Puutteeseen varsinkin iltaisin kaipaan miestä kenen syliin painatua. Sitten mies painatuisi minuun, mut kun ei.
dildo auttaa pahimpaan.
14
310
Vastaukset
- stadin kundi
Voisin helpottaa puutettasi mieluusti ;)
- stadin kundi
Olettaen tietty et oot 18
Minkä kokoinen se voisi olla?
- 20cm
Olin 17v kun olin alasti dildo sisälläni, pikkuveljeni kesken kaiken yllätti. Jäi katselemaan ja kiihotuin kun katseli. Käskin ottaa housut pois kun katseli. En avannut että sillä oli niin iso muna kun seiso. Otin dildon pois ja sanoin että saa kokeilla. Kyllä oikea muna tuntu hyvälle, oli yhtä halukas kun minäkin.
- komistusxxxx
kik juselius 22 komeaa seuraa jos kaipaat.
Kirjoita minulle [email protected]
- Dildoauttaa30
dildo auttaa pahimpaan.
Puutteeseen varsinkin iltaisin kaipaan miestä kenen syliin painatua. Sitten mies painatuisi
Niinhän se on. Seksi ja läheisyyden tarve ovat eri asioita. - SöpöPentu
Onhan se lelu vierellä lämmittämässä ;)
RÄÄÄÄÄÄYYYYYY RRRRÄÄÄÄÄYRYRRR RRÄÄÄÄÄÄYYYYYYY - Puutteeseen
Kenenkään naisen ei tarvitse elää puutteessa jos ei itse sitä halua.
- Ptt777
Lisää kikki ni jutellaa ptt777 :)
- SöpöPentu
Haaveita sulla riittää
TUU mun luo !!! Haluaisin saattaa sut "taivaisin " ....olla sun koneenkäyttäjäsi !!!! Tunkeutua sun pineen pilluusi jälkiliukkaille !!!! Laueta sun sisääsi ja tuntea sun pillusi sykkeen kyrvälläni !!!!!
- bhui
Puhu miehille ! muuten joudut tyytymään dildoon ... mä voisin naida sua ...
- SalkkuMuurinen
Taas näitä susirumia ruuppuja jotka kitisevät etteivät saa aisaa....jos olisit edes vähän siedettävän näköinen, pökkijöitä olisi jonossa ovellasi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510212
- 816803
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon424887- 614537
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella714237Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313799- 472878
- 362655
- 402300
- 2161912