Mikähän on vikana kun sammutan 2000:n, kone menee tilaan "nyt voit..." mutta kun painan virtakytkintä, mitään ei tapahdukaan. 98:n kanssa kone sammuu automaattisesti...
Olen ihan ulkona, voisko joku guru kertoo mis vika piilee..? Tack!
Kone ei sammu
5
757
Vastaukset
- Ryo_Yung
Ihmettelin samaa ongelmaa itsekin pari sekunttia, kunnes en jaksanut ja painoin virta namiskaa 5sek pohjaan niin kone sammus.
- Mamboliini
Heitä homo voltti!Mitä muuta Turkuun kuuluu?
- zotti
Luulisin että syy löytyy koneen biosin asetuksista. Koneessa jossa käyttis kehottaa erikseen sammuttamaan koneen, tulisi biosissa virta-asetukset säätää siten,että virtakytkintä painettaessa virta sammuu heti. Nyt siellä todennäköisesti on asetuksena 4s. viive. Asetus löytyy yleesä biosista "power instant off/4 sec. tai jollain samantyylisellä komennolla
- einari
virranhallinta ja sieltä välisivu, muistaakseni apm ja täppä ruutuun. ainakin mulla rupes pelittämään.
- W2k
Thankke! Täytyy yrittää räplätä sitä BIOS:ia...menee kyl aika tekniseks hehheh...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465741Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki553025- 1832645
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102341- 272083
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132069törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151756- 1461327
- 141269
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2611153