sattui joskus vuonna 1 vai oliko 2

mokannut

tämä muisto on ehkä sieltä hervottomimmasta päästä.olin tullut kuntaan töihin,kokematon alkoholin käyttäjä,pikkujouluaika läheni,hankin pullon matkaevääksi sillä juhlapaikka sijaitsi kaukana korvessa.naukkailin hissunkissun,tulin humalaan ja juhlapaikalle tullessa olin aika pierussa,syynä niin omat kuin muidenkin tarjoamat matkaeväät.seuraavaksi se moka-osio kun viimeisten joukosta rantauduin korpihotellin aulaan iski armoton paha-olo tajusin että vessaan en kerkeä,enkä lattialle aio oksentaa heti näin illan alussa,huomasin syrjemmällä mustan jätesäkin,kiitin mielessäni siivoojaa kun oli kuin tilauksesta unohtanut säkin aulaan,yrjösin kunnolla,kukaan ei huomannut siirryimme saliin söimme,olo korjaantui,pukki tuli alkoi lahjojen jako tai piti alkaa kun pukki karjui :kuka saamarin pahvi on oksentanut lahjojen joukkoon,halusin vajota pöydän alle,voivottelin muiden mukana jonkun sikamaisen tyypin kamalaa käytöstä,mokani paljastin vasta kun jätin työpaikkani,sen jälkeen on tullut mokailtua vähemmän.

6

2901

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • porilainen..

Pyhä jysäys.. :D :D
      OOt melkonen tarinankertoja!

Itselleni kävi näin: Laitoin kauniit korkkiruuvkiharat hiuksiini ja lähdin kerrankin viimisen päälle siistittynä pikkujouluihin. Ilta meni loistavasti; sain mukavaa seuraa ja join tarpeeksi. Seuraavana aamuna hävetti yksi seikka. Olin polttanut hiukseni kynttilässä ja kampaukseni oli hieman kärsinyt.
      Mustaa, palanutta lyhyttä hiusta pitkän kiharan sijaan.

Tätä on naureskeltu ja paljon..

• hönö

Juttus oli hyvä.Minä olin mieheni pikkujouluissa ja päädyin keskustelemaan firman pomon kans.Aiheena oli elämämisen ilot ja surut.Mieheni istui vieressäni ja pomo vastapäätä.Emme olleet pomon kanssa kauon ajatuksiamme vaihtaneet,kun tunsin ensimmäisen potkun nilkassani.(mieheni)Pomolla oli mielipiteitä,joita minä kyseenalaistin ja hän kertoi täsmentäen miksi ajattelee miten ajattelee.Meillä oli hyvin antoisa keskustelu.Mieheni jatkoi nilkkani potkimista keskustelun edetessä.Kesken pomon lauseen purskahdin itkuun."Herranen aika mikä nyt tuli"?"En saa puhua kanssasi"Mikset"?Mieheni potkaisi juuri silloin jo aika kipeään nilkkaani."En ymmärrä,eikö meillä ole ollut tässä kiva jutella ihminen ihmiselle"?Pomo kysyi ns haavi auki."Niin minäkin luulin ,mutta nilkkani ei kestä yhtään potkua enään"vastasin ja osoitin miestäni.Kerroin pomolle mitä pöydän alla oli keskustelumme aikana oli tapahtunut.Hän oli vilpittömästi hämmästynyt.No,loppu ilta meni unohduksen puolelle.Aamulla mieheni sätti minua:"sun syy,jos lopputili tulee" ym.Kahden vuoden kuluttua mieheni oli vaihtanut firmaa ja uskalsi viedä minut iltajuhliin.Paikalla oli eri firmojen edustajia.Näin jo kaukaa "pikkujoulu pomon" ihmispaljoudessa.Hän huomasi minut ja lähti määrätietoisesti kävelemään minua kohti.Seisoin jähmettyneenä,kun tajusin että luokseni oli tulossa."Erittäin hauska tavata jälleen"hän sanoi ja kätteli minua."Samoin"sanoin ja jotain yritin sopertaa.Erosin myöhemmin miehestäni.

• Vaietkoon

Huonolla arviontikyvyllä varustetut naiset saisivat opetella pitämään turpansa kiinni "paremmassa seurassa", etenkin kun eivät osaa valita soveliasta aikaa ja paikkaa typerille möläytyksilleen.

• trin
        Vaietkoon kirjoitti:

Huonolla arviontikyvyllä varustetut naiset saisivat opetella pitämään turpansa kiinni "paremmassa seurassa", etenkin kun eivät osaa valita soveliasta aikaa ja paikkaa typerille möläytyksilleen.

..sillä en yhtäkään sellaista ole vielä tässä keskustelussa nähnyt.

• en minäkään
        trin kirjoitti:

..sillä en yhtäkään sellaista ole vielä tässä keskustelussa nähnyt.

Tässä ei ollut kuin yksi äässi, se tämän naisen entinen mies!

• hönö
        en minäkään kirjoitti:

Tässä ei ollut kuin yksi äässi, se tämän naisen entinen mies!

Kiitos,kiitos ja kumarrus;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      71
      1118
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      98
      1074
    3. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      943
    4. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      65
      895
    5. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      126
      870
    6. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      134
      827
    7. Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta

https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen
      Kuhmo
      20
      800
    8. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      58
      775
    9. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      27
      751
    10. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      45
      676
    11. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      46
      661
    12. Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!

Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m
      Tv-sarjat
      6
      653
    13. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      627
    14. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      622
    15. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      128
      621
    16. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      48
      610
    17. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      80
      602
    18. Voisiko vielä välillemme jotain kehittyä

Vai heihei ja ei nähdä enää.
      Ikävä
      35
      600
    19. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      48
      594
    20. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
      Parkano
      12
      589
    Aihe