Olipa kerran tuttuna mies, joka niin kehui itseään että hän on kova sonni, ja hänellä on iso "se". Olisi tehnyt monasti sanoa että ei se niin iso ole ja aika rumakin se on. Mutta katsoiko hän sitä siitä kulmasta - ylhäältä - niin se näytti valtavalta. En pidä sellaisesta missä on esinahka päällä ja tässä oli. Monasti miehillä on halu, että naiset ottaa suuhunsa heidän kalun, mutta tätä ei voinut ottaa. Siisti puhdas kiitos. Tämä mies oli minä minä tyyppi ja kova työmies, nuuka rahoistaan, hän ei ketään elättämään ala, siis minä hyvä tyyppi. Otti viinaa ja kuorsasi. Joskus mukava, mutta sanansa sai valita hänen seurassaan, olisi varmaan tullut turpaan jos olisin sanonut nuo mitä olisi pitänyt sanoa. Olen tosi tyytyväinen että pääsin eroon hänestä, ikävä ei ole yhtään. Siis naiset ei tarvitse olla toisen mieliksi, jokainen löytäköön sen oikean. Varokoon tyttöset nuoret moisia H-moilasia. t. Joulumuori:)
Mies / hyvä sonni / juntti
piupali paupali
0
274
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933451
- 1093146
- 562345
- 221912
Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61748Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201735Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein241526Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381404