellinen", huomiohakuisuutta taas kerran kyseiseltä "tytöltä."

• outoa

missä v....sa ne matskut,jo ollaan toista vuorokautta lomailtu ja vain rättislumppua kuvattu,
      toimiihan ne pelit,hyppää mereen kelluun.

• Ell-Allu-ja-unkki

Elena Vikström syrjäytti nopeasti Tunkin ja säteilee Seiskan sivuilla (Seiska 6.2.15):

”Povipommi Elena Vikström: Sovinto Tuksun kanssa!
      Pojaksi syntynyt povipommi Elena Vikström antoi Johanna Tukiaiselle anteeksi. Kohukaksikon välille syttyi raju some-riita, kun Johanna kirjoitti ilkeitä viestejä Elenan Facebookiin tämän kerrottua transsukupuolisuudestaan.

Johanna kutsui Elenan helsinkiläiseen ravintolaan illalliselle pyytääkseen häneltä anteeksi.

- Johanna oli ollut keikalla Espanjassa, ja keikka oli mennyt aika huonosti. Johanna oli juonut jonkin verran alkoholia, ja hän kirjoitti silloin vaikka mitä muidenkin ihmisten Facebookeihin. Mielestäni anteeksi pyytäminen oli hyvä juttu, Elena kertoi Seiskalle.

Elena ei osaa sanoa kuinka kauan sovinto kestää.

- Johanna on aika ailahteleva. Kohta hän taas suuttuu jostain, povipommi naureskeli.”

Seiska: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Povipommi-Elena-Vikstrom-Sovinto-Tuksun-kanssa/1065362

• Ellu-Allu

• Iilimatovittu

Tunkki aamukatkerana 9.2. klo 5:30 (Fb):

”Elena (oikeasti Aleksi) varastelee edesmenneen kaunottaren omaisuutta ja pyrkii transsukupuolisena Playboohin.,,,, OMG BUT U R NEVER GOING TO MAKE IT, ehkä mahdollisesti Jallun mustavalkokuva.

Mistä lähtien miehet ovat fanittaneet munansa leikanneita miehiä????
        HYI VIT-TU suoraan sanottuna, ja pari iilimatoa siinä vieressä!”

• Syntymäsynkkä

• Sotanorsu-ja-Kirahvi

Sotanorsu ja Kirahvi ovat siis taistossa keskenään (7L, 10.2.):

”TEIN ELENASTA VASTARIKOSILMOITUKSET
        Nyt riittää "Elena" wannabe julkkis sun valehtelusi kaikesta!!!! Ensinnäkin ensin kielsit olevasi alunperin poika. Sen jälkeen hait mediaa kertomalla sen kuitenkin. Olen nähnyt sut kaveriporukassa pari kertaa ja olet itse kaikkea muuta kuin "tasapainoinen" ihminen!!!!

Ns. Bimboblonditkin näyttävät ruudinkeksijältä sinun rinnallasi! Mua ei todellakaan kiinnosta elämäsi ja jokaisella voi olla haaveita, tosin tiedän itse mistä nyt satun puhumaan kantapään kautta …" Loput turinasta, 7L: http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/TEIN-ELENASTA-VASTARIKOSILMOITUKSET/1065481

• möhkäle0965

Kova möhkäle on höpöttää, etanasuu suoltaa tsykoottista tarinaa jossa vilisee jeesukset ja aertot, pukkaa miljonääriä ja liikemiestä, kielioppi hakusessa kun viina on haperoittanut aivot jo ihan miten vaan- kuntoon. Voi voi on kovaa juopon elämä. Eikä tunkki ole julkkis, tunkki on vitsi josta jokainen saa jotain jos kehtaa myöntää että sen plökiä seuraa...

• Mennyt-on-ollutta

No eikun lycka till; Tuksun sanoin: uusi päivä on uusi armo!

• MulletPartsilla

Tunkin uho (Fb 11.2.): ”Antaa kuule suomalaisten pitää "tuksunsa", olen kohta kaukana lopullisesti tästä maasta...... ;)”

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      93
      3554
    2. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      56
      2526
    3. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      15
      2448
    4. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      70
      2306
    5. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      16
      2191
    6. Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen

Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.
      Ikävä
      102
      1242
    7. Kaste pelastaa ihmisen

Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm
      Kaste
      567
      1107
    8. Uskon todistus

Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik
      Kaste
      261
      1016
    9. Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko

Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K
      Luterilaisuus
      400
      1015
    10. Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla

Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday
      Maailman menoa
      142
      979
    Aihe