Etsitään trolli naista naisystäväksi.

Viisas trolli

Onko ketään vapaita urheilullisia tai muuten vain aktiivisia naisia, jotka haluisivat vakavan parisuhteen tällaisen trollimiehen kanssa.

Minulla on monia hyviä ominaisuuksia:

1) Omillaan toimeentuleva, talo ja perunamaa.
2) Huumoria
2) Hyvä laskupää
3) Tietenkin iso pippeli
4) Taito käyttää pippeliä ja tuottaa sillä orgasmeja
5) Taito tuottaa orgasmeja naiselle myös kielellä ja suulla

6) 80-luvun varmatoiminen nissani

10

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Svetlana Rönkkö

      missä on ilmoittautimiskaavake?

      • Viisas trolli

        Svetlana. Voitaisiin nyt ensin vähän tässä tutustua, en ole mikään rattopoika ja jakele lomakkeita kaikille kyselijöille.

        Eli kerroppa sinä missä tykkäät erityisesti trollata ja onko sulla minkälainen lantionseutu? Osaatko heiluttaa sitä niinkuin et välittäisi?


      • Svetlana Rönkkö
        Viisas trolli kirjoitti:

        Svetlana. Voitaisiin nyt ensin vähän tässä tutustua, en ole mikään rattopoika ja jakele lomakkeita kaikille kyselijöille.

        Eli kerroppa sinä missä tykkäät erityisesti trollata ja onko sulla minkälainen lantionseutu? Osaatko heiluttaa sitä niinkuin et välittäisi?

        Kaikki kantakirjasonnit ja rattopojat leimataan korvamerkinnällä, aika epätoivoista käyttää Trolli palstaa treffiseuran hakemiseen. Eihän se häpee oo, mutta noloa joka tapauksessa.

        Trollaillessa en syrji mitään palstaa, kaikki käy.

        Olen ihana nainen. Minulla on timmi tiimalasivartalo ja ihanteellinen synnyttäjän lantion. Tule ja heittäydy kanssani hulahula tanssiin.

        Missä vaiheesa annat näytteen mainitsemastasi huumorista? Annatko myös orgasmitakuun?
        Vähän tuhmaa..


      • Viisas trolli
        Svetlana Rönkkö kirjoitti:

        Kaikki kantakirjasonnit ja rattopojat leimataan korvamerkinnällä, aika epätoivoista käyttää Trolli palstaa treffiseuran hakemiseen. Eihän se häpee oo, mutta noloa joka tapauksessa.

        Trollaillessa en syrji mitään palstaa, kaikki käy.

        Olen ihana nainen. Minulla on timmi tiimalasivartalo ja ihanteellinen synnyttäjän lantion. Tule ja heittäydy kanssani hulahula tanssiin.

        Missä vaiheesa annat näytteen mainitsemastasi huumorista? Annatko myös orgasmitakuun?
        Vähän tuhmaa..

        Valitettavasti Svetlaana olet hieman liian yksinkertainen ja huumorintajuton minun makuuni.

        Eli et kelpaa.

        Laitan nyt sinulle tasoisesi vitsin minkä varmasti ymmärrät ja pidät hauskana.

        Pikku Kallen äiti pesi Kallen kalsarit Andylla ja ne räjähti.


    • maatalon emäntä.

      Paljonko nisussa kilometrejä,pitääkö lukema paikkansa ja löytyykö talvirenkaat?

    • Viisas trolli

      Kilsoja on reilusti alle 200 000, luultavasti pitää, mutta saattaahan vaijeri aikaisemmilta omistajilta olleen poikki jossain vaiheessa. Rehellisyyden nimissä täytyy siis todeta, että kilometreistä en voi sanoa mitään varmaa, paitsi että niitä on.

      Talvirenkaita on 7kpl, tosin vain neljä mahtuu alle yhtä aikaa. Kesärenkaita on 5kpl, koska yksi on vararengas, tarvittaessa myös talvirenkaista voi tehdä kesärenkaita ottamalla nastat pois.

      Siis olen erittäin vakavarainen renkaiden suhteen.

      Tankkaan 98E, vaikka kulkis 92E. Kerran tankkasin 99, mutta alkoi selvästi parantunut kiihtyvyys hirvittää, joten olen päättänyt pitäytyä 98E.

      Miltäs kuulostaa Maatalon emäntä, synkkaako meillä? Mä kiinnostuin susta, kun sulla on noin teräväkatseinen tapa huomioida autostani kaikki oleellinen, ehkä jopa vähän ihastuin. ;)

      • maatalon emäntä

        Isi opetti tytölle että tie miehen mahaan käy auton kautta vaimitensenytmenikään. Vaikka vaikutat varsinaiselta herkkupalalta ja kultapojulta ei pidä mennä hätäilemään. Mistä tiedän ettet olekin joku pinnallinen korealainen mukaurheiluauto jossa ei viisarikaan toimi kun vaijeri on poikki?

        Mitä jos oletkin niitä poikia joita kiinnostaa paljonko metsää ja paljonko peltoa?

        Vastauksena itselleni että molempia paljon...


    • Viis. trol.

      No, mittari toimii, voin todisteena lähettää kuvan, jossa kannan kolmea täyttä vesiämpäriä yhtäaikaa, kohti pihasaunaa.

      Nyt kiinnostuin, ei rahasta vaan, kylvämisestä.

      Tulikin vitsi mieleen.

      Mies ihmetteli kaveriltaan, että miten toi sun emäntäs ahteri on noin päässyt muutamassa vuodessa leviämään.

      Kaveri tokas, että kyllähän se tiukkaakin puuta oleva pöllinpää leviää, kun siihen tarpeeks kiilaa hakkaa.

      • maatalon emäntä.

        Klik.. Haluatko poistaa kyseisen viestin. Klik.

        Klik oli ääni siitä kuin v.trolli lensi roskalaatikkoon.

        Ei muuta kuin uutta matoa koukkuun...


    • V.t.

      Mä siis etsin madolle ämpäri....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3279
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1783
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1315
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1273
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1171
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1103
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      984
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      916
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      854
    Aihe