Onko suomessa saatavilla kaikkia tuotantokausia sisältävää boxia, jossa olisi tekstitys suomeksi?
DVD-boxi?????
5
1689
Vastaukset
- Tietoa
Kannattaa kysellä Anttilasta.
- syys2004
En usko että on myynnissä, ainakaan vielä.
Kysyin www.homeenter.com filmiclubista, ei ole saatavilla.- Heli
Itse tiedustelin asiaa jo puolisen vuotta sitten mm. SandrewMetronomelta, josta kerrottiin, ettei moinen ole suunnitelmissa, koska boxi ei kuulemma myisi tarpeeksi hyvin Suomen kaltaisilla pienillä markkinoilla. Itse siis olen keräillyt omat tuotantokauteni ulkomailta. Kannatta käydä www.amazon.co.uk - sivuilla tai kysellä Filmifriikki- nimisestä yrityksestä, joka on erikoistunut nimensä mukaisesti kaikenlaisiin leffoihin, dvd-levyihin, tv-sarjoihin ym... Ole oman onnesi seppä! :)
- tahtoo kans!
Joo, filmifriikistä löytyy kyllä kaikki tuotantokaudet, muttei suomenkielisillä teksteillä. Eli jos joku tietää mistä moisia löytäis, että junttikin ymmärtäis mitä puhutaan, niin äkkiä kertokaa!!
- Sam
Eipä sellaisia löydy, ja luvassakaan ei taida olla mitän muuta kuin se viimeinen tuotantokausi sf-teksteillä. Ainoa keino taitaa olla se, että odotat uusintoja tv:stä ja nauhoitat ne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895095
- 514012
- 232073
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201006T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21960