Onko ketään vapaita urheilullisia tai muuten vain aktiivisia naisia, jotka haluisivat vakavan parisuhteen tällaisen trollimiehen kanssa.
Minulla on monia hyviä ominaisuuksia:
1) Omillaan toimeentuleva, talo ja perunamaa.
2) Huumoria
2) Hyvä laskupää
3) Tietenkin iso pippeli
4) Taito käyttää pippeliä ja tuottaa sillä orgasmeja
5) Taito tuottaa orgasmeja naiselle myös kielellä ja suulla
6) 80-luvun varmatoiminen nissani
Etsitään trolli naista naisystäväksi.
10
77
Vastaukset
- Svetlana Rönkkö
missä on ilmoittautimiskaavake?
- Viisas trolli
Svetlana. Voitaisiin nyt ensin vähän tässä tutustua, en ole mikään rattopoika ja jakele lomakkeita kaikille kyselijöille.
Eli kerroppa sinä missä tykkäät erityisesti trollata ja onko sulla minkälainen lantionseutu? Osaatko heiluttaa sitä niinkuin et välittäisi? - Svetlana Rönkkö
Viisas trolli kirjoitti:
Svetlana. Voitaisiin nyt ensin vähän tässä tutustua, en ole mikään rattopoika ja jakele lomakkeita kaikille kyselijöille.
Eli kerroppa sinä missä tykkäät erityisesti trollata ja onko sulla minkälainen lantionseutu? Osaatko heiluttaa sitä niinkuin et välittäisi?Kaikki kantakirjasonnit ja rattopojat leimataan korvamerkinnällä, aika epätoivoista käyttää Trolli palstaa treffiseuran hakemiseen. Eihän se häpee oo, mutta noloa joka tapauksessa.
Trollaillessa en syrji mitään palstaa, kaikki käy.
Olen ihana nainen. Minulla on timmi tiimalasivartalo ja ihanteellinen synnyttäjän lantion. Tule ja heittäydy kanssani hulahula tanssiin.
Missä vaiheesa annat näytteen mainitsemastasi huumorista? Annatko myös orgasmitakuun?
Vähän tuhmaa.. - Viisas trolli
Svetlana Rönkkö kirjoitti:
Kaikki kantakirjasonnit ja rattopojat leimataan korvamerkinnällä, aika epätoivoista käyttää Trolli palstaa treffiseuran hakemiseen. Eihän se häpee oo, mutta noloa joka tapauksessa.
Trollaillessa en syrji mitään palstaa, kaikki käy.
Olen ihana nainen. Minulla on timmi tiimalasivartalo ja ihanteellinen synnyttäjän lantion. Tule ja heittäydy kanssani hulahula tanssiin.
Missä vaiheesa annat näytteen mainitsemastasi huumorista? Annatko myös orgasmitakuun?
Vähän tuhmaa..Valitettavasti Svetlaana olet hieman liian yksinkertainen ja huumorintajuton minun makuuni.
Eli et kelpaa.
Laitan nyt sinulle tasoisesi vitsin minkä varmasti ymmärrät ja pidät hauskana.
Pikku Kallen äiti pesi Kallen kalsarit Andylla ja ne räjähti.
- maatalon emäntä.
Paljonko nisussa kilometrejä,pitääkö lukema paikkansa ja löytyykö talvirenkaat?
- Viisas trolli
Kilsoja on reilusti alle 200 000, luultavasti pitää, mutta saattaahan vaijeri aikaisemmilta omistajilta olleen poikki jossain vaiheessa. Rehellisyyden nimissä täytyy siis todeta, että kilometreistä en voi sanoa mitään varmaa, paitsi että niitä on.
Talvirenkaita on 7kpl, tosin vain neljä mahtuu alle yhtä aikaa. Kesärenkaita on 5kpl, koska yksi on vararengas, tarvittaessa myös talvirenkaista voi tehdä kesärenkaita ottamalla nastat pois.
Siis olen erittäin vakavarainen renkaiden suhteen.
Tankkaan 98E, vaikka kulkis 92E. Kerran tankkasin 99, mutta alkoi selvästi parantunut kiihtyvyys hirvittää, joten olen päättänyt pitäytyä 98E.
Miltäs kuulostaa Maatalon emäntä, synkkaako meillä? Mä kiinnostuin susta, kun sulla on noin teräväkatseinen tapa huomioida autostani kaikki oleellinen, ehkä jopa vähän ihastuin. ;)- maatalon emäntä
Isi opetti tytölle että tie miehen mahaan käy auton kautta vaimitensenytmenikään. Vaikka vaikutat varsinaiselta herkkupalalta ja kultapojulta ei pidä mennä hätäilemään. Mistä tiedän ettet olekin joku pinnallinen korealainen mukaurheiluauto jossa ei viisarikaan toimi kun vaijeri on poikki?
Mitä jos oletkin niitä poikia joita kiinnostaa paljonko metsää ja paljonko peltoa?
Vastauksena itselleni että molempia paljon...
- Viis. trol.
No, mittari toimii, voin todisteena lähettää kuvan, jossa kannan kolmea täyttä vesiämpäriä yhtäaikaa, kohti pihasaunaa.
Nyt kiinnostuin, ei rahasta vaan, kylvämisestä.
Tulikin vitsi mieleen.
Mies ihmetteli kaveriltaan, että miten toi sun emäntäs ahteri on noin päässyt muutamassa vuodessa leviämään.
Kaveri tokas, että kyllähän se tiukkaakin puuta oleva pöllinpää leviää, kun siihen tarpeeks kiilaa hakkaa.- maatalon emäntä.
Klik.. Haluatko poistaa kyseisen viestin. Klik.
Klik oli ääni siitä kuin v.trolli lensi roskalaatikkoon.
Ei muuta kuin uutta matoa koukkuun...
- V.t.
Mä siis etsin madolle ämpäri....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818