sattui joskus vuonna 1 vai oliko 2

mokannut

tämä muisto on ehkä sieltä hervottomimmasta päästä.olin tullut kuntaan töihin,kokematon alkoholin käyttäjä,pikkujouluaika läheni,hankin pullon matkaevääksi sillä juhlapaikka sijaitsi kaukana korvessa.naukkailin hissunkissun,tulin humalaan ja juhlapaikalle tullessa olin aika pierussa,syynä niin omat kuin muidenkin tarjoamat matkaeväät.seuraavaksi se moka-osio kun viimeisten joukosta rantauduin korpihotellin aulaan iski armoton paha-olo tajusin että vessaan en kerkeä,enkä lattialle aio oksentaa heti näin illan alussa,huomasin syrjemmällä mustan jätesäkin,kiitin mielessäni siivoojaa kun oli kuin tilauksesta unohtanut säkin aulaan,yrjösin kunnolla,kukaan ei huomannut siirryimme saliin söimme,olo korjaantui,pukki tuli alkoi lahjojen jako tai piti alkaa kun pukki karjui :kuka saamarin pahvi on oksentanut lahjojen joukkoon,halusin vajota pöydän alle,voivottelin muiden mukana jonkun sikamaisen tyypin kamalaa käytöstä,mokani paljastin vasta kun jätin työpaikkani,sen jälkeen on tullut mokailtua vähemmän.

6

2833

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • porilainen..

      Pyhä jysäys.. :D :D
      OOt melkonen tarinankertoja!

      Itselleni kävi näin: Laitoin kauniit korkkiruuvkiharat hiuksiini ja lähdin kerrankin viimisen päälle siistittynä pikkujouluihin. Ilta meni loistavasti; sain mukavaa seuraa ja join tarpeeksi. Seuraavana aamuna hävetti yksi seikka. Olin polttanut hiukseni kynttilässä ja kampaukseni oli hieman kärsinyt.
      Mustaa, palanutta lyhyttä hiusta pitkän kiharan sijaan.

      Tätä on naureskeltu ja paljon..

    • hönö

      Juttus oli hyvä.Minä olin mieheni pikkujouluissa ja päädyin keskustelemaan firman pomon kans.Aiheena oli elämämisen ilot ja surut.Mieheni istui vieressäni ja pomo vastapäätä.Emme olleet pomon kanssa kauon ajatuksiamme vaihtaneet,kun tunsin ensimmäisen potkun nilkassani.(mieheni)Pomolla oli mielipiteitä,joita minä kyseenalaistin ja hän kertoi täsmentäen miksi ajattelee miten ajattelee.Meillä oli hyvin antoisa keskustelu.Mieheni jatkoi nilkkani potkimista keskustelun edetessä.Kesken pomon lauseen purskahdin itkuun."Herranen aika mikä nyt tuli"?"En saa puhua kanssasi"Mikset"?Mieheni potkaisi juuri silloin jo aika kipeään nilkkaani."En ymmärrä,eikö meillä ole ollut tässä kiva jutella ihminen ihmiselle"?Pomo kysyi ns haavi auki."Niin minäkin luulin ,mutta nilkkani ei kestä yhtään potkua enään"vastasin ja osoitin miestäni.Kerroin pomolle mitä pöydän alla oli keskustelumme aikana oli tapahtunut.Hän oli vilpittömästi hämmästynyt.No,loppu ilta meni unohduksen puolelle.Aamulla mieheni sätti minua:"sun syy,jos lopputili tulee" ym.Kahden vuoden kuluttua mieheni oli vaihtanut firmaa ja uskalsi viedä minut iltajuhliin.Paikalla oli eri firmojen edustajia.Näin jo kaukaa "pikkujoulu pomon" ihmispaljoudessa.Hän huomasi minut ja lähti määrätietoisesti kävelemään minua kohti.Seisoin jähmettyneenä,kun tajusin että luokseni oli tulossa."Erittäin hauska tavata jälleen"hän sanoi ja kätteli minua."Samoin"sanoin ja jotain yritin sopertaa.Erosin myöhemmin miehestäni.

      • Vaietkoon

        Huonolla arviontikyvyllä varustetut naiset saisivat opetella pitämään turpansa kiinni "paremmassa seurassa", etenkin kun eivät osaa valita soveliasta aikaa ja paikkaa typerille möläytyksilleen.


      • trin
        Vaietkoon kirjoitti:

        Huonolla arviontikyvyllä varustetut naiset saisivat opetella pitämään turpansa kiinni "paremmassa seurassa", etenkin kun eivät osaa valita soveliasta aikaa ja paikkaa typerille möläytyksilleen.

        ..sillä en yhtäkään sellaista ole vielä tässä keskustelussa nähnyt.


      • en minäkään
        trin kirjoitti:

        ..sillä en yhtäkään sellaista ole vielä tässä keskustelussa nähnyt.

        Tässä ei ollut kuin yksi äässi, se tämän naisen entinen mies!


      • hönö
        en minäkään kirjoitti:

        Tässä ei ollut kuin yksi äässi, se tämän naisen entinen mies!

        Kiitos,kiitos ja kumarrus;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      144
      8714
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1433
    3. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      69
      1279
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1195
    5. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      143
      1082
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      1077
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      103
      827
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      808
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      781
    10. 45
      777
    Aihe