Haloo pikku Rouvat

pukki

Muistakaahan pistää huomenna kauneinta ja niukinta allenne. Pukki on jo lähtenyt matkaan ja kassit on täynnä! Älkääkä turhaan olko pidättyväisiä sillä pikkujoulut on antamisen aikaa. Jouluna sit jaatte kotonanne kunhan kaikelta joulukiireeltä kerkiätte ja jos jaksatte. Onhan siellä usein pienet kullannuput ja nuppujen isukkikin jotka odottavat ihanaa joulun tunnelmaa.

Mutta nyt on tilaisuutenne saada ja antaa ilman suuria ponnistuksia, kerätä voimia ja energiaa! Pukki lupaa kyllä täyttää hartaimmat toiveesi pikkujouluillan ja yönaikana jotta siitä voisit ammentaa jouluriemua.

4

2937

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hypothalamus

"Pukki"

No voi herranjestas sentään kun "pukilla" hormonit ja Corpus pineale huutaa himojaan!!!

Siitä puhe mistä puute...tuo vanha sananlasku pitää aina paikkansa.Annas kun arvaan!?!? Olet n.50 vuotias kaljamahainen keskivertokansalainen, työnä kenties joku konttorihiiri tai vst.Oma vaimo kyllä löytyy sängyn pohjalta,mutta edes hän ei Sinulle anna, koska Sinulla on "painijan puheet ja laulajan lihakset"

Jos vahinko jollekkin naiselle sattuu Sinun kanssasi pikkujouluissa, hän todennäköisesti on sammunut. silloin herääkin kysymys; halusiko nainen Sinulle itse antaa vai oliko niin tiedottamassa tilassa, ettei kyennyt estämään...

Terveisin;
      Sinkku ensihoitaja, jolla tapana hoitaa hommat niin kuin miehen pitää...

• pallo

Puhut asiaa kuomaseni! Ei kukaan muu voi kirjottaa noin älykkäitä juttuja!

• veli hento valkoinen!

Taidat olla se meidän homo hoitsu, joka ei saanut siltä toiselta homolta, arskalta, joka sentään on tullut rohkeasti ulos kaapista!

• vaimokkeesi?

Taitaa pukilla olla katkerat pikkujoulutunnelmat. Olikohan se sinun vaimoke, jonka kanssa viime pikkujouluissa kävin siivouskomerossa... ? Voi olla. Ainakin se kertoi, että oma mies on katkera, ilkeä ja mielikuvitukseton sängyssä. Huomenna uusiks jos onni lykästää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      139
      6619
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5709
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4871
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4470
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3872
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3051
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2946
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2352
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      35
      2228
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2187
    Aihe