Näin lausui USA:n presidentti John F. Kennedy Berliinissä!
Ich bin ein Berliner, suom. Olen berliininmunkki!
https://www.google.fi/search?hl=fi&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1024&bih=498&q=ein berliner&oq=ein berliner&gs_l=img.12..0i19.659.4237.0.5916.12.7.0.5.5.0.118.729.2j5.7.0.msedr...0...1ac.1.60.img..0.12.758.2w_0IE3hwlg
Kennedy: Olen berliininmunkki!
5
93
Vastaukset
- Bror-Erik
Tämä on tosiaan hupaisa tapaus historiasta ja siitä kuinka liika into kostautuu :) Ich bin ein lörtzy ;) Da!
- 3+5
:-) Hieno presidentti, harmi että murhattiin ja nyky sakki valtasi Amerikan!
"Salailu on ikävä sana vapaassa ja avoimessa yhteiskunnassa.Olemme kansana perinteisesti ja historiallisesti vastustaneet salaisia järjestöjä, salaisia valoja ja salaisia menoja. Mutta maailmalla meitä vastustetaan suureellisena ja häikäilemättömänä salaliittona, joka käyttää lähinnä kyseenalaisia keinoja vaikutuspiirinsä laajentamiseen; soluttautumista, ennemmin kuin maihinnousua. Harhauttamista eikä vaaleja. Pakottamista, eikä valinnanvapautta. Se on järjestelmä, joka on laittanut suuret määrät ihmisiä ja luonnonvaroja erittäin tehokkaan koneen rakentamiseen, joka yhdistää armeijan, diplomatian, tiedustelun, talouden, tieteen ja politiikan käyttöönsä. Sen suunnitelmat piilotetaan, eikä julkisteta. Sen virheet haudataan, eikä otsikoida. Sen seurauksista vaietaan, eikä riemuita. Ei vastattua kysymystä, ei paljastettua salaisuutta. Meidät saadaan tuntemaan itsemme niin mitättömiksi, luomalla rikos, jonka rinnalla jokainen kalpenee. Pyydän teiltä apua suunnattomassa urakassa tiedottaa ja varoittaa amerikkalaisia ihmisiä. Luottavaisena, että teidän avullanne me vielä olemme sitä, mitä ihminen on syntynyt olemaan: VAPAA JA ITSENÄINEN"- Anonyymi
Saksan munkki on kireämpi kuin Laatokan abbedissa.
- Anonyymi
Minäkin olen karjalainen, Ahti Karjalainen.
Tuu tee tuu töö tii tuu.- Anonyymi
Ahti pyysi hissityttöä ajamaan hissin kahdeksanteen kerrokseen: seven up and van moor.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245172
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34607- 1031392
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361350Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211014viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168885En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61833- 37799