Onko suomessa saatavilla kaikkia tuotantokausia sisältävää boxia, jossa olisi tekstitys suomeksi?
DVD-boxi?????
5
1682
Vastaukset
- Tietoa
Kannattaa kysellä Anttilasta.
- syys2004
En usko että on myynnissä, ainakaan vielä.
Kysyin www.homeenter.com filmiclubista, ei ole saatavilla.- Heli
Itse tiedustelin asiaa jo puolisen vuotta sitten mm. SandrewMetronomelta, josta kerrottiin, ettei moinen ole suunnitelmissa, koska boxi ei kuulemma myisi tarpeeksi hyvin Suomen kaltaisilla pienillä markkinoilla. Itse siis olen keräillyt omat tuotantokauteni ulkomailta. Kannatta käydä www.amazon.co.uk - sivuilla tai kysellä Filmifriikki- nimisestä yrityksestä, joka on erikoistunut nimensä mukaisesti kaikenlaisiin leffoihin, dvd-levyihin, tv-sarjoihin ym... Ole oman onnesi seppä! :)
- tahtoo kans!
Joo, filmifriikistä löytyy kyllä kaikki tuotantokaudet, muttei suomenkielisillä teksteillä. Eli jos joku tietää mistä moisia löytäis, että junttikin ymmärtäis mitä puhutaan, niin äkkiä kertokaa!!
- Sam
Eipä sellaisia löydy, ja luvassakaan ei taida olla mitän muuta kuin se viimeinen tuotantokausi sf-teksteillä. Ainoa keino taitaa olla se, että odotat uusintoja tv:stä ja nauhoitat ne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202664
- 441291
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70947Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138925- 45881
- 61842
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44795Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe165776Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725