Mummo-mafia

hilpukka

Hyvä sarja, katsoisippa nuoret sankoin joukoin sitä. On nimittäin muotia elää uskomattomassa sotkussa ja liassa. Omaa nuortani haukuttiin ja mollattiin liian siistiksi.
Onhan tuo myöhemmin oppinut jotenkuten "nyky-ajan tavoille".
Karmein kämppä paras kämppä.

14

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pienestäsealkaa :)
    • apuvaaaaaa

      no enpä kyllä kehtais tuoda kameroita kuvaamaan tuollaista sikolättiä että antaa kyllä tosi hyvän kuvan huushollin omistajastakin..jo se nyt on kumma että sitä ollaan niin uusavuttomia nää nykyajan ihmiset että pittää oikein tv-kameroiden ja joidenkin julkkisten muka tulla auttamaan että saa asiat kuntoon ..voi jessus!

      • iloa arkeen

        Hyvä kuitenkin on, että tällä hetkellä Sannalle kuuluu hyvää ja on saanut sellaisia ystäviä, jotka tukevat ja tekevät elämästä paljon paremman. Jokainen tarvitsee hyviä ihmissuhteita. Onnellinen on sellainen, jolla on vaikka yksi hyvä ystävä.


    • seurannut molempia

      Onhan niitä siivoussarjoja ollut ja nähty. Paljon parempi "mummosarja" on Liviltä neljästi viikossa (ma-to) klo 18 tuleva "Joan Rivers". Ykai mummo, joka laittaa tapahtumaan.

    • laiskuutta se on...

      Ensin jätetään siivoomatta vuosiksi ja kun joku ihmettelee sotkua ja pyykkivuorta, niin tokastaan "ei ehdi, ja pyyykkiäkin joutuis peseen 5 koneellista päivässä". LOL

      Siivotkaa jälkenne joka päivä, niin ei tarvitse muuta kuin imuroida kerran viikossa. Pesukoneet pesee pyykit, ette Te. Jos ei ole varaa pesukoneeseen, niin ei ole varaa pyykkimääriinkään.

    • floppi ohjelma

      Tämä viimeisin Imatran pariskunnan hääjuttu oli kyllä niin vähistä eväistä koottu tekele että teki mieli vaihtaa jo kanavaa kesken ohjelman.

      Kolme mummoa viedään Imatralle valtionhotellin sviittiin lepäilemään ja nauttimaan talon tarjoiluista.
      Lisäksi vielä kelluntaa Vuoksessa ilman morsiusparin läsnäoloa.
      Miten märkäpuvuissa tapahtunut Vuoksessa kellunta edisti hääjuhlien ideointia, jäin ihmettelemään.

      Mummojen arvokkaita neuvoja tarvittiin kutsukorttien väkertämisessä ja paperin väristä. päätettäessä.
      Saihan sulhanen sentään mummot mukaansa sormuksen ostoon.
      Mitään todellista avun tarvetta en tästä jutusta havainnut.

      Itselläni tuli mitta täyteen tätä mummoilun katsomista.

      • vähän-ilkeä

        Siinä maksettiin esiintymispalkkioita harmaan talouden malliin. Vai ilmoitettiiko verottajalle?


    • huhhuijaaa

      Tämän illan jaksossa "joku" 21 -vuotias haluaa päästä malliksi. Olen nähnyt klippejä kyseisestä jaksosta - ja oikeasti luulin että kyseessä on n.35 -vuotias uskalikko. Jotenkin näytti vähän Tiina Jylhältä nuorena.
      Ja miten monta kauneusleikkausta tälle 21-vuotiaalle on jo tehty!! huh...kyllä nyt on mummoille töitä.

      • mummukanssa

        Tämä 21 vuotias paljastuikin pojaksi, jolle on tehty sukupuolen vaihdos Thaimaassa 2011 vuonna., että se siitä. Ilmankos se oli niin valtavan pitkä korsto, että Mummu Siitonenkin oli pieni kirppu sen ns tytön rinnalla. Siitonenhan ei ole mikään lyhyt nainen.


      • Jaksoelena

        Mistä tämä tieto on peräisin, en löydä juttua muualta kuin keskustelupalstoilta.
        Itse ohjelmassa ei käynyt asia selville, että olisi ex poika. Eikö mummotkin tienneet ?


      • mummukanssa

        Tämä tieto oli viime perjantain iltis tai iltalehdessä. Mummotkaan eivät tiennee asiasta mitään. Halkolan sai toimitus kiinni, hän oli ihmeissään, ja tuumasi vain, että 'kaikkea sitä kuulee, kun vanhaksi elää'.


      • uskoiskostuota
        Jaksoelena kirjoitti:

        Mistä tämä tieto on peräisin, en löydä juttua muualta kuin keskustelupalstoilta.
        Itse ohjelmassa ei käynyt asia selville, että olisi ex poika. Eikö mummotkin tienneet ?

        Seiska-lehti asiasta kirjoittanut ensimmäiseksi, joten hieman epäilyttää tieto/uutinen... "7" kun ei juurikaan mikään lakikirja tai raamattu ole ;).


      • monion
        mummukanssa kirjoitti:

        Tämä 21 vuotias paljastuikin pojaksi, jolle on tehty sukupuolen vaihdos Thaimaassa 2011 vuonna., että se siitä. Ilmankos se oli niin valtavan pitkä korsto, että Mummu Siitonenkin oli pieni kirppu sen ns tytön rinnalla. Siitonenhan ei ole mikään lyhyt nainen.

        Elena on 180cm pitkä ja ei mikääm poikkeus nykyisten pitkien tyttöjen rinnalla. Tunnen monia jotka ovat 184 cm ja ylikin olevia pitkiä naisia. Missi ja mallimarkkinoilla on kysyntää pitkille ja kauniille naisille.


    • ainaeijaksaeikykene

      Ei elä kaikki sotkun keskellä, mutta voi olla elämäntilanteessa jotain huonosti kun ei jaksa panostaa siivoamiseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe