OSTETTAAN: Vanaha putkiratio pahalla silimällä

poejjanpoeka

Onko tiällä kettään? Ku ostasin putkiration semmosen jossa vilikkuu eissä semmonen vihrreä paha silimä. Puinen sen pittäsi olla, ei sen silimän ko koko helevetin ratio lukkuunottamatta etumusta josta ne polokan tahit kuulluu, sen pittää olla jottain vaalejaa silikkiä tahi muuta vaalejaa kankasta, josta iäni kuulluu hyvin ja aeka kovvoo läpi. Eli soeva peli pittäesi olla ja se paha silimä kirkkaasti kahtova ja heiluva. Kanavia hajelkellessä pittäesi hyvin kuulluo se suhina ja ulina. Mitä enempi kuulluu sen parempi ja paha silimä alakkaa tanssimmaan. Ällyäthän sinä minkälaesta putkiratioo hajen? Hyvä

Kuulkkaahanku vintillä assuu isoisä Valtteri jolla oli putkiratio pahalla silimällä. Iltana tuonna se humalapäessään kävelykepin naskalilla tökkäsi sitä silimmää ja huuti perkelleesti jotta mitä tuijotat. Myö alakerrasta tuli persiessä porttaessiin jotta kuka Valtteria tuijottaa. Ja siellähän se ratio rojotti senkin piällä sokkeena eikä iäntäkkää peästännä. Hilijaa oli ratio senkin päällä van hilijaa oli Valtterin.Aeko männä maate ku ratiostakin lähetys loppu. Niiv varmaan loppu tuumasin ja mänin itehi nukkummaan kun ensin olin syöny päevältä jiänneet keiton tähtteet ja keäriny vielä sätkän. Valtteri kävellä kolokkasi koko yön vintillä ja noetu ku Karvaniemen Kyllikki juhannuksena ku naapurin Villen navetasta yllätti. No aekasi jo oamulla syntisen näkönen Valtteri laskkeutu kysymään jotta mistä uusi putkiratio ku ei saattanna nukkuo paha silimä ei tuijottanna vaekka yön yli nappuloeta pyörittelin ja painiskelin. Siitähä selevisi se hirvveä yöllinen huuto. Minä jotta unta näjin ja välähyksen omasesti Valtteri seissoo vaahto suupielessä sinisessä valossa tukka pystyssä ja heiluttelloo jakojjaan ja heiluttaa mulle kättään ja vilikutin takasi ja sammoin jotta mäne hyvä mies nukkummaan eläkä tanssi yökaussie, oot vanaha Valtteri. Ka se sammutti heti ja pimmeätä tuli. Kuulin ku se rojahti nukkummaan ja mänin ite alakerttaan kammarriin. Sähköiskun kerto suanneesa yöllä. Minä jotta diskoteekinko yöllä perustit. Savvuo sinistä ja valakosta valloo ja helevetinmoesta rätinneä ja paoketta, ei oes pärjännä Elviksen Las Veekasin viimmeinen nöätös.

Van sitä minä jotta onko kellään myyvvä putkiratio toimiva pittää olla ja paha silimä.

5

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Silläkin silimällä.

Ratijoita saa. Retrona.
      Kooklaa kuukkelista.

• Muisti

:)

Tulipa tästä niin mieleen wanhat hywät tarina-ajat kaffella. Lisää näitä :)

• Ettei siinä ny menny viimenen putkiradio..:P

Keskityin nii lukemaan,että häipy muu maailma ympäriltä. :)

• poejjanpoeka

Kaekki seis ja top tykkännään. Putkiratio löytynnä jossa toemiva paha silimä ja nappuloeta. Lööty Kaekkosten aetasta. Poeka oli kuulemma aekonnaan soetellu sähköstä kitarraa putkiration kautta van oli kitarasa hävinnä korttipelissä ja kantanna toemivan putkiration vihapöessään aettaan. Pontikkapullolla ostin sen Kaekkoselta sen ration. Parin ryypyn jäläkkeen Kaokkonen olisi myynnä vaekka koko aetan toesesta pontikkapullosta van ku ei sattunna toesta pulloa matkkaan. Uuninpankolla sulattelin ration ja Valtteri vahtasi ratioo ku minä nuorna ensmäistä karvvoo. Valtteri kiäräsi uuven soettopelisä vintille ja kohta alako kuulluo jo tuttuo rutinnaa ja vinkumista Valtteri huusi jotta paha silimä kahttoo nii kirkkaasti. Nytten kuulluu Valtterin laulluo ja taettaa ratiosta kuulluo jottae älämöllöö, joku puhhuu ja toeset yrittää soettaa jottaen van eivät ossoo ku sammaa jytkytystä helevetti.

Van nyt on Valtterilla ratio, Kaekki hyvin.

• No hyvä se.Eihän siitä mittään tuu,jos ei ratiota ole. ;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      123
      2384
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      41
      1965
    3. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      52
      1913
    4. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      30
      1907
    5. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      102
      1897
    6. Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)

Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la
      Sysmä
      58
      1199
    7. Onko sulla jotain

Suunnitelmia?
      Ikävä
      117
      1095
    8. Poistettuun aloitukseen

Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei
      Suhteet
      20
      953
    9. Vaikeneminen

Tylsää kun nainen meni kuoreen 🫤
      Ikävä
      54
      900
    10. No miten meni?

Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘
      Ikävä
      110
      857
    Aihe